Yats zijn typo/spelfouten lezen we toch allemaal overheen inmiddels?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
ik dacht trouwens altijd dat het a numbers game was.
Ja zelf de eerste stap zetten zou alleen maar getuigen van tegenwerkingquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat Sammie een stortvloed aan DM's gaat sturen he.
Kom maar opquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij ouders.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zit je nu nog bij ouders/in de trein Sammie? Of al terug in BE?
Ja jij wilde toch nudes hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
Hey! Ik heb een DM.
Oh, het is van Roy..
Was het een mooie dickpic, of zo eentje waarvan je denkt, dat kan/moet beter?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
Hey! Ik heb een DM.
Oh, het is van Roy..
Ohjaquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel,lekker eerlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yats zijn typo/spelfouten lezen we toch allemaal overheen inmiddels?
Natuurlijk was het een mooie dickpic lokjequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het een mooie dickpic, of zo eentje waarvan je denkt, dat kan/moet beter?
Dat gaat je waarschijnlijk beter af dan je denktquote:
Nee, Sammie ons.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we Sammie allemaal dickpics sturen?
Jij moet eerst aftrappen, zoals altijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar gaan we achter komenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaat je waarschijnlijk beter af dan je denkt
Oh moesten ze naar Sammie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had haar vriend vast niet leuk gevondenquote:
Samen duwenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faxie, jij moet toch eerst je autotje aanduwen, dat gaat niet werken
Ik heb een teruggestuurd die wat fotogenieker is :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het een mooie dickpic, of zo eentje waarvan je denkt, dat kan/moet beter?
Not sure if want...quote:
Oké, even een goede maken dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij moet eerst aftrappen, zoals altijd.
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb een teruggestuurd die wat fotogenieker is :$
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een dick had, had ik dat zeker gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al een fwd gestuurd naar Samzzquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh moesten ze naar Sammie?
Ik heb net naar Art gestuurd.
Ik weet niet of Faxie dat wel wil met mijquote:
Je kan van mij wel een dickpic krijgen die ja kan doorsturen hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als ik een dick had, had ik dat zeker gedaan.
Komt vast goedquote:
Als ik jou toch niet had he.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb al een fwd gestuurd naar Samzz
Waarom zou hij dat met jou niet willen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet of Faxie dat wel wil met mij.. Met jou was geen probleem natuurlijk..
Niet de juiste onderdelen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat met jou niet willen?
Stuur haar een foto van je buikjequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Sammie broke the Foks.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Royco1 het volgende:
Inbox blijft angstvallig leeg.
Denk dat Fok! stuk is.
Die mannen hier zeggen dat wel altijd maar je ziet er nooit wat van terugquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan van mij wel een dickpic krijgen die ja kan doorsturen hoor
Dit ja!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die mannen hier zeggen dat wel altijd maar je ziet er nooit wat van terug
Dit is een keiharde diss naar ons formaat he...quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ook omdat ik niet wist waar je woonde.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb mijn nummer wel eens gegeven nadat iemand er om vroeg.
Kusje op je palingquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit is een keiharde diss naar ons formaat he...
Ik vrees dat we eerst bewijs nodig hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar gaat je dm boxquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga mijn vleeswaren niet zomaar blootgeven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wist niet dat jij onder 'vreemde' viel?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ook omdat ik niet wist waar je woonde.
Wat lief van je maar ik sla het aanbod af.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan van mij wel een dickpic krijgen die ja kan doorsturen hoor
Past niet, heb me volgevreten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur haar een foto van je buikje
De mijne komt beter tot z'n recht in het echt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet eerst m'n dickpics verzamelen. Dat duurt even.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Royco1 het volgende:
Inbox blijft angstvallig leeg.
Denk dat Fok! stuk is.
Leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat we eerst bewijs nodig hebben
Ik doe alleen aan bezichtiging op locatiequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen toch nog wel?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wist niet dat jij onder 'vreemde' viel?
Ik had zelf niet beter het punt kunnen maken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne komt beter tot z'n recht in het echt.
jij mag ook andere pics sturen Sammiequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerst m'n dickpics verzamelen. Dat duurt even.
Gewoon stapelen. Doe je met hout ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je hem met je hele lichaam op de foto zet lijkt ie toch sowieso mega?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne komt beter tot z'n recht in het echt.
Ik denk het, want mijn 1e keer was bij Bart waar jij ook was en daarvoor had jij mijn nr niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen toch nog wel?
Of ben ik nu in de war met iemand anders...
[..]
Dat is dus juist het probleem, dat schrikt afquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:47 schreef rival het volgende:
[..]
Als je hem met je hele lichaam op de foto zet lijkt ie toch sowieso mega?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:47 schreef rival het volgende:
[..]
Als je hem met je hele lichaam op de foto zet lijkt ie toch sowieso mega?
Ik heb nog steeds te weinig boobs in mijn dm/pm dus mocht je tijd en zin hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar, kleine moeite tochquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds te weinig boobs in mijn dm/pm dus mocht je tijd en zin hebben
/smooth
Ja dat roep ik wel vaker maar krijg ze toch niet hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar, kleine moeite toch
Valt dit tegenwoordig al onder /smooth?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/smooth
True. Toen jij nog dacht dat ik een iel, tenger mannetje was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk het, want mijn 1e keer was bij Bart waar jij ook was en daarvoor had jij mijn nr niet.
Wat aardig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jij mag ook andere pics sturen Sammie
Onder elkaar ook echt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar, kleine moeite toch
Ik ben mobiel. Zal vanavond eens kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/smooth
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mobiel. Zal vanavond eens kijken.
Wasn't that hard.quote:
Niks mis mee hoorquote:
Toen niet, nu wel..quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wasn't that hard.
[..]
Niks mis mee hoor
Ik laat mijn pjeen liever irl testenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die schoenen kan jij niet vullen man.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, wat een Faxie opmerking van mij ook echt..
Zijn invloed komt wel steeds meer naar voren ja. Tijd voor een uitdrijving?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, wat een Faxie opmerking van mij ook echt..
Wil hij misschien ook nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:54 schreef rival het volgende:
[..]
Die schoenen kan jij niet vullen man.
Aldus nummer 6quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat mijn pjeen liever irl testen
Ik krijg anders ook geen foto's van vagina's hoor.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn invloed komt wel steeds meer naar voren ja. Tijd voor een uitdrijving?
Ja godver, jullie zijn ook nooit tevreden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat mijn pjeen liever irl testen
Voort wat, hoort wat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja godver, jullie zijn ook nooit tevreden.
Wees blij, ze zijn niet heel florissant over het algemeenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg anders ook geen foto's van vagina's hoor.
Je moet dat natuurlijk wel ergens mee verdienen... Daarom de dickpic!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg anders ook geen foto's van vagina's hoor.
Zitten pareltjes tussen hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees blij, ze zijn niet heel florissant over het algemeen
Penissen zijn nog een soort van esthetisch verantwoorde objecten.
Maar jullie hebben borsten. Ik ook een beetje, maaaaar anders.Al vind ik de gemiddelde vagina er niet verkeerd uit zien hoor, niet dat iets ranzigs isquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou van enkel penissen word ik ook niet echt warm hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou dank je wel weer Lolaquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou van enkel penissen word ik ook niet echt warm hoor
Beter tettenpics dan kuttenpics ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jullie hebben borsten. Ik ook een beetje, maaaaar anders.Al vind ik de gemiddelde vagina er niet verkeerd uit zien hoor, niet dat iets ranzigs is
Nou ik wel hoor als het mooie zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou van enkel penissen word ik ook niet echt warm hoor
Je hoeft je niet te schamen voor je vagina hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter tettenpics dan kuttenpics ja.
Ik vind het gewoon zo raar dat je lichaam op die plek helemaal open lijkt te liggen, soort van vreemd gapend gat
Wat is een mooie piemol dan volgens jou?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor als het mooie zijn
Ik schaam mij niet. Ik vind de kut gewoon iets waar God beter over had moeten nadenkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen voor je vagina hoor
Dit is geen kutpicvraagpost
Vind je?quote:
"Wat een kutzooi."quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schaam mij niet. Ik vind de kut gewoon iets waar God beter over had moeten nadenken
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
Ik vind close-ups van vagina's niet zo spannend eerlijk gezegd. Er zitten soms echt wel appetijtelijke tussen, maar vind een sexy foto die wat aan de verbeelding over laat leuker
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
Ik vind close-ups van vagina's niet zo spannend eerlijk gezegd. Er zitten soms echt wel appetijtelijke tussen, maar vind een sexy foto die wat aan de verbeelding over laat leuker
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schaam mij niet. Ik vind de kut gewoon iets waar God beter over had moeten nadenken
Ik zie iemand ook liever in een leuk setje dan naaktquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
Goede proporties met mooie glanzende iets rozige eikel, niet teveel smaller wordend naar boven toe, niet te geprononceerde schacht/eikel grens, geen gekke kleurtjes, redelijke aders die wel bovenop de huid lijken te liggen maar toch niet te overheersend zijn in het zicht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is een mooie piemol dan volgens jou?
Wow... dat is... specifiekquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede proporties met mooie glanzende iets rozige eikel, niet teveel smaller wordend naar boven toe, niet te geprononceerde schacht/eikel grens, geen gekke kleurtjes, redelijke aders die wel bovenop de huid lijken te liggen maar toch niet te overheersend zijn in het zicht.
Zoiets.
Zucht...quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede proporties met mooie glanzende iets rozige eikel, niet teveel smaller wordend naar boven toe, niet te geprononceerde schacht/eikel grens, geen gekke kleurtjes, redelijke aders die wel bovenop de huid lijken te liggen maar toch niet te overheersend zijn in het zicht.
Zoiets.
Geen gekke kleurtjes?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets.
*druipt af*quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets.
Ik ben vandaag wietloos, and proud of it.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zucht...
Ik ga wiet halen, als de shop tenminste open is
Ah kijk, gekke kleurtjes. Ik val af.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets.
Ik de afgelopen paar dagen ook, maar ik heb hem vandaag even goed hangenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wietloos, and proud of it.
Ohaiquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets.
Het gaat uiteindelijk om de kerel die eraan vastzit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Het zijn geen eisen trouwens hoor
Het is gewoon een beschrijving van hoe ik een penis als ideaal zou zien
29.5. Knudde.quote:
Ik rook het nu. Geen pride of shame gevoel of wat dan ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wietloos, and proud of it.
Vervelende stemming ja?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik de afgelopen paar dagen ook, maar ik heb hem vandaag even goed hangen
En jammer genoeg niemand om keihard tegen aan te lullen, dus dat moet morgen maar
Niet eens!quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je materiaal al ingestuurd?
Ja met een junkleef wordt het iets waar je trots uit haalt, dat je het een dagje hebt laten zittenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik rook het nu. Geen pride of shame gevoel of wat dan ook.
Gewoon vanaf de anus metenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon de centimeter iets schuinhouden, merkt niemand.
Of wat dieper in je huid prikkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk om de kerel die eraan vastzit.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja met een junkleef wordt het iets waar je trots uit haalt, dat je het een dagje hebt laten zitten
Nou soms heb je van die dagen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ja
Penissen zijn verder niet zo belangrijk, je kijkt er niet de hele dag tegenaan immers
Ja, eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
True. Als ze "AUW!" roept, dan is het toch te ver.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
Ach, Fas zou zeggen dat ik baldadig ben. Raar praat ook.
Goed punt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het je te makkelijk maak is er toch niks spannends aan
http://www.jellinek.nl/vr(...)kun-je-wiet-bewaren/quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
hoelang kan je eigenlijk wiet bewaren ?
Kan je het invriezen?
Goed kijken... Geen schimmel? Roken!quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
hoelang kan je eigenlijk wiet bewaren ?
Kan je het invriezen?
Ik heb niks... maar als ik eens durf om naar die shop te gaan dan haal ik natuurlijk een voorraadjequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef rival het volgende:
[..]
Goed kijken... Geen schimmel? Roken!
Naar blue tomato gaan!quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niks... maar als ik eens durf om naar die shop te gaan dan haal ik natuurlijk een voorraadje
Snuif aan mijn haar :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.jellinek.nl/vr(...)kun-je-wiet-bewaren/
Bij invriezen is het onbeperkt houdbaar, maar dan moet het wel echt gortdroog zijn.
Jaloers! Lekker ontspannenquote:
Waar?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:16 schreef rival het volgende:
[..]
Naar blue tomato gaan!
Die heeft dezelfde wietjes als boerejongens in Amsterdam. Beste wiet wat je vinden kan
Geniet er lekker van Yvkequote:
Hoorn!quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaloers! Lekker ontspannen
[..]
Waar?
Uh ja, ik had begrepen dat die er niet meer zatquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:17 schreef rival het volgende:
[..]
Hoorn!
Euh, industriegebied waar ook de kweker zit...
Zegt dat je iets?
Shit,dat red ik niet.Ik haal het fokgemiddelde omlaag.quote:
Nou ik was er woensdag nog hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh ja, ik had begrepen dat die er niet meer zat
Zo zonde....quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
Over foto's gesproken, ik moet mijn camera + statief maar eens mee naar huis nemen. Die ligt te verstoffen bij m'n ouders.
Ga dan ff ergens anders heenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Shit,dat red ik niet.Ik haal het fokgemiddelde omlaag.
Ik moet natuurlijk wel goede nudies sturenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo zonde....
Ik heb laatst roodborstjes zitten fotograferen
Daar heb ik nu niks meer aanquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:20 schreef rival het volgende:
[..]
Was ook vandaag open tot 20:00 volgens het blaadje op de deur
Daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel goede nudies sturen
En? En en en en? Lekker he?quote:
Die websitequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan je de white widow daar aanraden die smaakt echt als vroeger
Ik zocht even op google om te kijken waar het precies zatquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:22 schreef rival het volgende:
[..]
Geen idee ik rij gewoon naar de shop
Mag je voor me poseren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel goede nudies sturen
Die website is wel iemand op losgegaan jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die websiteserieus zo vaag
Ik heb geen verstand van al die naampjes![]()
Ik ga zo weg.Op naar een feestje waar ik zowaar nog een cadeau krijg van vrienden (iedereen krijgt iets).quote:
Wowquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die website is wel iemand op losgegaan ja
Nog een pareltje website hier http://www.armand.nl/
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heeft nog steeds het design uit 2002quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk, nudies maken is mijn hobby.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh je wilt ze wel maken? Nog handiger
Ik voel me wel een beetje warm als ik naar die poesjes kijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
I love it when I'm the cause of intoxication
[ afbeelding ]
Jij maakt nudies op verzoek?quote:
En waar je dat meisje een cadeau uit eigen zak gaat geven he boefje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga zo weg.Op naar een feestje waar ik zowaar nog een cadeau krijg van vrienden (iedereen krijgt iets).
Ja tochquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje warm als ik naar die poesjes kijk
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NIET ZO zeiken
Ik app je wel even
Deal. Neem ik de camera mee naar huis. Sexy boxershorts kopen, flink trainen in de sportschool, olie er bij...quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk, nudies maken is mijn hobby.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aww, ik heb nog wel een cadeautje voor je hoor.
quote:
Eh,geen idee hoe t loopt.Ik krijg net een appje dat ze daar ook heen gaat dus t zou kunnen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waar je dat meisje een cadeau uit eigen zak gaat geven he boefje.
Jij bent gewoon een cadeautje :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je meerdere cadeautjes gegeven :$
De dankbaarheid is weer ver te zoeken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb je meerdere cadeautjes gegeven :$
Ik heb niks te geven, behalve mijn liefdequote:
Hihiquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waar je dat meisje een cadeau uit eigen zak gaat geven he boefje.
Rawrquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deal. Neem ik de camera mee naar huis. Sexy boxershorts kopen, flink trainen in de sportschool, olie er bij...
Doe je kusje erop? Dan streel ik ermee langs mijn wangquote:
Wil ik best proevenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb niks te geven, behalve mijn liefde
I will.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe je kusje erop? Dan streel ik ermee langs mijn wang
Beetje rollen met die spierballen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deal. Neem ik de camera mee naar huis. Sexy boxershorts kopen, flink trainen in de sportschool, olie er bij...
Gvd, wat ben je toch een heerlijk vies mannetje :$quote:
quote:
Kijkze lolaatjequote:
Je hebt nog geen enkel ideequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd, wat ben je toch een heerlijk vies mannetje :$
[..]
Ohh I recognize dirtyness from miles away. Takes one to know onequote:
Ga ik niet doen, laten we het gezellig houden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelende stemming ja?
Er is altijd nog FOK! om oeverloos tegenaan te lullen gelukkig
Ik kan je een dickpic sturen.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje rollen met die spierballen.
Ja maar soms moet het er gewoon even uit, dat is gezondquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ik niet doen, laten we het gezellig houden.
Maar ik ben al wat vrolijker, niet door dat ik nu wiet heb, maar door dat mijn huisgenoot naast me net thuis kwam en hij wel vloei had, want mijn pakje is vochtig geworden en alles plakt aan elkaar
Dickpic dan ook direct ehquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan je een dickpic sturen.
Alleen heb je er weinig aan
Oh ging het daar niet meer over?quote:
Ja, maar wel tegen mensen die me kennen en daadwerkelijk om me gevenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar soms moet het er gewoon even uit, dat is gezond
Huisgenoten zijn in die situatie wel een uitkomst
Al zijn alle kansloze blowers nu wel zo'n beetje het huis uit, op mij na dan
ik heb momenteel geen dickpics bij de hand.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Niemand durft mij een dickpic te sturen omdat ze denken dat ik te kritisch ben.
Je hebt nog een paar uur voor tweede kerstdag voorbij is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
Dat had een mooi foto geweest. Mijn ballen dippen in glitters
Ik krijg ook vrijwel nooit dickpics. Mja. E-rep ehquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Of omdat ik je niet inschat als iemand die daar serieus op zit te wachtenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Lullig voor je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Foto's met kerstballen komen niet zo mooi uit de verfquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat had een mooi foto geweest. Mijn ballen dippen in glitters
Ben ik niemand? :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Is dat een uitdaging?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Live bezichtigen is beter..quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Dan mis je wel het voordeel van het gebruik van een groothoeklens.quote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mis je wel het voordeel van het gebruik van een groothoeklens.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dit nu nou niet al 3 keer gezegd?
Jij mag ook hoor, jaloers kipjequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk gezien zou ze nu gaan happen dan. In elk geval figuurlijk, en met een beetje mazzel voor Joof ook letterlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Happen met of zonder tanden. Ook dat maakt een hoop verschil :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk gezien zou ze nu gaan happen dan. In elk geval figuurlijk, en met een beetje mazzel voor Joof ook letterlijk.
Het is meer dat het de eerste keer al niet grappig was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij mag ook hoor, jaloers kipje
Whehehe.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk gezien zou ze nu gaan happen dan. In elk geval figuurlijk, en met een beetje mazzel voor Joof ook letterlijk.
Voor allebei is vast een niche te vinden die het kan waarderen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:45 schreef Dqod het volgende:
Happen met of zonder tanden. Ook dat maakt een hoop verschil :$
Ik heb bestwel een hekel aan die feestdagen door de weeks.. Het is weekend en dan moet het nog weekend worden..quote:
JE BENT ZELF EEN NICHEquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor allebei is vast een niche te vinden die het kan waarderen.
Het was ook niet grappig bedoeld?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is meer dat het de eerste keer al niet grappig was.
[..]
Whehehe.lewd
Absoluut.quote:
*wink wink nudge nudge*quote:
Volgens mij zei Yats het ook een keer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je live kijken of zal ik eerst een dickpic sturen?quote:
dickpic eerst... met man er aanvast natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je live kijken of zal ik eerst een dickpic sturen?
Zo direct, deze man :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je live kijken of zal ik eerst een dickpic sturen?
Zou het een beetje raar vinden als ie een dickpic zou sturen zonder dat hij er aan vast zatquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dickpic eerst... met man er aanvast natuurlijk
Wil iedereen hier vanavond dickpics hebben ofzo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dickpic eerst... met man er aanvast natuurlijk
Je hebt mijn nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil iedereen hier vanavond dickpics hebben ofzo?
Mijn tentoonstelling is privé.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Volgens mij zei Yats het ook een keer.
Wanneer is jouw tentoonstelling Kaneel?
Dat lukt maar één keer ben ik bang.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef Dqod het volgende:
Zou het een beetje raar vinden als ie een dickpic zou sturen zonder dat hij er aan vast zat
Wordt verworpen, wantquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://jijhebtgeen.nl/seks
Alles op het internet is waar
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wordt verworpen, want
http://jijhebtgeen.nl/cashewnoot
En die heb jij WEL
Daaromquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lukt maar één keer ben ik bang.
Pics van je dickpicsquote:
Ik wacht met vol enthousiasme.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn tentoonstelling is privé.
Dus ik zou zeggen, hou je dm in de gaten met een uitnodiging
Je hebt ze hoor... dan zie je alleen maar de pic... en de rest nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou het een beetje raar vinden als ie een dickpic zou sturen zonder dat hij er aan vast zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |