Yats zijn typo/spelfouten lezen we toch allemaal overheen inmiddels?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
ik dacht trouwens altijd dat het a numbers game was.
Ja zelf de eerste stap zetten zou alleen maar getuigen van tegenwerkingquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat Sammie een stortvloed aan DM's gaat sturen he.
Kom maar opquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij ouders.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zit je nu nog bij ouders/in de trein Sammie? Of al terug in BE?
Ja jij wilde toch nudes hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
Hey! Ik heb een DM.
Oh, het is van Roy..
Was het een mooie dickpic, of zo eentje waarvan je denkt, dat kan/moet beter?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
Hey! Ik heb een DM.
Oh, het is van Roy..
Ohjaquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel,lekker eerlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yats zijn typo/spelfouten lezen we toch allemaal overheen inmiddels?
Natuurlijk was het een mooie dickpic lokjequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het een mooie dickpic, of zo eentje waarvan je denkt, dat kan/moet beter?
Dat gaat je waarschijnlijk beter af dan je denktquote:
Nee, Sammie ons.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we Sammie allemaal dickpics sturen?
Jij moet eerst aftrappen, zoals altijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar gaan we achter komenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaat je waarschijnlijk beter af dan je denkt
Oh moesten ze naar Sammie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had haar vriend vast niet leuk gevondenquote:
Samen duwenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faxie, jij moet toch eerst je autotje aanduwen, dat gaat niet werken
Ik heb een teruggestuurd die wat fotogenieker is :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het een mooie dickpic, of zo eentje waarvan je denkt, dat kan/moet beter?
Not sure if want...quote:
Oké, even een goede maken dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij moet eerst aftrappen, zoals altijd.
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb een teruggestuurd die wat fotogenieker is :$
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een dick had, had ik dat zeker gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al een fwd gestuurd naar Samzzquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh moesten ze naar Sammie?
Ik heb net naar Art gestuurd.
Ik weet niet of Faxie dat wel wil met mijquote:
Je kan van mij wel een dickpic krijgen die ja kan doorsturen hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als ik een dick had, had ik dat zeker gedaan.
Komt vast goedquote:
Als ik jou toch niet had he.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb al een fwd gestuurd naar Samzz
Waarom zou hij dat met jou niet willen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet of Faxie dat wel wil met mij.. Met jou was geen probleem natuurlijk..
Niet de juiste onderdelen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat met jou niet willen?
Stuur haar een foto van je buikjequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als ik een dick had, had ik dat zeker gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |