Goed idee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Leuk, ik ga eerst een dikke kneiter roken.
Ah ja, ik ben de ONZ SC gewend. Daar gaan we pas tegen 4:00 slapenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor TH is dit al aan de late kant. Normaal is het tussen 21.00 en 22.00 uur.
Hij had stiekem een glaasje wijn op vermoed ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor TH is dit al aan de late kant. Normaal is het tussen 21.00 en 22.00 uur.
Leuk ik heb ook het een en ander van strips enzoquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de Donald Ducks 1957
[ afbeelding ]
En dan gewoon naar je werk?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben de ONZ SC gewend. Daar gaan we pas tegen 4:00 slapen
Deze SC loopt meestal 24 uur door....hier zijn ook nachtbrakers, maar TH is de hele vroege vogel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef bondage het volgende:
Ah ja, ik ben de ONZ SC gewend. Daar gaan we pas tegen 4:00 slapen
Morgenochtend is er geen bladharkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had stiekem een glaasje wijn op vermoed ik
Nu voor 9 E ...quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Leuk ik heb ook het een en ander van strips enzo
Ah, dan kun je uitslapen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Morgenochtend is er geen bladharken
OK vr en za natuurlijk..quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, alleen in het weekend natuurlijk
450 Euro geboden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
OK vr en za natuurlijk..
Nog iemand een selfie van Heleen?
Hallo Bondage.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef bondage het volgende:
Ah ja, chocolade. Goed idee, lekker na een dikke kneiter.
Niet dat ik weet maar je lurkt af en toe in mijn fobo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Hai![]()
Je naam komt me vaag bekend voor. Heb ik een keer iets voor je geregeld?
Kun jij het aantal smilies wat Choco post per uur boven tafel krijgen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef bondage het volgende:
Ah ja, chocolade. Goed idee, lekker na een dikke kneiter.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij het aantal smilies wat Choco post per uur boven tafel krijgen?
[..]
[..]
[..]
Ik heb je Facebook gevonden!quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
Niet dat ik weet maar je lurkt af en toe in mijn fobo.
Dan zal ik me wel vergissen. En ik kom inderdaad zo nu en dan in je fotoboek terecht. Vaak via andere fotoboekenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou kunnen maar nu niet zo'n zin in. Moet script voor geschreven wordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij het aantal smilies wat Choco post per uur boven tafel krijgen?
Heel 40+ ook zag ik netquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergiste maar dat geeft uiteraard niets en ik weet hoe het werkt met de fobo, altijd weer een grappig effect.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan zal ik me wel vergissen. En ik kom inderdaad zo nu en dan in je fotoboek terecht. Vaak via andere fotoboeken
Als het je lukt voor december volgend jaar, dan is dat handig voor de smiley-spammer verkiezing van het jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:18 schreef bondage het volgende:
Zou kunnen maar nu niet zo'n zin in. Moet script voor geschreven worden
Die wint gizmogirl.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het je lukt voor december volgend jaar, dan is dat handig voor de smiley-spammer verkiezing van het jaar.
Ik heb nog geen verzoekje gehad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zijn ze vrienden..
Straks ook op Twitter... King vindt ze allemaal
Klopt, beetje op de laatste voyeurs klikkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergiste maar dat geeft uiteraard niets en ik weet hoe het werkt met de fobo, altijd weer een grappig effect.![]()
En dan denk ik, wtf hier was ik al eens geweest.
Ligt aan mijn bui.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kinderboerderij vind je dat leuk?
Klopt, en dan de begin pagina van de fobo's, altijd leuk om te lezen. Mee lurken met andere fobo'squote:Op vrijdag 26 december 2014 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, beetje op de laatste voyeurs klikkenAl zijn er natuurlijk wel users waar ik meer een klik mee heb en wat vaker berichten in het fobo post.
Ik klik altijd net zo lang totdat er alleen nog maar "anonieme Fokker" te zien is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:21 schreef bondage het volgende:
Klopt, beetje op de laatste voyeurs klikkenAl zijn er natuurlijk wel users waar ik meer een klik mee heb en wat vaker berichten in het fobo post.
Ja die woont vlakbij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Treehut moet je dan hebben, je bent net te laat nu.
Laatst bijgewerkt en laatste posts doel je op? Die linkjes gebruik ik ook vaak ja. Leuk als je echt even niets te doen hebtquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, en dan de begin pagina van de fobo's, altijd leuk om te lezen. Mee lurken met andere fobo's
Ik heb al die vervelende kijkers weggehaald. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
Klopt, en dan de begin pagina van de fobo's, altijd leuk om te lezen. Mee lurken met andere fobo's
Jij surft anoniem over het fobo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik klik altijd net zo lang totdat er alleen nog maar "anonieme Fokker" te zien is.
Heb vandaag met kleinzoon alvast hop paardje hop geoefend.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die woont vlakbij.![]()
Ik kwam daar alleen toen mijn kinderen klein waren.
Al jaren niet meer geweest, die kinderboerderij.
Nu sta ik erin, want ik had nog niet gekekenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb al die vervelende kijkers weggehaald. Graag gedaan.
Zo flauw.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb al die vervelende kijkers weggehaald. Graag gedaan.
Bij laatste reacties kijk ik altijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Laatst bijgewerkt en laatste posts doel je op? Die linkjes gebruik ik ook vaak ja. Leuk als je echt even niets te doen hebt
Grappigquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die woont vlakbij.![]()
Ik kwam daar alleen toen mijn kinderen klein waren.
Al jaren niet meer geweest, die kinderboerderij.
ik was even afgeleidquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
Waar is Fann? Fann, klets ook ff mee, vind ik gezellig tussen al die mannen. Nog een vrouw.
[..]
Zo flauw.
En bij mij ging het even fout. En oeh, leesvoer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was even afgeleid![]()
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
Ahw.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb vandaag met kleinzoon alvast hop paardje hop geoefend.
Is ook mijn favoriet ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij laatste reacties kijk ik altijd.
Je kunt niet wachten tot Papadoupoulisos wwer aanbelt /quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Stijve tepeltjes?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijken bedoek jequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En bij mij ging het even fout. En oeh, leesvoer.
Hoogste tijd dat er weer eens ruzie komt!quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:27 schreef sig000 het volgende:
Dit is volgens mij wel de gezelligste SC op Fok!
Zekers. Met de NSA op je hielenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Je zat een paar pagina's nog het belang van anonimiteit te verkondigen.
nou eh, dat is een neef Chuf, vreemde ideeën heb jijquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt niet wachten tot Papadoupoulisos wwer aanbelt /
MM is nog niet thuis ...quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat er weer eens ruzie komt!
Kan kloppen, was ik weer eens verveeldquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie je regelmatig voorbij komen in ieder geval.
Ik stop dan even steeds, gaat ie zelf zitten schudden en dan weer ineens verder.quote:
Ja weet ik ... maar gebeurt toch overalquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
nou eh, dat is een neef Chuf, vreemde ideeën heb jij
Owja, die staat vol ranzigheidquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik klikte op jouw Posthistorie en toen kwam ik daar terecht, dus eh...
ow... is dat zo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... maar gebeurt toch overal
En toch kan ik er niets aan doen dat ik er ook schunnige tekst in ziet, komt door de alcohol of omdat ik zo denk, geen idee, maar heel fout in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik stop dan even steeds, gaat ie zelf zitten schudden en dan weer ineens verder.
Met kleine dingen groot vermaak.
Ja ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan kloppen, was ik weer eens verveeld![]()
Ik onthou de namen niet allemaal. Zie dan ineens foto's die ik al eerder heb gezien. Natuurlijk ook niet erg, sommige willen nog wel eens nieuwe foto's toevoegen
Ik zet 'm op de knie dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En toch kan ik er niets aan doen dat ik er ook schunnige tekst in ziet, komt door de alcohol of omdat ik zo denk, geen idee, maar heel fout in ieder geval.
Tijdje geleden alweer. Heb recent nog wel iets in KPD gepost.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij daar ook foto's lopen posten, want dan graaf ik effe verder....
Heb ik gezien inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Tijdje geleden alweer. Heb recent nog wel iets in KPD gepost.
Jezus man je foto staat zelf in de OPquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Tijdje geleden alweer. Heb recent nog wel iets in KPD gepost.
Gezichten onthou ik heel goed, namen minder. Maar geeft niet, zo blijft het spannendquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja.![]()
En geeft niets, sommige dingen onthoud je en sommige dingen niet, zo werkt het bij de meeste mensen. Dacht ik tenminste.
Spanning is altijd fijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Gezichten onthou ik heel goed, namen minder. Maar geeft niet, zo blijft het spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |