ik moet daar wel aan wennenquote:
we zullen zienquote:
En morgen weer een ander zeker?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:43 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb een nieuwe avatar
[ afbeelding ]
en elvis... ik was fan van Cliffquote:
Elvis Ukelelequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En morgen weer een ander zeker?
Ik ga me er nog niet aan hechten.
Klopt, tijd is geld dus als er dingen mis gaan dan kost dat je poen. Het gaat erom dat het wat langer duurt maar wel in één keer goed gebeurd. Helaas kan het nog steeds mis gaan maar je verkleind de kans wel. Is wel minder leuk idd, dat sowieso.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....andere tijden enzo vermoed ik ook. Cowboytijden van ampoer regels en doen wat je goed dunkt is sowieso helaas allemaal al een tijdje voorbij. Veiliger en meer controle, maar stuk minder leuk,
Dus je werkt in Groningenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Meer dan 30.000 werknemers. Geen idee hoeveel er bij DAF werken.
Ik ben dit jaar 30 geworden en kan ook nog maar amper meekomen. Als ik terugdenk aan de jaren 90...quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken het gevoel, maar ik heb met mn leeftijd iets van wil ik nog mee in deze ratrace van technologische ontwikkelingen .. Daarnaast is de jeugd verder dan ik.. Dus misschien iets meer coordinerends of zo .. Maar dan ben je al gelijk manager en moet je je mensen beoordelen en zo ,,,
Jazeker, maar ik voel me alsnog een beetje verdrietig door die opmerking.quote:
Nee, ik ben drie dagen in de week anderhalf uur onderweg met de trein. Twee dagen werk ik thuis.quote:
Heb 25 jaar op dezelfde bedrijf gewerkt dus mijn mening over managers is wat beperkt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik voel me alsnog een beetje verdrietig door die opmerking.
Alsof ik altijd vervelend ben geweest.
Ik doe al vanaf mijn 18e alles zelf.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef sig000 het volgende:
Zou niet meer voor een baas kunnen werken waarschijnlijk na 8 jaar zelf beetje dingen regelen.
Kun je nagaan... Hoe oud ben jij gaan werken dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 30 geworden en kan ook nog maar amper meekomen. Als ik terugdenk aan de jaren 90...
Ow my god en dat op mijn leeftijdquote:
ik was 14 (supermarkt)quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan... Hoe oud ben jij gaan werken dan?
22e ben ik aan het werk gegaan. Werk sindsdien nog steeds bij hetzelfde bedrijf, heb mezelf wel omhooggewerkt uiteraardquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan... Hoe oud ben jij gaan werken dan?
150 posts zonder een vrouw in dit topic moet haast wel een record zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ow my god en dat op mijn leeftijd
Je was ook eigenwijs vroeger?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik doe al vanaf mijn 18e alles zelf.
omhooggelikt of omhooggewerkt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef bondage het volgende:
[..]
22e ben ik aan het werk gegaan. Werk sinds dien nog steeds bij hetzelfde bedrijf, heb mezelf wel omhooggewerkt uiteraard
Soldaat 0e klassequote:
Kunnen jouw stats ook onderscheid maken tussen mannelijke- en vrouwelijke posters?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:52 schreef bondage het volgende:
Gewerkt. Heb er wel wat voor moeten doen
Goed met cijfers!! Altijd belamngrijk want daar zijn rapportages op gebaseerd en dat is waar het management om vraagt...quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef bondage het volgende:
[..]
22e ben ik aan het werk gegaan. Werk sindsdien nog steeds bij hetzelfde bedrijf, heb mezelf wel omhooggewerkt uiteraard
Stoelpootzagenquote:
Ik ben meer van talen zeg maarquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed met cijfers!! Altijd belamngrijk want daar zijn rapportages op gebaseerd en dat is waar het management om vraagt...
Creatief boekhouden ben ik erg goed in.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed met cijfers!! Altijd belamngrijk want daar zijn rapportages op gebaseerd en dat is waar het management om vraagt...
Fraudequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Creatief boekhouden ben ik erg goed in.
Nee, geslacht staat niet aangegeven in de template waar ik de data van binnenhaalquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kunnen jouw stats ook onderscheid maken tussen mannelijke- en vrouwelijke posters?
Zwart wit maken , maar niet allesquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt, ik lever zo nu en dan rapportages aan managers.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dubbele boekhouding. Zeer belangrijk!quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef sig000 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inderdaad, alles redundant opslaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dubbele boekhouding. Zeer belangrijk!
Geen snil bij mijquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
verwachting Sneeuw in cm. za 27 dec. 2014
morgen langschlafenquote:
even kijken bij de kinderboerderijquote:
Even tellen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
even kijken bij de kinderboerderij
jaargang Playboys?quote:
preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |