Niet dat ik weet maar je lurkt af en toe in mijn fobo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Hai![]()
Je naam komt me vaag bekend voor. Heb ik een keer iets voor je geregeld?
Kun jij het aantal smilies wat Choco post per uur boven tafel krijgen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef bondage het volgende:
Ah ja, chocolade. Goed idee, lekker na een dikke kneiter.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij het aantal smilies wat Choco post per uur boven tafel krijgen?
[..]
[..]
[..]
Ik heb je Facebook gevonden!quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
Niet dat ik weet maar je lurkt af en toe in mijn fobo.
Dan zal ik me wel vergissen. En ik kom inderdaad zo nu en dan in je fotoboek terecht. Vaak via andere fotoboekenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou kunnen maar nu niet zo'n zin in. Moet script voor geschreven wordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij het aantal smilies wat Choco post per uur boven tafel krijgen?
Heel 40+ ook zag ik netquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergiste maar dat geeft uiteraard niets en ik weet hoe het werkt met de fobo, altijd weer een grappig effect.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan zal ik me wel vergissen. En ik kom inderdaad zo nu en dan in je fotoboek terecht. Vaak via andere fotoboeken
Als het je lukt voor december volgend jaar, dan is dat handig voor de smiley-spammer verkiezing van het jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:18 schreef bondage het volgende:
Zou kunnen maar nu niet zo'n zin in. Moet script voor geschreven worden
Die wint gizmogirl.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het je lukt voor december volgend jaar, dan is dat handig voor de smiley-spammer verkiezing van het jaar.
Ik heb nog geen verzoekje gehad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zijn ze vrienden..
Straks ook op Twitter... King vindt ze allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |