Neequote:
#smoothlikesamzzquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik noch bevestigen noch ontkrachten.
Laat eens zien?
kom maar kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat eens zien?
dank je Kaneel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan bevestigen dat Roy geen kleine piemel heeft
En we horen jou op je woord te geloven?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan bevestigen dat Roy geen kleine piemel heeft
Waarom zou Kaneel liegen over mijn penis?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En we horen jou op je woord te geloven?
Smoothquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat eens zien?
Ik heb je rug.quote:
Ik kan je ook de foto sturenquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En we horen jou op je woord te geloven?
Waarom zou hij er überhaupt iets over weten?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou Kaneel liegen over mijn penis?
Omdat als hij die van jou klein noemt, de zijne een micropenis zou zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou Kaneel liegen over mijn penis?
Omdat Kaneel en ik geen geheimen voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou hij er überhaupt iets over weten?
Dat is correct.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Meisje in de OP ziet eruit alsof ze plezier heeft
Oh okay, wist ook niet dat het een geheim was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat Kaneel en ik geen geheimen voor elkaar hebben.
The fuckquote:Micropenis is an unusually small penis. A common criterion is a dorsal (measured on top) erect penile length of at least 2.5 standard deviations smaller than the mean human penis size,[1] or smaller than about 7 cm (2 3⁄4 in) for an adult when compared to an average erection of 12.5 cm (5 in).
Zal wel net de season finale van GoT hebben gezien of zo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Meisje in de OP ziet eruit alsof ze plezier heeft
Ik laat hem niet aan iedereen zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh okay, wist ook niet dat het een geheim was.
Niet grappigquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The fuck
Je zal het maar hebben
Voel ik me toch een beetje speciaal!quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik laat hem niet aan iedereen zien natuurlijk.
Is het een hint?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The fuck
Je zal het maar hebben
oh, ja dat weet ik toch niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik laat hem niet aan iedereen zien natuurlijk.
Zoietsquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel net de season finale van GoT hebben gezien of zo.
Ik zou het niet gek vinden. Mijn pener zou wel wakker worden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets
Ik kijk ongeveer zo als ik me uitrek op een goddelijk voelende manier na een vermoeiende dag, mensen vinden dat gek
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het een hint?
* LovelyLady noteert... do not date VA
Oh. Ik ben weer beschikbaar voor de wereldquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik ben weer beschikbaar voor de wereld. By choice. Maar toch kut.
In een notendop.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Werkte toch niet zoals je hoopte?
So lewd jij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden. Mijn pener zou wel wakker worden.
Ohquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het blijft altijd kut hequote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets
Ik kijk ongeveer zo als ik me uitrek op een goddelijk voelende manier na een vermoeiende dag, mensen vinden dat gek geil
Shit happens. Ik weet nu dat t voor mij echt niet werkt.quote:
Ken het gevoel welquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kloptalsof ik weer een puber ben. Niet grappig.
Ach tuurlijk. Maar heb er vrede mee hoor.quote:
Dat toch al niemandquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het een hint?
* LovelyLady noteert... do not date VA
Aw, jammer Samzzquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijft apart. Maar goedquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken het gevoel wel
Voel me ook een beetje puber
Ja. Ben ook verdrietig. Maar daar kom ik wel overheenquote:
Hey!quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een micromens
Vervelend om doorheen te gaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te begrijpen natuurlijk. Komt goedquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ben ook verdrietig. Maar daar kom ik wel overheen.
Maar geen last van zo'n kleine Penertquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een micromens
Ik date anders op het moment niemand hoorquote:
Mjah, weer een lesje geleerdquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shit happens. Ik weet nu dat t voor mij echt niet werkt.
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar geen last van zo'n kleine Penert
smoothquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik date anders op het moment niemand hoor
Wil je daar verandering in brengen?
Te smooth voor mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik date anders op het moment niemand hoor
Wil je daar verandering in brengen?
Ah, helaas. Ik schijn een leuke jongeman te zijnquote:
Ja hoor. bij gebrek aan koffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik val alleen op klootzakken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah, helaas. Ik schijn een leuke jongeman te zijn
Toch maar de knoop doorgehakt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik jou ook niet echt, zullen we elkaar een beetje beter leren kennen?quote:
Wen er maar aan, een immer terugkerend thema in iedere hetero relatie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook NOOIT goed.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor. bij gebrek aan koffieDan voor jou 2 biertjes en eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op je slechte humeur.
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik val alleen op klootzakken.
Je bent een vrouw of je bent het niet hequote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook NOOIT goed.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik jou ook niet echt, zullen we elkaar een beetje beter leren kennen?
Herkenbaar. Ik ben zo glad als een aal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook NOOIT goed.
Bijna altijd wel.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh. Dan ga ik weer huiswaards.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent een vrouw of je bent het niet he
Aaltelligence?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben zo glad als een aal.
Lekker! Dank je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan voor jou 2 biertjes en eenop je slechte humeur.
quote:
Ooit. Wie weet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat je ware liefde nog wel tegenkomen![]()
Oké, ik draai wel weer om.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een 77 lager van Brewdog, wil je die?
Noem je je pener ook een aal?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben zo glad als een aal.
Nee paling :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je je pener ook een aal?
Alle? Zijn dat er niet iets te veel voor jou alleen? Je kan 2 al niet aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waren alle vrouwen maar zo simpel over te halen
Dat is wel hard.quote:
Kopje warme choco Samzz?quote:
Het komt door de 77 lager.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waren alle vrouwen maar zo simpel over te halen
Ik denk dat het gewoon puur aan Straw lag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alle? Zijn dat er niet iets te veel voor jou alleen? Je kan 2 al niet aan.
even een dickpic gemaaktquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah gatverdamme, de mental image
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom zijn de accu's bij al dat soort screenshots altijd bijna leegquote:
Nee. Ik heb nu weer een hekel aan mannen. Dat snap je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ook niet de illusie dat het door mij kwam.
En terecht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nu weer een hekel aan mannen. Dat snap je.
Of juist niet.quote:
Sisfist.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
even een dickpic gemaaktIk schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee Yv en ik halen het beste in elkaar naar boven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon puur aan Straw lag.
quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En terecht.
Je hebt ook helemaal niks aan ons.
Niet leuk. Morgen sjouwen.quote:
Ten koste van mij jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee Yv en ik halen het beste in elkaar naar boven.
Samen raken jullie elkaars kern?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee Yv en ik halen het beste in elkaar naar boven.
Heb je gedronken Thijs? What's wrong?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Samen raken jullie elkaars kern?
Klinkt romantischquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Samen raken jullie elkaars kern?
De dag die je wist die zou komen is eindelijk hier.quote:
Thanks for restoring faith in women.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
Penissen en schaaldieren, ik zie het gewoon niet hoor.
Zondag is het weer wegquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dag die je wist die zou komen is eindelijk hier.
Volgens mij alleen de jouwe hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik heb niet gedronken, niets anders dan fris. Ik ben weer even op dreef denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je gedronken Thijs? What's wrong?
Toch wel hé. Samen voor de open haard elkaars kern opzoeken.quote:
Hopelijk wel ja.quote:
Ja doe ik ook wel eens, schept toch een bandquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niet gedronken, niets anders dan fris. Ik ben weer even op dreef denk ik.
[..]
Toch wel hé. Samen voor de open haard elkaars kern opzoeken.
Iets met een gladde kop, schijnt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
Penissen en schaaldieren, ik zie het gewoon niet hoor.
schaaltje pinda's er bij?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:41 schreef rival het volgende:
[..]
Flesje of een fluitje dan ben ik tevreden
Zullen wij eens samen onder het genot van een kop choco eens zien of we tot de kern van de zaak kunnen komen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel eens, schept toch een band
Zenuwachtig?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Zenuwtrekje bij mijn oog.Vervelend.
Dan heeft die van mij nogal wat te wensenquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:50 schreef artelligence het volgende:
Whut? Ik wist dit niet
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heeft die van mij nogal wat te wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
2 vlokjes en klaar, dan wordt het alweer zomerquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Midden en zuid NL natuurlijk
Ik denk dat het allemaal wel meevalt
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, kerstoutfit.
m'ladySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, kerstoutfit.
Staat je goed SammieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, kerstoutfit.
Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik denk niet dat mijn buik nu op een foto past.quote:
Oh ja, kerstoutfit.
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een garantie? Ik hoop het, want moet morgen de weg op en geen zin in files/gladheid.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 vlokjes en klaar, dan wordt het alweer zomer
Oh ja, kerstoutfit.
Het gaat natuurlijk om de jurk en die is ook heel leuk maar omg die schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Oh ja, kerstoutfit.
Staat je primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jep NS heeft al een aangepaste dienstregelingquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 vlokjes en klaar, dan wordt het alweer zomer
Zwart suède met witte stikselsquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de jurk en die is ook heel leuk maar omg die schoenen.![]()
Ik geef geen garanties op het weer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
mooi
[..]
Is dat een garantie? Ik hoop het, want moet morgen de weg op en geen zin in files/gladheid.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heeft die van mij nogal wat te wensen
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep NS heeft al een aangepaste dienstregeling!!!
Gewoon voorzichtig doenquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:59 schreef artelligence het volgende:
Morgen weer naar huis denk ik, als het maar niet sneeuwt/glad is als ik op de weg ben.
Lekker vrij houden?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Ik verwacht al een telefoontje ook al is het m'n vrije dag..
Maar centjesquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon voorzichtig doen
[..]
Lekker vrij houden?
Zo rollen wij!quote:
Ja een kapotte art moeten we niet willen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon voorzichtig doen
[..]
Lekker vrij houden?
Ik word hier een beetje opgewonden van.quote:
Dus als een man jou gek wil hebben dan moet ie dat in je oor fluisteren?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje opgewonden van.
Ik ook. Iedere dag weer. Strikjes en peeptoequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje opgewonden van.
Saai.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als een man jou gek wil hebben dan moet ie dat in je oor fluisteren?
Dan moet je schoenen kopen en ben ik heel de avond van jou.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Iedere dag weer. Strikjes en peeptoe.
Ieder zijn fetisjquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms is dat best fijn hequote:
Lola houdt van wild. Het liefste eend dacht ik.quote:
Dit.quote:
Daar heeft inol ook al last vanquote:
* noteertquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, sowieso.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook van sommige, maar dan moeten ze wel aan de voeten van een vrouw zitten.
Kloptquote:
*kwak*quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is dat best fijn he
[..]
Lola houdt van wild. Het liefste eend dacht ik.
...oh wacht.
quote:
veeg even die kwijl uit je mondhoekquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mooi meisje tegenover me, veul te mooi.
MUST. NOT. STARE.
Vraag haar nummerquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MUST. NOT. STARE.
Zeg.iets.vraag.nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MUST. NOT. STARE.
maar dan in capslock...quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gewoon out off the blue.
Hey! Wat is je nummer?
"95D."quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gewoon out off the blue.
Hey! Wat is je nummer?
En waarom dan he?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vond het gewoon grappig dat jij dit typte.
Wat?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg vooral niet dat je zusje dezelfde jas heeft.
Of je paling uit de broek hangen. Je garnaal uit je broek laten kruipen. Je lans tegen haar keel zetten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
uiteraard.
Zodat ze gewoon van angst haar nummer geeft.
Werkt altijd bij mij.
Omdat dat volgens mij ook meerdere keren tegen jou gezegd is, maar jij het volgens mij nog nooit gedaan hebt het afgelopen jaar.quote:
Nee dat zou ik niet doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of je paling uit de broek hangen. Je garnaal uit je broek laten kruipen. Je lans tegen haar keel zetten.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of je paling uit de broek hangen. Je garnaal uit je broek laten kruipen. Je lans tegen haar keel zetten.
Burn!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat dat volgens mij ook meerdere keren tegen jou gezegd is, maar jij het volgens mij nog nooit gedaan hebt het afgelopen jaar.
Gewoon schaamteloos kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MUST. NOT. STARE.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat dat volgens mij ook meerdere keren tegen jou gezegd is, maar jij het volgens mij nog nooit gedaan hebt het afgelopen jaar.
Daarom om hij de tip nog wel geven. Toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom om hij de tip nog wel geven. Toch?
Kloptquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh. Ik ben niet zo goed met dit soort dingen. Ik leer iedere dag bij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook niet echt. Al was het meer de MI en verwoording ervan waardoor ik hetgevoel kreeg.
Ja, zeer zeker. Lijkt mij ook best een goede tip. Ik bedoel, niks te verliezen in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom om hij de tip nog wel geven. Toch?
Elke nee brengt je een stap dichter bij de ja Faxman.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
KloptHeb recent nog een paar keer de kans gehad zelfs
Maarja die ene keer dat ik het wel durfde liep het allemaal toch verkeerd af uituiteindelijk
Sorryquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
Zou dat nu echt werken om zo aan een vreemde opeens het nummer te vragen?
Eens, hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker. Lijkt mij ook best een goede tip. Ik bedoel, niks te verliezen in zo'n situatie.
Alleen zou een nog betere tip zijn als je zeker weet dat het zou kunnen werken uit eigen ervaring denk ik omdat je dan nog iets specifieker kan zijn.
Zeker. Ik kan dergelijke acties goed waarderen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke nee brengt je een stap dichter bij de ja Faxman.
Zonder dat je verder een woord gewisseld had met die persoon?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb mijn nummer wel eens gegeven nadat iemand er om vroeg.
Uhm ja wel 3 zinnen ofzo. Was o.a. in de trein.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zonder dat je verder een woord gewisseld had met die persoon?
Geloof dat jij nu al 472 keer nee hebt gezegd tegen mij dus eens gaat die ja komen toch.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan dergelijke acties goed waarderen.
Oh 472 nog maar? Ik ben gestopt met tellen na 850.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof dat jij nu al 472 keer nee hebt gezegd tegen mij dus eens gaat die ja komen toch.
Maar niet gestopt met proberen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh 472 nog maar? Ik ben gestopt met tellen na 850.
Je hebt het zo snel al opgegeven?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh 472 nog maar? Ik ben gestopt met tellen na 850.
Wow, had je kinky plannen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb maar 3 telefoonnummers gehosseld dit jaar volgens mij
Je hebt me maar één keer gevraagd en toen was ik bezet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof dat jij nu al 472 keer nee hebt gezegd tegen mij dus eens gaat die ja komen toch.
Ga het gesprek aan en als het gezellig is vraag je haar nummer?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MUST. NOT. STARE.
Ik heb nog nooit een nummer gehosseldquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb maar 3 telefoonnummers gehosseld dit jaar volgens mij
Nice! Goed bezig, yats.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ga het gesprek aan en als het gezellig is vraag je haar nummer?
Ow,ik ben net weer thuis.Het was gezellig,misschien zie ik haar straks nog op een feestje bij vrienden waar ik zo heen ga.
Naar wie heb ik die andere 471 dm's gestuurd dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt me maar één keer gevraagd en toen was ik bezet.
Alleen gezellig?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ow,ik ben net weer thuis.Het was gezellig,misschien zie ik haar straks nog op een feestje bij vrienden waar ik zo heen ga.
Yvie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar wie heb ik die andere 471 dm's gestuurd dan?
Met minder wasmiddel? Huehuequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, het waren contacten van grotere puurheid
Soms kom je iemand tegen waar je later nog wel eens van zou willen horen toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nummer gehosseld.
Misschien zijn ze zo subtiel dat het eigenlijk niet noemenswaardig is en het je niet eens op valt?quote:
Komt wel goed fax.Stiekem ben je smoother dan mij.quote:
o.a. naar mij. Ook voor telefoonnummers van Fok!sters.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar wie heb ik die andere 471 dm's gestuurd dan?
Oh, dat zou pijnlijk zijn als je echt een keer iemand verwisselt als persoon en dan gaat appen ofzoquote:
Of nudies sturen naar verkeerde persoonquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat zou pijnlijk zijn als je echt een keer iemand verwisselt als persoon en dan gaat appen ofzo
Bedankt nog daarvoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
o.a. naar mij. Ook voor telefoonnummers van Fok!sters.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar je moeder ofzo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of nudies sturen naar verkeerde persoon
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja. Maar ik durf dat nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms kom je iemand tegen waar je later nog wel eens van zou willen horen toch?
Dan ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
Komt wel goed fax.Stiekem ben je smoother dan mij.
En dan wel mee naar huis nemen daarna he..quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens met lewde berichtenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wil je (verliezen met) pokeren? Misschien vrolijkt dat je op?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lach maar Fax, de afwijzingen blijven pijn doen
Auwquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat zou pijnlijk zijn als je echt een keer iemand verwisselt als persoon en dan gaat appen ofzo
Mwah,er was wel een soort spanning,maar niet direct de' schijt aan alles,ik besparing je hier spanning'.Maar dat kan ook door de wederzijdse verhalen over rampdates komenquote:
okequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil je (verliezen met) pokeren? Misschien vrolijkt dat je op?
Afwijzing. Enkelvoud.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lach maar Fax, de afwijzingen blijven pijn doen
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet, denk je echt dat een man nee zou zeggen daarop?
Dat lukt jou altijd na een 2e ontmoeting?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan wel mee naar huis nemen daarna he..
Ook goed,je weet wat ik bedoelquote:
Ik weet niet, mannen zijn niet gewend om nee te zeggen lijkt het.quote:
Seksuele spanning bedoel je?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah,er was wel een soort spanning,maar niet direct de' schijt aan alles,ik besparing je hier spanning'.Maar dat kan ook door de wederzijdse verhalen over rampdates komen
Niet snel denk ik neequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, mannen zijn niet gewend om nee te zeggen lijkt het.
Dus dan doen ze dan ook eigenlijk nooit in mijn ervaring.
"altijd" niet..quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat lukt jou altijd na een 2e ontmoeting?
Zal ik dan maar Smooth zijn?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan dergelijke acties goed waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |