Neequote:
#smoothlikesamzzquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik noch bevestigen noch ontkrachten.
Laat eens zien?
kom maar kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat eens zien?
dank je Kaneel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan bevestigen dat Roy geen kleine piemel heeft
En we horen jou op je woord te geloven?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan bevestigen dat Roy geen kleine piemel heeft
Waarom zou Kaneel liegen over mijn penis?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En we horen jou op je woord te geloven?
Smoothquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat eens zien?
Ik heb je rug.quote:
Ik kan je ook de foto sturenquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En we horen jou op je woord te geloven?
Waarom zou hij er überhaupt iets over weten?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou Kaneel liegen over mijn penis?
Omdat als hij die van jou klein noemt, de zijne een micropenis zou zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou Kaneel liegen over mijn penis?
Omdat Kaneel en ik geen geheimen voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou hij er überhaupt iets over weten?
Dat is correct.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Meisje in de OP ziet eruit alsof ze plezier heeft
Oh okay, wist ook niet dat het een geheim was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat Kaneel en ik geen geheimen voor elkaar hebben.
The fuckquote:Micropenis is an unusually small penis. A common criterion is a dorsal (measured on top) erect penile length of at least 2.5 standard deviations smaller than the mean human penis size,[1] or smaller than about 7 cm (2 3⁄4 in) for an adult when compared to an average erection of 12.5 cm (5 in).
Zal wel net de season finale van GoT hebben gezien of zo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Meisje in de OP ziet eruit alsof ze plezier heeft
Ik laat hem niet aan iedereen zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh okay, wist ook niet dat het een geheim was.
Niet grappigquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The fuck
Je zal het maar hebben
Voel ik me toch een beetje speciaal!quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik laat hem niet aan iedereen zien natuurlijk.
Is het een hint?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The fuck
Je zal het maar hebben
oh, ja dat weet ik toch niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik laat hem niet aan iedereen zien natuurlijk.
Zoietsquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel net de season finale van GoT hebben gezien of zo.
Ik zou het niet gek vinden. Mijn pener zou wel wakker worden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets
Ik kijk ongeveer zo als ik me uitrek op een goddelijk voelende manier na een vermoeiende dag, mensen vinden dat gek
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het een hint?
* LovelyLady noteert... do not date VA
Oh. Ik ben weer beschikbaar voor de wereldquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik ben weer beschikbaar voor de wereld. By choice. Maar toch kut.
In een notendop.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Werkte toch niet zoals je hoopte?
So lewd jij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden. Mijn pener zou wel wakker worden.
Ohquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het blijft altijd kut hequote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoiets
Ik kijk ongeveer zo als ik me uitrek op een goddelijk voelende manier na een vermoeiende dag, mensen vinden dat gek geil
Shit happens. Ik weet nu dat t voor mij echt niet werkt.quote:
Ken het gevoel welquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kloptalsof ik weer een puber ben. Niet grappig.
Ach tuurlijk. Maar heb er vrede mee hoor.quote:
Dat toch al niemandquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het een hint?
* LovelyLady noteert... do not date VA
Aw, jammer Samzzquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijft apart. Maar goedquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken het gevoel wel
Voel me ook een beetje puber
Ja. Ben ook verdrietig. Maar daar kom ik wel overheenquote:
Hey!quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een micromens
Vervelend om doorheen te gaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te begrijpen natuurlijk. Komt goedquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ben ook verdrietig. Maar daar kom ik wel overheen.
Maar geen last van zo'n kleine Penertquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een micromens
Ik date anders op het moment niemand hoorquote:
Mjah, weer een lesje geleerdquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shit happens. Ik weet nu dat t voor mij echt niet werkt.
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar geen last van zo'n kleine Penert
smoothquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik date anders op het moment niemand hoor
Wil je daar verandering in brengen?
Te smooth voor mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik date anders op het moment niemand hoor
Wil je daar verandering in brengen?
Ah, helaas. Ik schijn een leuke jongeman te zijnquote:
Ja hoor. bij gebrek aan koffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik val alleen op klootzakken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah, helaas. Ik schijn een leuke jongeman te zijn
Toch maar de knoop doorgehakt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik jou ook niet echt, zullen we elkaar een beetje beter leren kennen?quote:
Wen er maar aan, een immer terugkerend thema in iedere hetero relatie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook NOOIT goed.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor. bij gebrek aan koffieDan voor jou 2 biertjes en eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op je slechte humeur.
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik val alleen op klootzakken.
Je bent een vrouw of je bent het niet hequote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook NOOIT goed.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik jou ook niet echt, zullen we elkaar een beetje beter leren kennen?
Herkenbaar. Ik ben zo glad als een aal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook NOOIT goed.
Bijna altijd wel.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh. Dan ga ik weer huiswaards.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent een vrouw of je bent het niet he
Aaltelligence?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben zo glad als een aal.
Lekker! Dank je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan voor jou 2 biertjes en eenop je slechte humeur.
quote:
Ooit. Wie weet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat je ware liefde nog wel tegenkomen![]()
Oké, ik draai wel weer om.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een 77 lager van Brewdog, wil je die?
Noem je je pener ook een aal?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben zo glad als een aal.
Nee paling :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je je pener ook een aal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |