quote:Op maandag 12 januari 2015 11:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Klote,
Dit profiel heb ik zelf ooit aangemaakt, is daarna gekaapt door mijn vriendin(inmiddels ex denk ik...) en vervolgens is ze met minimaal 2 kerels van dit forum vreemd gegaan, dus: KLOTE
Dit ja. Nummer_zoveel kwam een aantal dagen geleden in een ander topic melden dat zijn vrouw via zijn account was vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:22 schreef zeefje het volgende:
Eerst poste beauke als beauke.
gedurende haar zwangerschap en geboorte van haar zoon op het account van nummer _zoveel
toen is ze via het account van nummer _zoveel met drie mannen vreemd gegaan.
en nu weer als beauke aan het posten.
Sommige mensen vinden al snel iets stalking. Ik denk dat hij gewoon regelmatig dit soort opmerkingen maakt als ze ergens post. Tenminste, zo komt het over.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:55 schreef Lienekien het volgende:
Dus Nummer_zoveel is belazerd door Beauke. En dat weet hij nog maar net. Waarom zou Beauke hem dan van stalking betichten?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:37 schreef GeorgeJones het volgende:
Ik neem aan dat je verkleed spelletjes bedoeld? Nee vind haar lekker zoals ze is en niet als roodkapje.
Wel eens vreemd gegaan?
?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja.
Vraag: heb je al eens iets gedaan tegen je zin tijdens de seks?
In dat geval stalk ik jou ook een beetje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden al snel iets stalking. Ik denk dat hij gewoon regelmatig dit soort opmerkingen maakt als ze ergens post. Tenminste, zo komt het over.
holy shit haha, jammer dat hij zijn post heeft verwijderd mnu kan ik hem niet quoten, maar zij is dus drie fokkers vreemd gegaanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 06:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha, een FOK!-relatie dat fout gaat en waar men elkaar voor rotte vis uitmaakt. Typisch. Je kunt je klapstoeltje er voor klaar zetten inderdaad.
Niet de eerste en het zal ook niet de laatste zijn. Goed leesvoer wel
Daarom zeg ik ook "en dat begrijp ik ook wel"quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:03 schreef Fera het volgende:
Natuurlijk is het entertainment. Als je dat niet had gewild had je het sowieso nooit openbaar moeten gooien.
Het is wat hequote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
holy shit haha, jammer dat hij zijn post heeft verwijderd mnu kan ik hem niet quoten, maar zij is dus drie fokkers vreemd gegaan
Met Fok!kers vreemdgaanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
holy shit haha, jammer dat hij zijn post heeft verwijderd mnu kan ik hem niet quoten, maar zij is dus drie fokkers vreemd gegaan
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoop dat je mij niet bedoeld
Even snel overheen gelezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "en dat begrijp ik ook wel"
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Kan iemand er even een diagrammetje van maken ofzo? Met een tijdlijn? En de kinderen in de creche?
dit , alleen over beauke en nummerzoveel mag het gaan ( eventueel ook over TS:p)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:11 schreef Kingstown het volgende:
Godsamme....ga nou niet slowchatten en een mooi topic verneuken.
Nou nou nou nou....quote:
Ik dacht dat 'de man met die teruggetrokken haarlijn' haar broer wasquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Gissen jullie maar, ik zeg er niets meer over, houdt de eer aan mezelf.
Ook mijn ex doet dit.
Dus nogmaals, ondanks wat er gebeurd is en ik even emotioneel hierop gereageerd heb, sluiten wij samen de rijen en gaan voor de rest niet ons hele hebben en houden online zetten.
Voor jullie is het puur entertainment(en dat begrijp ik ook wel), maar wij zijn echte mensen met echte problemen en emoties en gaan dit niet meer verder op dit forum etaleren.
Ik wens ook jullie allemaal veel wijsheid(of domheid, dat is aan jezelf)
Voor de rest zal ik hier weer net als vroegah gewoon af en toe iets posten over normale zaken.
Mijn ex is nog steeds de moeder van mijn kinderen en we hebben een hele lange tijd een mooie relatie gehad en om dan het einde op deze manier te verpesten is niet mijn stijl.
Veel succes alemaal!
Nummer_zoveel(weer alleen een man)
Jij hebt d'r gedopt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'de man met die teruggetrokken haarlijn' haar broer was
Sorry man
Gaat nogal makkelijk blijkbaarquote:
Werk voor de Fok!Recherche. Wie meldt zich?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Kan iemand er even een diagrammetje van maken ofzo? Met een tijdlijn? En de kinderen in de creche?
Als je een vaggijn hebt hoef je enkel een tietenfoto te sturen en de mannelijke fokkers gaan in een rijtje voor je staan.quote:
Dat is dus waar nummer_zoveel in zijn betoog aan voorbij gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:17 schreef madeliefff het volgende:
met wleke fokkers is ze vreemd gegaan?
Dan was ze niet bijster kieskeurig dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een vaggijn hebt hoef je enkel een tietenfoto te sturen en de mannelijke fokkers gaan in een rijtje voor je staan.
Dat zijn de beste joh!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan was ze niet bijster kieskeurig dus.
Via zijn account vreemdgaan, wat snap ik hier niet aan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ja. Nummer_zoveel kwam een aantal dagen geleden in een ander topic melden dat zijn vrouw via zijn account was vreemdgegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
...Confirmed! Dat kan ik me ook herinneren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
Je kan wel emotioneel reageren en haar verwijten maken etc. maar wat heb je daar aan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ook mijn ex doet dit.
Dus nogmaals, ondanks wat er gebeurd is en ik even emotioneel hierop gereageerd heb, sluiten wij samen de rijen en gaan voor de rest niet ons hele hebben en houden online zetten.
Voor jullie is het puur entertainment(en dat begrijp ik ook wel), maar wij zijn echte mensen met echte problemen en emoties en gaan dit niet meer verder op dit forum etaleren.
Voor de rest zal ik hier weer net als vroegah gewoon af en toe iets posten over normale zaken.
Mijn ex is nog steeds de moeder van mijn kinderen en we hebben een hele lange tijd een mooie relatie gehad en om dan het einde op deze manier te verpesten is niet mijn stijl.
Veel succes alemaal!
Er zal vast meer aan de hand zijn maar om nou zo'n man de schuld te geven van het vreemdgaan van zijn vrouw?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan wel emotioneel reageren en haar verwijten maken etc. maar wat heb je daar aan?
Al is iemand 78 keer vreemd gegaan, als jij dan erbij blijft kan je daarna ook niet gaan huilen dat iemand zo vaak vreemd is gegaan..
Ben je misschien boos op jezelf omdat je je zo vaak hebt laten belazeren? Dan moet je eens goed naar jezelf kijken ipv haar de schuld te geven.
Wat een anti climax...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ook mijn ex doet dit.
Veel succes alemaal!
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoop dat je mij niet bedoeld
Hij is weer eens tot de orde geroepen door zijn dominante ex, nu ligt hij weer in de cuckold position.quote:
Dat laat mijn geheugen mij niet in de steek.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:46 schreef Detroit het volgende:
[..]
Confirmed! Dat kan ik me ook herinneren!
Daar moet je dan maar vanuit gaan ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
-blablabla-
Veel succes alemaal!
Wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ben je misschien boos op jezelf omdat je je zo vaak hebt laten belazeren? Dan moet je eens goed naar jezelf kijken ipv haar de schuld te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |