quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:37 schreef GeorgeJones het volgende:
Ik neem aan dat je verkleed spelletjes bedoeld? Nee vind haar lekker zoals ze is en niet als roodkapje.
Wel eens vreemd gegaan?
?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja.
Vraag: heb je al eens iets gedaan tegen je zin tijdens de seks?
In dat geval stalk ik jou ook een beetje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden al snel iets stalking. Ik denk dat hij gewoon regelmatig dit soort opmerkingen maakt als ze ergens post. Tenminste, zo komt het over.
holy shit haha, jammer dat hij zijn post heeft verwijderd mnu kan ik hem niet quoten, maar zij is dus drie fokkers vreemd gegaanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 06:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha, een FOK!-relatie dat fout gaat en waar men elkaar voor rotte vis uitmaakt. Typisch. Je kunt je klapstoeltje er voor klaar zetten inderdaad.
Niet de eerste en het zal ook niet de laatste zijn. Goed leesvoer wel
Daarom zeg ik ook "en dat begrijp ik ook wel"quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:03 schreef Fera het volgende:
Natuurlijk is het entertainment. Als je dat niet had gewild had je het sowieso nooit openbaar moeten gooien.
Het is wat hequote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
holy shit haha, jammer dat hij zijn post heeft verwijderd mnu kan ik hem niet quoten, maar zij is dus drie fokkers vreemd gegaan
Met Fok!kers vreemdgaanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
holy shit haha, jammer dat hij zijn post heeft verwijderd mnu kan ik hem niet quoten, maar zij is dus drie fokkers vreemd gegaan
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoop dat je mij niet bedoeld
Even snel overheen gelezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "en dat begrijp ik ook wel"
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Kan iemand er even een diagrammetje van maken ofzo? Met een tijdlijn? En de kinderen in de creche?
dit , alleen over beauke en nummerzoveel mag het gaan ( eventueel ook over TS:p)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:11 schreef Kingstown het volgende:
Godsamme....ga nou niet slowchatten en een mooi topic verneuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |