Fijn dat je je plasje even hebt kunnen doen. Hopelijk voel je je nu beter.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:57 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Verhaal van je exvriend is wel plausibel, anders ga je niet op een topic als dit wachten met het nemen van wraak. Dus, wel een beetje hoerig, om het zo maar eens te stellen. Fijn ook voor je kinderen.
Altijd degene DM-en die als eerste boos komt doen en dat is nummer_zoveel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 05:48 schreef kanovinnie het volgende:
Moraal van het verhaal, straks even beauke dmen
Verdorie. Is beauke dan een kerel?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd degene DM-en die als eerste boos komt doen en dat is nummer_zoveel.
Laat je niet misleiden door de user-icon, want het is een vrouw. Succes en laat even weten hoe het afloopt.
Raar dit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verdorie. Is beauke dan een kerel?
Dan is het dus dezelfde persoon die met een kloon post? Of een lesbisch stel? #DTVquote:
Dit werpt toch weer een ander licht op de zaak.....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
Dan is het dus dezelfde persoon die met een kloon post? Of een lesbisch stel? #DTV
Maakt dit nummer_zoveel een man of een vrouw?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:22 schreef zeefje het volgende:
Eerst poste beauke als beauke.
gedurende haar zwangerschap en geboorte van haar zoon op het account van nummer _zoveel
toen is ze via het account van nummer _zoveel met drie mannen vreemd gegaan.
en nu weer als beauke aan het posten.
Ze hebben er allebei op gepost. Man en vrouw.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maakt dit nummer_zoveel een man of een vrouw?
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Klote,
Dit profiel heb ik zelf ooit aangemaakt, is daarna gekaapt door mijn vriendin(inmiddels ex denk ik...) en vervolgens is ze met minimaal 2 kerels van dit forum vreemd gegaan, dus: KLOTE
Dit ja. Nummer_zoveel kwam een aantal dagen geleden in een ander topic melden dat zijn vrouw via zijn account was vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:22 schreef zeefje het volgende:
Eerst poste beauke als beauke.
gedurende haar zwangerschap en geboorte van haar zoon op het account van nummer _zoveel
toen is ze via het account van nummer _zoveel met drie mannen vreemd gegaan.
en nu weer als beauke aan het posten.
Sommige mensen vinden al snel iets stalking. Ik denk dat hij gewoon regelmatig dit soort opmerkingen maakt als ze ergens post. Tenminste, zo komt het over.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:55 schreef Lienekien het volgende:
Dus Nummer_zoveel is belazerd door Beauke. En dat weet hij nog maar net. Waarom zou Beauke hem dan van stalking betichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |