Wraak nemen met een aantal van de Fok!kers die je daartoe nu ongetwijfeld al vunzige pb's hebben gestuurd, bij voorkeur meerdere tegelijkertijd. Als je vriend er een probleem van maakt zeggen dat je gewoon contacten aan het opdoen bent.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:15 schreef Vincento17 het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat mijn vriend op Tinder zit. Volgens hem om 'gewoon' contacten op te doen. Vervolgens appt hij wel continue met deze (vrouwelijke) personen. Ik mag zoals gewoonlijk niet meekijken, want zijn telefoon is zijn privacy volgens hem. Het feit dat hij Tinder heeft moet ik niks achter zoeken en hem gewoon vertrouwen.
Wat denken jullie? Accepteren of niet?
Edit: En wat doen?
Omdat dat gewoon in het menu van zijn telefoon staat? En ik wel eens daar een blik op werp als hij erop zit.quote:
Kan je wel dat vraagteken erin proppen alsof dat toch logisch is, maar je stelt zelf dat je niet mag meekijken op zijn telefoon omdat dat privé is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:18 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon in het menu van zijn telefoon staat? En ik wel eens daar een blik op werp als hij erop zit.
Dit.quote:
Volgens mij vraagt ze aan ons of dat zo is. Ik zeg nee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan je wel dat vraagteken erin proppen alsof dat toch logisch is, maar je stelt zelf dat je niet mag meekijken op zijn telefoon omdat dat privé is.
Inderdaad....quote:Goeie relatie.
Of gewoon een paar voor ernaast. Je eet toch ook niet iedere dag spruitjes?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:26 schreef Shockwave12 het volgende:
[..]
Inderdaad....
TS: Tinder is een date-app. Punt. Hij is dus op zoek naar een andere/betere. Niet accepteren dus of uitmaken.
Fobo gecheckt: zo niet dan moet je wel echt onuitstaanbaar zijn of heel erg stinken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ik ook eens een account aan ga maken. Valt er ook nog wat te neuken daar?
De redactionele content in de playboy is anders het beste dat ik in jaren gelezen heb.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:33 schreef over_hedge het volgende:
Dat is het zelfde als je bij secondlove inschrijven en zeggen dat je het voor leuk contact doet of de playboy kopen voor de goede artikels er in..
Second lovequote:Op vrijdag 26 december 2014 15:33 schreef over_hedge het volgende:
Dat is het zelfde als je bij secondlove inschrijven en zeggen dat je het voor leuk contact doet of de playboy kopen voor de goede artikels er in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |