Die was geweldig ja. Voor Okkie nog een geluk dat we achter lagen, anders was die te voet naar huis gegaan geloof ik.quote:Op maandag 29 december 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
Moet er net nog effe aan denken dat 4-2 en bizkit als twee mongolen naar beneden kwamen bij de eerste afdaling van de klimclassic.
Gripper en ik hadden zoiets, we laten ons niet gek maken, die komen we straks wel tegen.
10 km verder, nog niet tegen gekomen
25 km verder, hmmmmmm, zouden ze echt zo snel zijn?
50 km verder, Ok, dit geloof ik niet meer.
70 km verder, zouden ze ons een poets gebakken hebben en achter een heg gestaan hebben?
Aan het eind: Oh, we moesten nog effe naar de auto
Hadden we onszelf in de maling genomen.
Zo hilarisch als het klinkt, doe dat keer 3 en dan weet je hoe Gripper en ik ons toen voelde
quote:Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef muzas het volgende:
Gecombineerd kerst/verjaardagcadeau gehad.. Gabba 2 shortsleeve. Das lekker! Die gaat veel gebruikt worden schat ik zo.
Prima toch? Slaappil mee voor in de bus.quote:Op maandag 29 december 2014 17:23 schreef Oksel het volgende:
Kan met de club mee naar Benidorm. 300 EUR, inc. busreis (met fiets), hotel (***), volpensioen.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef muzas het volgende:
Gecombineerd kerst/verjaardagcadeau gehad.. Gabba 2 shortsleeve. Das lekker! Die gaat veel gebruikt worden schat ik zo.
ddx kan zich gaan voorbereiden op PBP, de kwalificatie moet te halen zijn. Met de 200 van dit jaar heb je iig een basis pre-kwalificatie, waarschijnlijk genoeg voor een zekere plek.quote:Op maandag 29 december 2014 17:11 schreef FastFox91 het volgende:
Nog geen behoefte aan een cyclo ddx?
welke band koekebakkerquote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef Oksel het volgende:
Ohja. Bedoel dus: 12 of 16? Krijg je je band goed vol met 12? Als je in 1x er alles inmikt?
Autoband?quote:
"Gewoon fris, dat je zo weer kan."quote:Op maandag 29 december 2014 03:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zoals Kaas zegt, je moet gewoon niet volledig uitgeput zijn en niet de hele dag die rit nog voelen. Gewoon fris, dat je zo weer kan. Beetje moe oke, maar minimaal.
In verleden lag ik ook wel eens hele dag uitgeteld op de bank na 4u. Reed ik dus echt te hard. Laatst ben ik middags met vriendin nog ff stad in geweest, nergens last van.
Met temp rond vriespunt is 28-29gem al snel te hard.
Eten is een kwestie van plannning en gewenning.quote:Op maandag 29 december 2014 20:38 schreef Tommeke het volgende:
Ik sprak vandaag een ploeggenoot. Die was ook helemaal leeg, ook te weinig gegeten.
Maar ik vind dat 30 hard genoeg is met deze temperaturen. Al is soms ff helemaal stuk gaan wel goed voor je hoofd.
Dat wordt mijn doelstelling volgend jaar.quote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef kanovinnie het volgende:
Thijsie zonneveld rijd gewoon 92 km met 35 gemiddeld. Mietjes hiero!
Niet echt, vermaak me wel met m'n eigen tochtjes en eens in de zoveel tijd een uitgezette tocht.quote:Op maandag 29 december 2014 17:11 schreef FastFox91 het volgende:
Nog geen behoefte aan een cyclo ddx?
di2 red wel wat km's hoor (zo'n 3000) en anders pak ik m'n andere fiets (die maakt met slechtweer nu best wat km's weer)quote:Op maandag 29 december 2014 20:13 schreef Gripper het volgende:
Als ddx mee wil gaan doen met die brevetten business, dan moet ie wel een fatsoenlijk baard laten groeien. En een di2 fiets kan natuurlijk ook niet
Ook mooi om te zien dat hartslag niet zoveel zegt over hoeveel vermogen je levert.quote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef FastFox91 het volgende:
Met die vermogensmeters tegenwoordig is het wel goed te zien dat snelheid niet zoveel zegt. Het vermogens kan wel 20% schelen tussen twee renners, die samen een tocht maken.
Daar gaat het uiteraard niet omquote:Op maandag 29 december 2014 21:55 schreef ddx het volgende:
di2 red wel wat km's hoor (zo'n 3000) en anders pak ik m'n andere fiets (die maakt met slechtweer nu best wat km's weer)
Volgens mij is de breedte van je buba ook van belang. Als je met 25mm rijdt weet ik niet of 12grams patronen genoeg gaan zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 23:01 schreef Oksel het volgende:
Krijg ik met een 12 grams CO2 patroon een binnenband van mijn racefiets fatsoenlijk op spanning?
ik denk dat dat overdrijven wel meevalt, maar je mijn woorden met een gezonde dozes boeren verstand moet opvatten.quote:Op maandag 29 december 2014 20:31 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
"Gewoon fris, dat je zo weer kan."
"Na duurrit moet je fris van je fiets stappen."
- Patroon
"Frequent (daily) training sessions of moderate duration (e.g. 2 hours) at level 2 is possible (provided dietary carbohydrate intake is adequate), but complete recovery from very long workouts may take more than 24 hours."
- Hunter Allen, Andrew Coggan, in de description van level 2 genaamd "endurance".
"Ik denk dat je overdrijft, maar dat je wel een punt hebt dat je rustiger aan moet doen als je "kapot" gaat tijdens een duurtraining van 110km."
- ffx
Dat randonneurs met oude meuk rijden en di2 daar (nog) niet bij hoort.quote:
is de veer die er omheen zit niet te slap geworden ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:03 schreef Gripper het volgende:
Potdorie, body van m'n cross wielen slaat ineens door. Een van de 3 palletjes is lam. Kan je die pallen ook los vinden ergens? Want een complete easton body is iets van 80¤
Dat crossen lijkt mij ook slopend voor het materiaal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:03 schreef Gripper het volgende:
Potdorie, body van m'n cross wielen slaat ineens door. Een van de 3 palletjes is lam. Kan je die pallen ook los vinden ergens? Want een complete easton body is iets van 80¤
Das toch al heel langquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:34 schreef kanovinnie het volgende:
3rd fastest time in 2014 (9:45)
Strava heeft een nieuwe manier om bekers uit te delen. Zo te zien krijg je dus ook 2de en 3de tijden te zien van dit jaar.
Ok dan moet ik nog even wachten tot di2 oude meuk isquote:Op dinsdag 30 december 2014 04:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat randonneurs met oude meuk rijden en di2 daar (nog) niet bij hoort.
Zag ze vandeweek ook voor het eerst ja. (inclusief nieuwe kleur/design icoontjes)quote:Op dinsdag 30 december 2014 07:34 schreef kanovinnie het volgende:
3rd fastest time in 2014 (9:45)
Strava heeft een nieuwe manier om bekers uit te delen. Zo te zien krijg je dus ook 2de en 3de tijden te zien van dit jaar.
Dit is inderdaad zo'n veerring. Kan wel es proberen of die los te krijgen is. Hij trapt niet door, grijpt nog goed aan op de overgebleven twee pallen, maar je hoort wel een knak bij aanzetten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 06:46 schreef dop het volgende:
[..]
is de veer die er omheen zit niet te slap geworden ?
normaal zou een body het ook nog gewoon moeten doen op 2 palletjes
dit is toch losse tuimelaars met een veer ring rondom de gehele body?
of heeft elk palletje een eigen veertje ?
Dat was eerst alleen overall. Dus 3rd time overall. Nu heb je 3rd time of 2014.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das toch al heel lang![]()
Bizar hoe lokaal de sneeuw ligt. Moest aan het begin van de rotte nog een paar keer afstappen om door de sneeuw te baggeren, amper 10 km verderop lag niets..
Leuk, even kijken zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Ok dan moet ik nog even wachten tot di2 oude meuk is
[..]
Zag ze vandeweek ook voor het eerst ja. (inclusief nieuwe kleur/design icoontjes)
Inclusief snelste overall tijden voor 2014. (voor mensen die KOM niet meer kunnen halen)
Klopt. Je moet je fiets na de tijd eigenlijk meteen helemaal schoonmaken. En goed blijven onderhouden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat crossen lijkt mij ook slopend voor het materiaal.
Dus geen garmin, maar gewoon ouderwetse stafkaarten icm stuurtasje ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat Patroon zegt, daarvoor is jouw materiaal nog veel te geavanceerd
Plus een of andere veel te grote fietspompquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Dus geen garmin, maar gewoon ouderwetse stafkaarten icm stuurtasje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |