Dat denkt iedereen, maar is toch echt niet zo... al vind ik het wel fijn dat ie het licht gezien heeftquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Indoctrinatie door Peace.
Als 'ie nog even doorgroeit, heb ik wel een shirt voor 'm...
ho ho, ik ben al 21quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij was toch die gozert die nog te jong was om te mogen stemmen?
Helaas bestaat PUB/JNG niet meer, ander had ik je daarheen verwezen.
inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef laxus13 het volgende:
Niet echt een hele bekende PJ maar wel erg goed.
Ddos he, kunnen we niks aan doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd anders wel bar en boos.
Nieuwe mobiel of zo?
Nee hoor geen nieuwe maar ik ben er gewoon niet zo handig mee dat mobiel typen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd anders wel bar en boos.
Nieuwe mobiel of zo?
Nou, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Indoctrinatie door Peace.
Als 'ie nog even doorgroeit, heb ik wel een shirt voor 'm...
Van hun beste album... daar staan bijna geen slechte nummers op.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef laxus13 het volgende:
Niet echt een hele bekende PJ maar wel erg goed.
Kan je wel wat aan doen...quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ddos he, kunnen we niks aan doen.
Nee, maar er is wel degelijk iets aan te doen.quote:
Met geld is alles op te lossen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel degelijk iets aan te doen.
Als publiek forum is het voornaamste toch beschikbaarheid, lijkt me...
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:39 schreef laxus13 het volgende:
De laatste alweer van Buffalo Springfield
Ja tuurlijk, maar er zijn niet oneindige middelen beschikbaar helaas.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel degelijk iets aan te doen.
Als publiek forum is het voornaamste toch beschikbaarheid, lijkt me...
Met salpeterzuur kom je ook een eind.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met geld is alles op te lossen inderdaad.
Akamai of Verisign bieden prima betaalbare oplossingen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met geld is alles op te lossen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |