Bijna 2 dagen gezakt in de lijst iddquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft even zeshonderd plaatsen ingeleverd ja
Tsja....quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft even zeshonderd plaatsen ingeleverd ja
Ja, hij is behoorlijk lang.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, die schiet echt de lucht in Diaan
Veel te lang naar mama's pijpen moeten dansen...quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps... laatste jaar al hoor. Hij wil nu ook kort en stoer haar.
Hahaha, hij heeft wel een willetje hoor. Wil ook bepaalde kleding echt niet aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel te lang naar mama's pijpen moeten dansen...
Ja, gisteren ging het over voetbal en over eten.. ik zie het probleem niet als het geen uur duurt.quote:
Sorry ik ben niet zo handig mobiel en daarna lag FOK! eruitquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elfletterig en ik zeiden hoi tegen je!
Kan je er voor zorgen dat Fok! het 's nachts ook gewoon blijft doen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet zo handig mobiel en daarna lag FOK! eruitMaar goedenmorgen dan.
Ah.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sorry voor de verkeerde PI. Had eigenlijk een knipoogje moeten zijn.
Indoctrinatie door Peace.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is tegenwoordig toch echt AntiTwenteProAjaxTwan. Erg fanatiek.
Ik vrees dat hij dat ontgroeid is. Hij is tegenwoordig vergroeid met zijn iPhone/instagram.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaat Twan weer songteksten posten voor ons?
Beetje jammer dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is tegenwoordig toch echt AntiTwenteProAjaxTwan. Erg fanatiek.
Ik zal de server opstarten als het weer gebeurtquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je er voor zorgen dat Fok! het 's nachts ook gewoon blijft doen?
maakt niet uit joh.. moest er om lachen en had me er toch niks van aan getrokkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sorry voor de verkeerde PI. Had eigenlijk een knipoogje moeten zijn.
Jij was toch die gozert die nog te jong was om te mogen stemmen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, gisteren ging het over voetbal en over eten.. ik zie het probleem niet als het geen uur duurt.
Het is de laatste tijd anders wel bar en boos.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal de server opstarten als het weer gebeurtAl was het wel toevallig dat ik mobiel zat te klooien en het daarna uitviel, je zou bijna denken dat het een met het ander te maken heeft
Hoe oud is ie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij dat ontgroeid is. Hij is tegenwoordig vergroeid met zijn iPhone/instagram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |