GEWELDIGE KERST gehad met familie en geliefden. Jij?quote:
Bij mij begint een volgende dag pas als ik wakker wordt. Ik weet niet hoe dit bij jou zit?quote:
Dat siert je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
ik word een beetje misselijk van die positiviteit van je, Etto
Ik ook wel, niet heel speciaal. Wel lekker gegetenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GEWELDIGE KERST gehad met familie en geliefden. Jij?
Oké.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef Fylax het volgende:
jullie noemen het slijmen en kontenlikken
Ik noem het aardig zijn tegen n ander.
Het is goed hoor Fylax. Je bedoelt het goed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef Fylax het volgende:
dood denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met de absurde quiz
Ik stelde teveel vragen over oud-zimbabwaanse poëzie... quiz ging een beetje dood daarna.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met de absurde quiz
Smaakt het wel lekker, zo'n achterwerk?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn fobo mattie
Whehequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik stelde teveel vragen over oud-zimbabwaanse poëzie... quiz ging een beetje dood daarna.
Gek he?
mooi dat ik begrepen wordquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is goed hoor Fylax. Je bedoelt het goed.
Rip in peasquote:
post eens een paar linkjesquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
Het valt nog wel mee met Fylax, als je ziet wat ik op 15 jarige leeftijd allemaal postte in 2008/2009.
watdanquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
Het valt nog wel mee met Fylax, als je ziet wat ik op 15 jarige leeftijd allemaal postte in 2008/2009.
Dan moet ik heel ver zoeken. Ik werd in ieder geval verguisd.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een jumpstyle instuctie video van Fylax...
Wreeeeeed.
ONZ / ik ben jarig!!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet ik heel ver zoeken. Ik werd in ieder geval verguisd.
quote:
Dit vind ik echt heel lief van je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goed, soms komt het enigszins slijmerig over, maar volgens mij is Fylax best een leuke jonge man met het hart op de goede plek.
Promoot zichzelf nogal enthousiast, maar ach, noem het ambitie, jonge onbezonnenheid. Zit voor de rest geen kwaad in die jongen.
whehehquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
ik zie wel iedereen hier Fylax ophemelen maar niet op zijn forum posten, hypocriet zijn jullie toch
Doe nou eens EEN KEER NIET ZO ONGEZELLIG...quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
ik zie wel iedereen hier Fylax ophemelen maar niet op zijn forum posten, hypocriet zijn jullie toch
Ik vind je een leuke knul. Weer eens wat anders op het forum en, anders dan alle anderen, je geeft je ook bloot natuurlijk.quote:
wil je godverdomme op 2de kerstdag nog fittie met mij maken? wat denk jij wel niet, vriendquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doe nou eens EEN KEER NIET ZO ONGEZELLIG...
Cynische ploert.
Is goed doe ik. Ik kan je vertellen dat je me door die 2 posts van je een grote glimlach hebt gegeven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind je een leuke knul. Weer eens wat anders op het forum en, anders dan alle anderen, je geeft je ook bloot natuurlijk.
Ik zou zeggen, zet vooral je ambities door. Bij fans horen ook altijd wat mindere fans. Was al zo met de Stones vs The Beatles (heowel die prima overweg konden met elkaar)
JUIST NIET, onaardigerd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je godverdomme op 2de kerstdag nog fittie met mij maken? wat denk jij wel niet, vriend
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:46 schreef remlof het volgende:
Dagoduck blijft bagger op bagger stapelen, we zijn het nu even zat. Tot over een maand.
Echt... let love in your heart, vrind... is voor iedereen leuker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |