crewleden zijn ook gewoon users, zeggen ze zelf altijdquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb users al prettige feestdagen gewenst maar crew nog nie
Inkoppertje welquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat Fylax zich in moet likken.
Ik zou dat toch wat subtieler aanpakken als ik hem was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jeetje, als alle leerlingen van jouw leeftijd zoals jij waren was mijn bloeddruk een stuk lager.quote:
Anders wordt zijn account stopgezet 31 december. 23 uur 59.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dan stonden ze allemaal aan je kantoor om ook een keertje les te mogen geven. Leuk man!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, als alle leerlingen van jouw leeftijd zoals jij waren was mijn bloeddruk een stuk lager.
dat bereik je niet met een toppa over fijne feestdagen hoor xdquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hoe bedoel jequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, als alle leerlingen van jouw leeftijd zoals jij waren was mijn bloeddruk een stuk lager.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou je eigenlijk in je fobo moeten zetten, Guus.
Beetje saai hequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dan stonden ze allemaal aan je kantoor om ook een keertje les te mogen geven. Leuk man!
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dan stonden ze allemaal aan je kantoor om ook een keertje les te mogen geven. Leuk man!
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was een grapje. Ik vind het leuk hoor jongenquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou je eigenlijk in je fobo moeten zetten, Guus.
Dat zijn mannen waarbij naast al het mentale ook het gereedschap aan de onderkant niet meer werkt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt... wat bezielt mensen om zoiets te posten?
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kunnen we niet gewoon eens een keer gewoon AARDIG doen allemaal...
Twee kontlikkers in dit topic alquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Frank, ik vind je een toffe peer.
Zo, da's 1.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was een grapje. Ik vind het leuk hoor jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |