Fylax heeft nu fittie met je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch apart dat zoiets lelijks populair kan worden.
Je kan drol tegenwoordig populair maken, als je er maar genoeg hysterie omheen bouwt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:42 schreef Nober het volgende:
[..]
hallo Nober, ik heb je hier nog niet eerder gezien, graag wil ik dat na deze kutpost van jou zo graag houdenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat hebben jullie dus nooit?
Dat je nadenkt over de tijden dat je een briljante regenboog waarnam, en met passie naar de pot gevuld met goud aan het einde ervan zocht, en al daar enkel een bak maden aantrof?
Niet?
Verkapte SC.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is dit voor reeks dat het 79 delen heeft.
Een reeks tot de 28ste.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
heb je al gestemdquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
dit is waar de toekomstige mods met elkaar in overleg gaan, hoorde eigenlijk privé te zijn sorryquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Hoogstaande poëzie en filosofische mijmeringen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk om te zien hoe interessant iemand kan doenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat je nadenkt over de tijden dat je een briljante regenboog waarnam, en met passie naar de pot gevuld met goud aan het einde ervan zocht, en al daar enkel een bak maden aantrof?
Niet?
Nee, ik vind altijd bier.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet?
Mogen we niet doorgaan tot de uitslag bekend is?quote:
En dan weer doorquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mogen we niet doorgaan tot de uitslag van 3096 bekend is?
Ja, FIFA ligt eruit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe interessant iemand kan doen
Nope. Ik voel mij niet waardig daartoe. Zoveel post ik nou ook weer niet in KLB.quote:
Jawel, de 28ste.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mogen we niet doorgaan tot de uitslag bekend is?
en daarna tot december 2015 waarna er een KLB Userverkiezingsreeks 2.0 geopend wordt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mogen we niet doorgaan tot de uitslag bekend is?
Nee, tot dan kan er gestemd worden. Hoink moet dan nog tellen en zo.quote:
Waarom alleen crew?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |