Kijk eens in mijn fobo mattiequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:50 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Doe niet zo mans kanker stallekje GUUS.
Doe niet zo mans kanker stallekje GUUS.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn fobo mattie
Je beperkte woordenschat komt hier weer pijnlijk tot uiting.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Zorg jij eerst maar eens dat men je geen Herman meer noemt, Herman.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil ook kankerstalkertje genoemd worden
ik heet geen kankerherman GUUS waarom steeds dat doen GUUSquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zorg jij eerst maar eens dat men je geen Herman meer noemt, Herman.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heet geen kankerherman GUUS waarom steeds dat doen GUUS
Doe als GUUS de stalker.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil ook kankerstalkertje genoemd worden
Doe niet zo mans kanker stallekje GUUS.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je beperkte woordenschat komt hier weer pijnlijk tot uiting.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heet geen kankerherman GUUS waarom steeds dat doen GUUS
Hoelang duurt het nog totdat je postrechten alweer worden afgepakt denk je?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
En zo nu en dan een beetje cynisch en dan een blije smiley voor die extra steek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh, dus van die leuke grapjes posten met een duimpje omhoog emoticon?
Doe niet zo mans kanker stallekje GUUS.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoelang duurt het nog totdat je postrechten alweer worden afgepakt denk je?
Doe jij anders eens niet zo kinderachtigquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:56 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Doe niet zo mans kanker stallekje GUUS.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En zo nu en dan een beetje cynisch en dan een blije smiley voor die extra steek.
Doe niet zo mans kanker stallekje GUUS.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe jij anders eens niet zo kinderachtig![]()
Tja leuk en nog mensen stalken ook. Sukkeltje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh, dus van die leuke grapjes posten met een duimpje omhoog emoticon?
Doe niet zo mans kanker stallekje GUUS.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je wordt wel een beetje een karikatuur van jezelf nu
je lijkt me niet interessant genoeg om te stalken, je doet steeds CTRL+V met dezelfde saaie kutpostsquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:58 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Tja leuk en nog mensen stalken ook. Sukkeltje.
Ja, leuk geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:58 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je lijkt me niet interessant genoeg om te stalken, je doet steeds CTRL+V met dezelfde saaie kutposts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |