Is dat zo bijzonder, aangezien King Crimson, Yes, Genesis en veel andere zeer verantwoorde muziek ook terug te vinden is?quote:
Nee, die hoed, bril, bakkebaarden en leren jas waren heel spontaan.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is aardig ontstemd over het feit dat Radio 2 wéér de verkeerde versie van "Go West" heeft gespeeld.
Nu maar hopen dat "Always On My Mind" zo meteen wél in de juiste versie wordt gespeeld.
Volendam de gekstequote:
Iedere versie van Go West is de verkeerdequote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is aardig ontstemd over het feit dat Radio 2 wéér de verkeerde versie van "Go West" heeft gespeeld.
Nu maar hopen dat "Always On My Mind" zo meteen wél in de juiste versie wordt gespeeld.
Jij denkt dat er een team van stylisten achter schuil ging?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die hoed, bril, bakkebaarden en leren jas waren heel spontaan.
Je weet pas wat je hebt als je het niet meer hebt he.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volendam de gekste
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dit nummer ooit gecoverd...![]()
Met zo'n vrouw zou jij je drankgebruik ook opvoeren gok ikquote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die hoed, bril, bakkebaarden en leren jas waren heel spontaan.
Zijn drankgebruik ook, maar z'n wijf daarentegen weer niet...
Deze ga ik op een tegeltje laten zetten hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je weet pas wat je hebt als je het niet meer hebt he.
James Blake vind jij leuk.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
1848 Pet Shop Boys Always On My Mind - altijd leuk
1847 James Blake Limit To Your Love - WIE?
1846 The Boomtown Rats I Don't Like Mondays - Alles van GeldofWolf op de brandstapel
1845 Mika Grace Kelly - Nooit van gehoord
1844 Vaya con Dios Nah Neh Nah - Wie?
1843 Jethro Tull Bourrée - Uhh oké?
1842 Tom Petty Into The Great Wide Open - Ken ik niet.
1841 Gavin DeGraw Soldier - Is dat de zoon van Dr Phil Mcgraw?
1840 Wild Cherry Play That Funky Music - Ken ik niet.
1839 Adamo Tombe La Neige - Nooit van gehoord.
1838 Phil Collins One More Night - Phil Collins
1837 Laura Pausini Strani Amori - ????????
1836 Andre Hazes Het Is Koud Zonder Jou - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1835 Tom Browne Funkin' For Jamaica - Ken ik niet.
1834 Eurythmics Here Comes The Rain Again - Nooit van gehoord.
De verkeerde, pre-release versie uit 1992. Zie uitleg hier: MUZ / Top 2000 Editie 2014 #19 met schijtlollige DJ's en nobuddiesquote:
Niet echt.. maar dit deel van de top 2000 luisterde ik anders nooit (meestal alleen de laatste paar dagen)quote:Op donderdag 25 december 2014 23:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder, aangezien King Crimson, Yes, Genesis en veel andere zeer verantwoorde muziek ook terug te vinden is?
Kip of het ei kwestie, voor Roggel zoop 'ie al behoorlijk...quote:Op donderdag 25 december 2014 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Met zo'n vrouw zou jij je drankgebruik ook opvoeren gok ik
Ok ik ga opletten dan!quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
James Blake vind jij leuk.
Ken je dat Vaya Con Dios niet? Laatst (aantal jaren geleden) nog vernieuwdquote:Op donderdag 25 december 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
1848 Pet Shop Boys Always On My Mind - altijd leuk
1847 James Blake Limit To Your Love - WIE?
1846 The Boomtown Rats I Don't Like Mondays - Alles van GeldofWolf op de brandstapel
1845 Mika Grace Kelly - Nooit van gehoord
1844 Vaya con Dios Nah Neh Nah - Wie?
1843 Jethro Tull Bourrée - Uhh oké?
1842 Tom Petty Into The Great Wide Open - Ken ik niet.
1841 Gavin DeGraw Soldier - Is dat de zoon van Dr Phil Mcgraw?
1840 Wild Cherry Play That Funky Music - Ken ik niet.
1839 Adamo Tombe La Neige - Nooit van gehoord.
1838 Phil Collins One More Night - Phil Collins
1837 Laura Pausini Strani Amori - ????????
1836 Andre Hazes Het Is Koud Zonder Jou - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1835 Tom Browne Funkin' For Jamaica - Ken ik niet.
1834 Eurythmics Here Comes The Rain Again - Nooit van gehoord.
Jongen. Je luistert 'm helemaal of je luistert 'm niet, hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt.. maar dit deel van de top 2000 luisterde ik anders nooit (meestal alleen de laatste paar dagen)
Ken jij al die nummers trouwens?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
James Blake vind jij leuk.
Gewoon doen man.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou hier toch bijna mijn signature van maken.
Hoe doe je dat 6 dagen zonder slaap?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jongen. Je luistert 'm helemaal of je luistert 'm niet, hoor.
lekker belangrijk, ze draaien ook altijd de verkeerde versie van Is she really going out with him en I'm Going Home.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De verkeerde, pre-release versie uit 1992. Zie uitleg hier: MUZ / Top 2000 Editie 2014 #19 met schijtlollige DJ's en nobuddies
Baal er best van, temeer omdat ik Radio 2 hier vorig jaar over heb gemaild.
Ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ken jij al die nummers trouwens?
Oh dat, niet aan mij besteed man.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je dat Vaya Con Dios niet? Laatst (aantal jaren geleden) nog vernieuwd
Zegt-ie vlak voordat ze de Pet Shop Boys gaan draaienquote:Op donderdag 25 december 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een vreselijk kitschnummer blijft dit ook
Is een niemendalletje inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat, niet aan mij besteed man.
Ze worden al beterquote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zegt-ie vlak voordat ze de Pet Shop Boys gaan draaien
Shit ik dacht al wat klopt er nou niet aan.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze ga ik op een tegeltje laten zetten hoor.
quote:
Nee KB dat meen je nietquote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit ik dacht al wat klopt er nou niet aan.
Maarja, straks Mikagod.
Lekker houden zo pik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Er is ooit door Ruud de Wild een house versie gemaakt van 'Sailing Home', onder de titel 'Sailing House'.
Hilarisch!
Ik kan 'm alleen nergens online vinden...
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Waarom gaan mensen op eerstekerstdagavond al voor 12 uur naar bed? Dat schokt mij gewoon.
Slaap lekker tong!!!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef tong80 het volgende:
1840 Wild Cherry Play That Funky Music
Ga ik missen. Morgen weer een lange 2000-dag te gaan.
Trusten.
Leuke meid, maar die muzieksmaakquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee KB dat meen je niet
Wel dus...quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Er is ooit door Ruud de Wild een house versie gemaakt van 'Sailing Home', onder de titel 'Sailing House'.
Hilarisch!
Ik kan 'm alleen nergens online vinden...
1840 Wild Cherry Play That Funky Musicquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Wie geeft een neuk om het nieuws? Ok er zijn weer honderdduizend mensen dood. Mag ik nu weer muziek horen?
Ugh, instantHAAT.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lang leve de kantoorklerk.
Ik zag vandaag de zoon van Michael Smith in de busquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lang leve de kantoorklerk.
Mooi man, niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Tweede Kerstdag gaat fantastisch beginnen.![]()
Met Always On My Mind, recent door luisteraars van alle BBC-radiozenders uitgeroepen tot "Favorite cover version ever"
Het is tevens de eerste keer dat de Pet Shop Boys hiermee in de lijst staan. En het is de eerste keer dat de Pet Shop Boys vier keer in de lijst staan.
Hij heeft ook best wel wat bagger gemaakt. Beetje zonde voor iemand met zo'n stemquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mika is een beetje een vergeten artiest.. volgens mij heeft hij jaren geleden er wel met meerdere nummers ingestaan.
Heeft-ie recent nog dingen uitgebracht?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mika is een beetje een vergeten artiest..
Gelukkig maar, die was mij iets té homosensueel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mika is een beetje een vergeten artiest.. volgens mij heeft hij jaren geleden er wel met meerdere nummers ingestaan.
Ik liep net over de straat, ja dat doe ik wel eens owowowowow, en er waggelde in de verte een #viesdik persoon, maaaaan, andy fordham was er niks bij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zag vandaag de zoon van Michael Smith in de bus
Hij heeft liever een broodje banaan met pindakaasquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Martinello het volgende:
Pet Shop Boys![]()
![]()
Elvis eat your heart out.
Dat is geen optie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan klik je toch niet, zeikdoos...
Een jaar geleden heeft hij een single uitgebracht met... Ariana Grande...quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heeft-ie recent nog dingen uitgebracht?
Andy Fordham kan overtroffen worden?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik liep net over de straat, ja dat doe ik wel eens owowowowow, en er waggelde in de verte een #viesdik persoon, maaaaan, andy fordham was er niks bij.
Maar Stijntje, eigenlijk ben je zelf toch ook vies dik?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik liep net over de straat, ja dat doe ik wel eens owowowowow, en er waggelde in de verte een #viesdik persoon, maaaaan, andy fordham was er niks bij.
Vergetenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. een paar jaar geleden had hij nog 1 nummer waarvan ik de titel niet meer weet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er was een spiegel op straatquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Stijntje, eigenlijk ben je zelf toch ook vies dik?
Beetje ditquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij heeft ook best wel wat bagger gemaakt. Beetje zonde voor iemand met zo'n stem
Had vrij veel potentie maar niet echt ingelost inderdaad. Wel jammer, want had een aantal oprecht leuke liedjes. Ook wat liedjes die ik matig tot slecht vondquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zeg, als jij mijn smaak mag afkraken mag ik dat bij de jouwequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhhh gaaaaaan we zo beginnen.
Ik ben kb ik heb de beste muzieksmaak en ben de beste!!!!
Liever Willie Nelsonquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Jane het volgende:
De PSB zijn uit mijn tijd, maar geef me toch Elvis maar. Sorry.
De PSB-versie is overigens opgenomen als eerbetoon voor Elvis, speciaal voor een tv-programma. Die versie viel zo goed dat het nummer op single werd uitgebracht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Martinello het volgende:
Pet Shop Boys![]()
![]()
Elvis eat your heart out.
Gelukkig niet zeg. Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Stijntje, eigenlijk ben je zelf toch ook vies dik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |