Ik liep net over de straat, ja dat doe ik wel eens owowowowow, en er waggelde in de verte een #viesdik persoon, maaaaan, andy fordham was er niks bij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zag vandaag de zoon van Michael Smith in de bus
Hij heeft liever een broodje banaan met pindakaasquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Martinello het volgende:
Pet Shop Boys![]()
![]()
Elvis eat your heart out.
Dat is geen optie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan klik je toch niet, zeikdoos...
Een jaar geleden heeft hij een single uitgebracht met... Ariana Grande...quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heeft-ie recent nog dingen uitgebracht?
Andy Fordham kan overtroffen worden?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik liep net over de straat, ja dat doe ik wel eens owowowowow, en er waggelde in de verte een #viesdik persoon, maaaaan, andy fordham was er niks bij.
Maar Stijntje, eigenlijk ben je zelf toch ook vies dik?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik liep net over de straat, ja dat doe ik wel eens owowowowow, en er waggelde in de verte een #viesdik persoon, maaaaan, andy fordham was er niks bij.
Vergetenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. een paar jaar geleden had hij nog 1 nummer waarvan ik de titel niet meer weet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er was een spiegel op straatquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Stijntje, eigenlijk ben je zelf toch ook vies dik?
Beetje ditquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij heeft ook best wel wat bagger gemaakt. Beetje zonde voor iemand met zo'n stem
Had vrij veel potentie maar niet echt ingelost inderdaad. Wel jammer, want had een aantal oprecht leuke liedjes. Ook wat liedjes die ik matig tot slecht vondquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mika is een beetje een vergeten artiest.. volgens mij heeft hij jaren geleden er wel met meerdere nummers ingestaan.
Zeg, als jij mijn smaak mag afkraken mag ik dat bij de jouwequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhhh gaaaaaan we zo beginnen.
Ik ben kb ik heb de beste muzieksmaak en ben de beste!!!!
Liever Willie Nelsonquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Jane het volgende:
De PSB zijn uit mijn tijd, maar geef me toch Elvis maar. Sorry.
De PSB-versie is overigens opgenomen als eerbetoon voor Elvis, speciaal voor een tv-programma. Die versie viel zo goed dat het nummer op single werd uitgebracht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Martinello het volgende:
Pet Shop Boys![]()
![]()
Elvis eat your heart out.
Gelukkig niet zeg. Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Stijntje, eigenlijk ben je zelf toch ook vies dik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |