SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/live.html![]()
Jaquote:Op donderdag 25 december 2014 20:30 schreef Pino112 het volgende:
Haha werden er nummers verkeerd om gedraaid? Verdomme, zo moeilijk is het niet toch
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
JA ATLANTIS #ANTHEM!!![b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Alle leeftijden hoger dan die van mij.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef Stickertje het volgende:
maar vanaf welke leeftijd ben je eigenlijk een fossiel?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Dat verschuift ieder jaarquote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef Stickertje het volgende:
maar vanaf welke leeftijd ben je eigenlijk een fossiel?![]()
![]()
Oh jij bent ook een jonkie?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zoals ik me nu voel al op je 29stequote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef Stickertje het volgende:
maar vanaf welke leeftijd ben je eigenlijk een fossiel?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
We gaan bijna even hard als vorig jaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kennelijk...quote:Op donderdag 25 december 2014 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jij bent ook een jonkie?![]()
In dit topic zeker.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat hangt van het gedrag afquote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef Stickertje het volgende:
maar vanaf welke leeftijd ben je eigenlijk een fossiel?![]()
![]()
Wel een terechte notering wat mij betreftquote:Op donderdag 25 december 2014 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk liedje hoor, prima dansbaar, maar wat doet het hier?
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het is een klassieker. Ik begrijp hem wel.....quote:Op donderdag 25 december 2014 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk liedje hoor, prima dansbaar, maar wat doet het hier?
maar ik ben 21, daar zal het aan liggen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
What Is Love
Hier ben ik zo hard op gegaan in mijn jeugd!
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Oeh.. eindexamenfeestherinneringen
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Goedenavond
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Huiskamervraag: Wiens doorbraak was dit?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
What is love? Baby don't hurt me, don't hurt me no more
Zal wel door YouTube komen dat hij erin staat.![]()
Dan ben jij jonger dan ik dachtquote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Oeh.. eindexamenfeestherinneringen![]()
Jim Carrey?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag: Wiens doorbraak was dit?It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Wendy van Dijkquote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag: Wiens doorbraak was dit?![]()
![]()
Knolraap, schorseneren en prei!quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Wendy van Dijk!quote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag: Wiens doorbraak was dit?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Haddaway?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag: Wiens doorbraak was dit?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind dit gewoon een lekker nummer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoe oud schatte jij me in dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan ben jij jonger dan ik dacht
Erlandquote:Op donderdag 25 december 2014 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Xander, leuk dat je hier ook post...
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hij is helemaal nieuwquote:Op donderdag 25 december 2014 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi dat dit soort platen ook re-entries kunnen beleven
Mijn leeftijd, maar ik deed in 91 eindexamenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe oud schatte jij me in dan?![]()
...I'm hungry for more!quote:Op donderdag 25 december 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Baby I'm Hungry....|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan staat ie in de top 5 voor mij van verrassende binnenkomers.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Op onze leeftijd maakt zo'n jaartje niet meer zoveel uit toch?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn leeftijd, maar ik deed in 91 eindexamen
Ik ben van '74.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Voorheen stond Robert Miles er met Children toch ook inof gooi ik nu lijsten door elkaar.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die beweegt zo raar, die manquote:Op donderdag 25 december 2014 20:38 schreef empa1010 het volgende:
Haandrikman gaat zelf helemaal uit z'n plaat![]()
Is dat Beth Ditto?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Baby I'm Hungry....![]()
Beast of Burden
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wie anders?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 december 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Voorheen stond Robert Miles er met Children toch ook inof gooi ik nu lijsten door elkaar.
![]()
![]()
Nee, nooit helaas. Dit jaar eindelijk wel in de stemlijst.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Is geschreven door Mick.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef Grutsk het volgende:
Grappig, ik kende dit nummer alleen van Bette Midler
Broekiequote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef Grutsk het volgende:
Grappig, ik kende dit nummer alleen van Bette Midler![]()
![]()
En dat doet ze dan ook steengoed. Die vrouw kan allesquote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef Grutsk het volgende:
Grappig, ik kende dit nummer alleen van Bette Midler![]()
Ik geloof dat er in jouw muzikale opvoeding nog heel wat onontgonnen terrein is:Pquote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef Grutsk het volgende:
Grappig, ik kende dit nummer alleen van Bette MidlerHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Boney-M is jeugdnostalgie.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Soort jeugdnostalgie. Geweldig nummer van Haddaway.
Haddaway is moderne meuk.![]()
misschien zitten ze daar te fok!kenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef empa1010 het volgende:
Al die mensen die met hun smartphone zitten te lummelen in dat caféZe smelten de kazen!![]()
Ik ga een potje kaarten. Tot straks.
Denk aan mij bij The Outsiders.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze is 20 en houdt van jarenzestigmuziek, dus het valt wel mee. Dat ze de Peppers niet herkent, achquote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er in jouw muzikale opvoeding nog heel wat onontgonnen terrein is:P![]()
![]()
Deze versie is veel mooier. Geweldig nummer.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
En ik dacht dat ik al zo goed op weg was!quote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er in jouw muzikale opvoeding nog heel wat onontgonnen terrein is:P![]()
![]()
Succesquote:Op donderdag 25 december 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk aan mij bij The Outsiders.
Naar aanleiding van Fok!#24quote:Op donderdag 25 december 2014 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien zitten ze daar te fok!kenzijn nieuwsgierig geworden.
![]()
Krijgt je vriendin ook eens aandacht. Ik zou voor strippoker gaanquote:Op donderdag 25 december 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk aan mij bij The Outsiders.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Niks mis met groene blaadjesquote:Op donderdag 25 december 2014 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op onze leeftijd maakt zo'n jaartje niet meer zoveel uit toch?
Ik ben van '74.![]()
Komende nacht van 2-3 is de eerstequote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niks mis met groene blaadjes![]()
![]()
Showaddywaddy.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Als ik slaap, typischquote:Op donderdag 25 december 2014 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Komende nacht van 2-3 is de eerste![]()
![]()
FFpissen
Van 3 tot 4 trouwens ook!quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Eerlijk delenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
D. geef die emmer eens door aub![]()
![]()
Mute
Dit is weer zo'n nummer waarvan ik me afvraag waarom dit in hemelsnaam op mensen hun stemlijstje staat.![]()
Tssk.. ja zeg, je moet er wel wat over hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog steeds als het goed is
Zelfs iets wat ik herken als een kerstnummer met de stem van Bono op 3fm is beter te handelen dan deze bagger![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:45 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nee mafkeesop het eind roept ie Warchild en dan lijkt het alsof ie hoertje roept.
En dan ben ik een mafkees![]()
![]()
Dat geldt voor 90% van de lijstquote:Op donderdag 25 december 2014 20:45 schreef Grutsk het volgende:
Dit is weer zo'n nummer waarvan ik me afvraag waarom dit in hemelsnaam op mensen hun stemlijstje staat.![]()
![]()
Zo staan er heel veel in de lijstquote:Op donderdag 25 december 2014 20:45 schreef Grutsk het volgende:
Ja, zelfs Nick en Simon zijn echt geweldig, als je het hiermee vergelijkt.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:45 schreef Grutsk het volgende:
Dit is weer zo'n nummer waarvan ik me afvraag waarom dit in hemelsnaam op mensen hun stemlijstje staat.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Al afgelopen?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Tussen 9:00 en 10:00 kan ookquote:Op donderdag 25 december 2014 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tssk.. ja zeg, je moet er wel wat over hebben![]()
![]()
Mooi nummer van Elton John
Mute off.
Hmm.. Elton John..
Deze vind ik wel mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je het hebt over wisselvallige artiesten Mexi, dan hoort Elton daar wel bij![]()
![]()
Ik ga wel weer enthousiast worden bij de volgende.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou schelden, ik zou zeggen dat hij een klootzak was.!
Fred B., ben je toevallig familie?![]()
Haha, niet dat ik weetquote:Op donderdag 25 december 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Fred B., ben je toevallig familie?
Frits, je zou niet met een kloon posten.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:50 schreef Grutsk het volgende:
Volgens mij vindt 90% van mijn posts op Fok plaats tijdens de top 2000![]()
LAAAAY DOWN LAY DOWN
Hij zou helemaal niet posten zei iequote:Op donderdag 25 december 2014 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Frits, je zou niet met een kloon posten.![]()
![]()
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef empa1010 het volgende:
Ze zitten Bert keihard uit te lachen![]()
Klopt, het T2000-vlees is zwakquote:Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem al wel gesignaleerd![]()
![]()
Mijn app'je komt maar niet door
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Er zit nog niet genoeg bier en wijn in.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:54 schreef empa1010 het volgende:
Bert probeert de sfeer er nog een beetje in te krijgen maar wat een dooie boel daar.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik denk aan je Mexicanobakker!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bert Beeeert ik heb zo'n dorst Bertquote:Op donderdag 25 december 2014 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zit nog niet genoeg bier en wijn in.![]()
![]()
1887 I Can Hear Music The Beach Boys 1969
1886 Big Yellow Taxi Joni Mitchell 1970
1885 Twee Meisjes Raymond Van Het Groenewoud 1996
1884 Een Tip Van De Sluier Boudewijn De Groot 1980
1883 I Wanna Dance With Somebody Whitney Houston 1987
1882 Best Of Both Worlds Robert Palmer 1978
1881 Mainstreet Bob Seger 1977
1880 Ride My See-Saw The Moody Blues 1968
1879 When Love Takes Over David Guetta & Kelly Rowland 2009
1878 Ik Wil Niet Dat Je Liegt Paul De Leeuw 1993
1877 The Girl From Ipanema Astrud Gilberto 1964
1876 Go West Pet Shop Boys 1993
1875 What Is Life George Harrison 1971
Beetje jammer, weer Go West![]()
![]()
Zet ons er neer, draai Shout van The Trammps en je weet niet wat je meemaaktquote:Op donderdag 25 december 2014 20:54 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Bert probeert de sfeer er nog een beetje in te krijgen maar wat een dooie boel daar.![]()
Ik hoor straks Whitney.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:55 schreef D. het volgende:
1887 I Can Hear Music The Beach Boys 1969
1886 Big Yellow Taxi Joni Mitchell 1970
1885 Twee Meisjes Raymond Van Het Groenewoud 1996
1884 Een Tip Van De Sluier Boudewijn De Groot 1980
1883 I Wanna Dance With Somebody Whitney Houston 1987
1882 Best Of Both Worlds Robert Palmer 1978
1881 Mainstreet Bob Seger 1977
1880 Ride My See-Saw The Moody Blues 1968
1879 When Love Takes Over David Guetta & Kelly Rowland 2009
1878 Ik Wil Niet Dat Je Liegt Paul De Leeuw 1993
1877 The Girl From Ipanema Astrud Gilberto 1964
1876 Go West Pet Shop Boys 1993
1875 What Is Life George Harrison 1971
Beetje jammer, weer Go West
Whitney Houston
Mag het ook Disco Inferno zijn?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zet ons er neer, draai Shout van The Trammps en je weet niet wat je meemaakt![]()
![]()
Misschien moeten we vanuit FOK! volgend jaar gewoon een hele dag dat café daar afhuren en een feestje bouwen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
1887 The Beach Boys I Can Hear Music
1886 Joni Mitchell Big Yellow Taxi
1885 Raymond v/h Groenewoud Twee Meisjes
1884 Boudewijn De Groot Een Tip Van De Sluier
1883 Whitney Houston I Wanna Dance With Somebody
1882 Robert Palmer Best Of Both Worlds
1881 Bob Seger Mainstreet
1880 The Moody Blues Ride My See-Saw
1879 David Guetta & K. Rowland When Love Takes Over
1878 Paul De Leeuw Ik Wil Niet Dat Je Liegt
1877 Astrud Gilberto The Girl From Ipanema![]()
1876 Pet Shop Boys Go West
1875 George Harrison What Is Life![]()
![]()
Ow, nou, mag ook hoor, ik doe wel meequote:Op donderdag 25 december 2014 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik herinner me dat we hier met z'n allen compleet losgingen op Shout![]()
![]()
¤650 momenteel?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:58 schreef D. het volgende:
Iemand die weer wat de Top 2000 tafel van Serious Request heeft opgebracht?
https://veiling.3fm.nl/aan-tafel-in-het-top-2000-caf|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ow, hij loopt nog steeds zie ikquote:Op donderdag 25 december 2014 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
¤650 momenteel?
https://veiling.3fm.nl/aan-tafel-in-het-top-2000-caf![]()
![]()
quote:
Denkt hij nu echt dat we liever dit gewauwel horen dan het einde van het nummer?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Hallo Hans, ze waren nog aan het zingen hoor![]()
![]()
Tis wel grappig om er achter te komen dat bekende liedjes al heel lang bleken te bestaandeze ook weer. Tis toch niet om aan te horen.
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Twee meisjes![]()
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En het origineel van Janet Jackson zeker ook niet ?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:09 schreef D. het volgende:
En het origineel van Counting Crows ook niet
He, er kan maar 1 origineel zijn hequote:Op donderdag 25 december 2014 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En het origineel van Janet Jackson zeker ook niet ?![]()
![]()
ze posten in het topicquote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Het topic zit weer vol.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ze zijn er wel, als je goed zoektquote:Op donderdag 25 december 2014 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vrouwen op Fok! is toch een hoax?![]()
![]()
Marco hadden we net toch al?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:12 schreef D. het volgende:
Hierna de meest overgewaardeerde zanger van NL![]()
Hij had het over een zanger!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Marco hadden we net toch al?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Over grote middelvingers van de nieuwe zendcoordinator richting zijn voorganger gesprokenquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Alternatieve lyrics voor dit liedje..quote:
2 meisjes op het forum
ze posten in het topic
lezen reaguursels
het topic zit weer volAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Is die zo gewaardeerd dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Marco hadden we net toch al?![]()
![]()
*Hans begint er doorheen te lullen*quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Daar ging ons duo.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*Hans begint er doorheen te lullen*![]()
Om zeep gebracht door Hansquote:
ZZometeen maar is even stoer dreigen via het internet. @Hansiequote:Op donderdag 25 december 2014 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om zeep gebracht door Hans![]()
Dat vond ik nogal een ouwelullenplaat eigenlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat een wonderkind van 50 er is uitgevallen
Deze vind ik dan een stuk mooier, en meer tijdloos ook.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
JE BLIJFT JEZELFFFF VERBERGENNNN
ACHTER DIE LACH OP JOUW GEZIIIIIICHT
EN NOOIOOOITTT WORDT ER MEER DAN EEN TIP VAN DE SLUIIIIERRRRRR
OPGEELICHHTTT![]()
![]()
![]()
Deze komt uit de jaren 70, wonderkind was ut de jaren 90quote:Op donderdag 25 december 2014 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vond ik nogal een ouwelullenplaat eigenlijk.
Deze vind ik dan een stuk mooier, en meer tijdloos ook.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Allemaal ouwelullenplatenquote:Op donderdag 25 december 2014 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vond ik nogal een ouwelullenplaat eigenlijk.
Deze vind ik dan een stuk mooier, en meer tijdloos ook.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OPGEELICHHTTT![]()
![]()
we hadden het zonder caps lock ook gelezenquote:Op donderdag 25 december 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OPGEELICHHTTT
Ze smelten de kazen!![]()
Ja? Maar dat maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Deze komt uit de jaren 70, wonderkind was ut de jaren 90
Volgens mij niet aangezien niemand ooit hier op mijn berichten reageert. Caps lock was super effectief!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
we hadden het zonder caps lock ook gelezen
DUS.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nu komt het toch beter over.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
we hadden het zonder caps lock ook gelezenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik wilde wel reageren, maar dan voel je je weer aangevallenquote:Op donderdag 25 december 2014 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij niet aangezien niemand ooit hier op mijn berichten reageert. Caps lock was super effectief!
DUS.![]()
![]()
Ohh ik val er meteen goed in, het liedje waar ik op de basisschool de playbackshow mee won.Yeah woo DANCE.
![]()
Maar David Guetta is toch niet top 2000-waardig?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:20 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ik vind 'm geweldig. Smaken verschillen![]()
![]()
Als men erop stemt kennelijk welquote:Op donderdag 25 december 2014 21:21 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Maar David Guetta is toch niet top 2000-waardig?![]()
![]()
Who the fuck is David Guetta nou weer?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:21 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Blijkbaar wel? Vind het geen straf maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:21 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Alles is top 2000-waardig als het erin staat. Het is niet voor niets de lijst van het volkquote:Op donderdag 25 december 2014 21:21 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Goed dat je niet reageerde en mijn moment van genot niet verstoorde.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde wel reageren, maar dan voel je je weer aangevallen![]()
![]()
1879quote:Op donderdag 25 december 2014 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Who the fuck is David Guetta nou weer?![]()
vind het volk maar kutquote:Op donderdag 25 december 2014 21:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Alles is top 2000-waardig als het erin staat. Het is niet voor niets de lijst van het volk
Ze smelten de kazen!![]()
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 25 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed dat je niet reageerde en mijn moment van genot niet verstoorde.![]()
![]()
Het gevoel is waarschijnlijk wederzijds...quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Alle succes van de wereld hebben, een stem om van te genieten en je leven zo verkloten.
Jaquote:Op donderdag 25 december 2014 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
K. Rowland is dat die van Destiny's Child?![]()
Ja!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
K. Rowland is dat die van Destiny's Child?![]()
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
K. Rowland is dat die van Destiny's Child?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
K. Rowland is dat die van Destiny's Child?quote:quote:![]()
Buuuuurrnnn...quote:Op donderdag 25 december 2014 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gevoel is waarschijnlijk wederzijds...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
When love takes over is een nummer van de Franse dj David Guetta en R&B-zangeres Kelly Rowland. Het werd op 21 april 2009 uitgebracht als leadsingle van Guetta's vierde studioalbum One love, dat op 25 augustus 2009 gepresenteerd werd. In Nederland is het voor beide artiesten hun grootste hit tot nu toe. Aldus wiekiepeejjdija![]()
Amen, sista.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:23 schreef tong80 het volgende:
Alle succes van de wereld hebben, een stem om van te genieten en je leven zo verkloten.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:24 schreef empa1010 het volgende:
When love takes over is een nummer van de Franse dj David Guetta en R&B-zangeres Kelly Rowland. Het werd op 21 april 2009 uitgebracht als leadsingle van Guetta's vierde studioalbum One love, dat op 25 augustus 1987 gepresenteerd werd. In Nederland is het voor beide artiesten hun grootste hit tot nu toe. Aldus wiekiepeejjdija![]()
Na Whitney de volgende overleden verslaafde.
Schiffers blijft mn favoriete top 2000 dj, kondigt strak aan en is de enige aan wie je ziet dat ie de platen echt leuk vindtHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Drugs are badquote:Op donderdag 25 december 2014 21:26 schreef tong80 het volgende:
Na Whitney de volgende overleden verslaafde.![]()
glennis krijs komt om 6.30 in de ochtend voorbij als ik nog slaap, goed in geplandZe smelten de kazen!![]()
Ik neem voor de zekerheid nog een extra slaappilletje.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:27 schreef Stickertje het volgende:
glennis krijs komt om 6.30 in de ochtend voorbij als ik nog slaap, goed in geplandDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Heel fijn, net als butterfly kisses, goede planningquote:Op donderdag 25 december 2014 21:27 schreef Stickertje het volgende:
glennis krijs komt om 6.30 in de ochtend voorbij als ik nog slaap, goed in gepland![]()
Ze staan er 3 keer inquote:Op donderdag 25 december 2014 21:27 schreef Lamabal het volgende:
Kensington zou hier ook wel tussen kunnen staan. #Topplaat #NeerlandseRock #Top200![]()
![]()
Mja, onder invloed van drugs zijn wel heule goeie liedjes geschreven..quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Drugs are goodquote:Op donderdag 25 december 2014 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, onder invloed van drugs zijn wel heule goeie liedjes geschreven..![]()
![]()
Ook een hele fijne stemquote:Op donderdag 25 december 2014 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schiffers blijft mn favoriete top 2000 dj, kondigt strak aan en is de enige aan wie je ziet dat ie de platen echt leuk vindt"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
for musicquote:
Not for the human body
Teveel is teveel he, da's met allesquote:Op donderdag 25 december 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ga je ook zo gezond van uitzien
[ afbeelding ]![]()
![]()
Rij mijn zeezaag!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Moody Blues
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik vind dit wel lekker klinken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik weet wel dat veel van deze artiesten niet staan maar liggen.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:36 schreef Sked het volgende:
Mensen die gaan vragen via zo'n appje waar een artiest staat|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Yo Peeps
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Het begin doet aan Clocks van Coldplay denken.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Zo kerst dingen weer achter de rug en nu lekker tot een uurtje of 12 luisterenFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Deze is beterquote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Het begin doet aan Clocks van Coldplay denken.![]()
![]()
oh, heb het juist andersomquote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, dit ken ik. Wat een aanslag op je gehoor zeg. De beat is ok, de stem nietZe smelten de kazen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |