SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
vrolijk zegtiequote:
moet jij es opletten, bend overquote:Op donderdag 25 december 2014 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja tog , dieper dan dit gaat het niet
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overmorgen laptop vervangen
Kerst is voor mij nietsquote:Op donderdag 25 december 2014 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd lekker , zooi dat kapot gaat tijdens kerst![]()
Kerst sowieso
ge weet niet wat lekker is jongquote:Op donderdag 25 december 2014 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met klemmetjes die ballen aftappen
Ik vind het ook echt een kutfeestquote:
vroeger... ook niks.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een kutfeest
Nu met zo'n kleine moet je er wat aan doen, dus hop tyfuskerstboom in huis
Hop allemaal volk over de vloer
hop 2 uur lego bouwen
de tyfus
Vroeger he, vroeger... lag ik lam op de bank, fantastisch was dat
komt wol goedquote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles is toch al kapot , op mij zit geen wief te wachten
awh.... weet je, een vriendin is niet zaligmakend hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vroeger... ook niks.
nooit wat mee gehad
misschien als ik een vriendin had
maar die heb ik niet
Vooral met de verkeerde schoonmoederquote:Op donderdag 25 december 2014 20:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
awh.... weet je, een vriendin is niet zaligmakend hoor
Stiekem vond je het wel leuk, maar durf je dat hier niet toe te geven.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
gourmetten overleefd
het was superkut
oma die overal om ging zeuren
fantastisch
Bejaarden zeuren altijdquote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
gourmetten overleefd
het was superkut
oma die overal om ging zeuren
fantastisch
at nietquote:Op donderdag 25 december 2014 20:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
awh.... weet je, een vriendin is niet zaligmakend hoor
das waarquote:Op donderdag 25 december 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hoor ik al zo voak ,
nee dan moar lekker op de koffie bie de koningin
steeds spetters tegen m'n hand/arm toen ik mijn vlees moest omdraaien. een keertje zelfs vloog er een spetter net onder m'n oog. steeds naar de keuken moeten lopen om vlees te pakken omdat er niet genoeg plek was op de tafel. iedere 5 minuten 4 hapjes. oma die overal om zeurt.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stiekem vond je het wel leuk, maar durf je dat hier niet toe te geven.
Zo zo, wat een struggles. Echt verschrikkelijk hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
steeds spetters tegen m'n hand/arm toen ik mijn vlees moest omdraaien. een keertje zelfs vloog er een spetter net onder m'n oog. steeds naar de keuken moeten lopen om vlees te pakken omdat er niet genoeg plek was op de tafel. iedere 5 minuten 4 hapjes. oma die overal om zeurt.
je hebt gelijk, stiekem vond ik het heerlijk
Ik had de stille hoop dat je als een levende fakkel door de woonkamer heen rendequote:Op donderdag 25 december 2014 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
steeds spetters tegen m'n hand/arm toen ik mijn vlees moest omdraaien. een keertje zelfs vloog er een spetter net onder m'n oog. steeds naar de keuken moeten lopen om vlees te pakken omdat er niet genoeg plek was op de tafel. iedere 5 minuten 4 hapjes. oma die overal om zeurt.
je hebt gelijk, stiekem vond ik het heerlijk
hoger kunnen de struggles niet worden bij een fok! autistquote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo zo, wat een struggles. Echt verschrikkelijk hoor.
als het de meest empatische user niet isquote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik had de stille hoop dat je als een levende fakkel door de woonkamer heen rende
Ik zou met je meegeleefd hebben hoor, auw geroepen dit datquote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het de meest empatische user niet is
had je op het minst niet op mij gepist om het vuur uit te krijgen?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zou met je meegeleefd hebben hoor, auw geroepen dit dat
Ik zou echt elke dag zo op je pissen, zonder moeite, behalve als je in de fik staatquote:Op donderdag 25 december 2014 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je op het minst niet op mij gepist om het vuur uit te krijgen?
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zou echt elke dag zo op je pissen, zonder moeite, behalve als je in de fik staat
We doen alleen aan kontplassenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je op het minst niet op mij gepist om het vuur uit te krijgen?
dat vind ik fijn want ik heb een enorme pisfetisjquote:Op donderdag 25 december 2014 20:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zou echt elke dag zo op je pissen, zonder moeite, behalve als je in de fik staat
wie is deze gast die niet fatsoenlijk kan typen?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bezint voordat ge voordat ik voor jouw nog mot zittn
10 jaar voor gezetenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bezint voordat ge voordat ik voor jouw nog mot zittn
Een nieuwe hier in deze reeks denk ikquote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie is deze gast die niet fatsoenlijk kan typen?
450 euro, kom ik langsquote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vind ik fijn want ik heb een enorme pisfetisj
is probleemwijken gequotequote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie is deze gast die niet fatsoenlijk kan typen?
powerloungen is mijn broedāhquote:Op donderdag 25 december 2014 20:44 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Een nieuwe hier in deze reeks denk ik
Heb wel BLO gehad maar zo gek ben ik niequote:Op donderdag 25 december 2014 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds aan het zwaaien met reserveagenten op het pleintje
Beetje hosselen dit datquote:Op donderdag 25 december 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bij wijze vanS_Z was me aan 't spammen
maar S_Z mag dat
Bij de BLO voeren ze je af als een verkenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb wel BLO gehad maar zo gek ben ik nie
waarom?quote:
Zunne hakbijl op de teeveequote:Op donderdag 25 december 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de BLO voeren ze je af als een verken
ja echt waar
aakt nog beterquote:Op donderdag 25 december 2014 20:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
[..]
Geef toe, ik zie er goed uit in een My Little Pony pakje
Vroeger zaten we met z'n allen op het kamp weejwaquote:Op donderdag 25 december 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een geintje , je moet toch wat doen als je niet weet waar ze is
Die vieze joden wilde ook niemandquote:Op donderdag 25 december 2014 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vroeger zaten we met z'n allen op het kamp weejwa
40-45 jaar geleden
joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 25 december 2014 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vieze joden wilde ook niemand
saman is de baasquote:Op donderdag 25 december 2014 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sluit ze maar op in de kast
Feesssssstje
noar de douche zekerquote:Op donderdag 25 december 2014 20:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ze pakken liever de trein hoor
hardstyle van da tweekaz is beterquote:Op donderdag 25 december 2014 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
nu zitten de buren keihard let it go van frozen te zingen
ik vind do you wanna build a snowman leukerquote:Op donderdag 25 december 2014 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hardstyle van da tweekaz is beter
Ga ze op hun bek slaan.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
nu zitten de buren keihard let it go van frozen te zingen
Schrijf je in op zo een volger bot website dingetjequote:Op donderdag 25 december 2014 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
godver ik ben een volger kwijt op twitter
dag wordt steeds maar slechter
nee man ik wil gwn legit volgers hebben, mensen de geinteresseerd zijn in mijn kwaliteits tweetsquote:Op donderdag 25 december 2014 20:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Schrijf je in op zo een volger bot website dingetje
Hahaha, dan wordt t nooit watquote:Op donderdag 25 december 2014 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee man ik wil gwn legit volgers hebben, mensen de geinteresseerd zijn in mijn kwaliteits tweets
ik had in 1 dag toen ik m'n best deed al 10 volgers erbij, komt goed johquote:Op donderdag 25 december 2014 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hahaha, dan wordt t nooit wat
yesquote:Op donderdag 25 december 2014 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je nog steeds pilootje aan't spelen?
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:05 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik krijg mijn vliegtuig niet eens van de grond op die online simulator.
klik op opties en ga lezenquote:Op donderdag 25 december 2014 21:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik ken al die knopjes niet joh
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:07 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hmm goed plan, dan kunnen we misschien straks nog eens samen piloteren. ofzoiets.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ben ik hier getuige van een 9-11 in de maak?
Radicaal FOK! pleegt aanslag op Madurodam
toto en terrastegel zijn de terroristen hier, niet ikquote:Op donderdag 25 december 2014 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ben ik hier getuige van een 9-11 in de maak?
Radicaal FOK! pleegt aanslag op Madurodam
Welk vliegveld spreken we af?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
klik options
dan krijg je controls
Jij bent het breintje achter het misdadige complotquote:Op donderdag 25 december 2014 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toto en terrastegel zijn de terroristen hier, niet ik
Kom naar Belfast George nog wat city airport. Daar land ik over 10-15 min.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:10 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Welk vliegveld spreken we af?
Ik kom eraanquote:Op donderdag 25 december 2014 21:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom naar Belfast George nog wat city airport. Daar land ik over 10-15 min.
gast hou op de fbi leest ditquote:Op donderdag 25 december 2014 21:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent het breintje achter het misdadige complot
Multiplayer enabled zetten bij options. Dan kan je me op de kaart al zien vliegen.quote:
Multi stond daarstraks bij mij al aan automatisch.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Multiplayer enabled zetten bij options. Dan kan je me op de kaart al zien vliegen.Ik vlieg nu Noord-Ierland binnen vanaf Ierland
wat gebeurt er als je ergens landt?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
Daar ben ik dus, kijk maar op de kaart of je me ziet vliegen. Land over 5-10 min denk ik al in ?Belfast.
Gewoon, als je niet professioneel landt crash jequote:Op donderdag 25 december 2014 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat gebeurt er als je ergens landt?
kan je ook geen barrel roll doen ofzoquote:Op donderdag 25 december 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon, als je niet professioneel landt crash je
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan je ook geen barrel roll doen ofzo
Ik ben er denk ikquote:Op donderdag 25 december 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
Dus echt met flaps en al landen. Best lastig hoor.
Bin ich wiederquote:Op donderdag 25 december 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
holy fuck terras vliegt ineens over me heen
Ik sta op 36 Cquote:Op donderdag 25 december 2014 21:27 schreef Toto69 het volgende:
ik sta op runway 18R (links) schiphol
wat is de rem?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
ik ga mij omdraaien en dan stijg ik op en kom je achter me aan, ok?
- knopquote:Op donderdag 25 december 2014 21:36 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Waarheen? en hoe de neuk laat je dat ding achteruit rijden
Je doet maarquote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
ik ga rijden en stijgen TT, volg maar
en maak screenshots
Een spreekwoordelijke haar scheelde hetquote:Op donderdag 25 december 2014 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zaten maar 152 posts tussen.
nu nog 30quote:Op donderdag 25 december 2014 21:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Op hoeveel vermogen staan je motoren?
haha kanker op johquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:46 schreef terrastegel het volgende:
[..]
nee man ik ben goed geland vlak achter je
Zie je me niet rijden linksvoor?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]echt? baas
knap gedaan, dit was lastig vanwege de hele scherpe draai en korte landingstijd
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Zie je me niet rijden linksvoor?
_+O-quote:Op donderdag 25 december 2014 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had een mooie salto, maar daarna tyfde ik op de grond
ik kwam pas toen de ravage aan was gericht tbf, meeste credits kunnen naar stevemac en guus lucky 7 denk ik lolquote:
Guuuuuusje.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:56 schreef Blackings het volgende:
ik kwam pas toen de ravage aan was gericht tbf, meeste credits kunnen naar stevemac en guus lucky 7 denk ik lol
Ja, dat deed ik. Of ja, ik keek op de nieuwe topics pagina.quote:
Volgens mij heeft die geen zin om het op te ruimen.quote:
Nou dan is het mooi nu met klbquote:Op donderdag 25 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die geen zin om het op te ruimen.
?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gaan ze het Assen topic verwijderen![]()
Terwijl Guus keihard afging
verdwijnt vanzelf wel johquote:Op donderdag 25 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die geen zin om het op te ruimen.
Welk topic was dit?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2182025
Hm, ik zie weinig interessants met google cachequote:Op donderdag 25 december 2014 23:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2182025
Je ben een aasgier gij.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Inderdaad ik wilde serieus net een boer'nmeid postenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel tr gemaakt uiteraardquote:Op donderdag 25 december 2014 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad ik wilde serieus net een boer'nmeid posten
Deze
[ afbeelding ]
en ik ben stiekem voluntarist, dus dit wordt nietsquote:Op donderdag 25 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan niet, moet morgen al met vogeltjesdans vechten.
Cool, ik doe mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan niet, moet morgen al met vogeltjesdans vechten.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:13 schreef terrastegel het volgende:
Godverdomme net fittie met Zelfscanner aan het maken en dan wordt dat topic weggeflikkerd
gekke hacker die deadprezquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
Waarom? Kerstgedachte enzo.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:14 schreef Blackings het volgende:
[..]
gekke hacker die deadprezecht ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
heb je die pic nog?quote:
welke?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je die pic nog?
honen niet die
overzichtstopic uit de ATquote:
zoveel is relatief.quote:
Eindhoven is een mooie plek om iemand de tyfus in te schoppen.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eindhoven, morgenavond bij de Starbucks voor.
Hoe was die van jou, dat is een belangrijkere vraagquote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
En hoe was de eerste kerstdag liebe leute?
Veel gegeten, veel gedronken.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afgesproken met vd om te vechten, ga je mee?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sehr gut, lekker lemming gemaaktquote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Met kerst heeft Frankie daar ook wel last vanquote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om strontlazerus alle nieuwjaarbager na te lopen en te sluiten met 'gevatte' posts die de volgende dag met hoofdpijn toch niet zo gevat waren.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hangen is slecht voor je hart.
Vooral in 't Philips stadionquote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eindhoven is een mooie plek om iemand de tyfus in te schoppen.
familie op bezoek == kut.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoe was die van jou, dat is een belangrijkere vraag
Dat is het antwoord. Morgen weer een dag, dat is het vervelende.quote:
o versquote:
nicequote:
was echt 5 paginas vol denk ik lolquote:
Geen kut waard, ik sta er niet eens opquote:
Oh ging me meer om dat topic dat erboven staat. Iemand heeft op het verkeerde knopje geklikt denk ikquote:
90% was al weg voordat ik er aan begon.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En het mooiste van alles is: jij mag het nu allemaal gaan sluiten
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ging me meer om dat topic dat erboven staat. Iemand heeft op het verkeerde knopje geklikt denk ik
ShareX?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
Dat programmaatje om snel screenshots te fixen is echt chill trouwens
Frank is dronken zei hij net inderdaadquote:
mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gadoquote:Op donderdag 25 december 2014 23:23 schreef Blackings het volgende:
[..]
mi gado, dit is banwaardig, hiervoor krijgt men soms maandenlange bans.
gyazoquote:
shift+appeltje+4quote:
Moest drie keer kijken wat ik nu aan het kijken was. Dacht eerst dat hij agressieve teelbalkanker had.quote:
Ben je doofquote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef terrastegel het volgende:
Dm's mogen toch gewoon openbaar gemaakt worden?
ik weet nog de tijden dat ik printscreen moest doen, in paint plakken, stukje uitsnijden wat ik wil laten zien en uploaden naar photobucket ofzoquote:
Nog een leuke kerst gehad, tot?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben wwggejaagd.
Het was leuk jullie tr kennen
HAHAHAquote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef terrastegel het volgende:
Dm's mogen toch gewoon openbaar gemaakt worden?
wauw, waarom denk je dat ik deze gif post mi gado goes.quote:
?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:25 schreef Blackings het volgende:
[..]
wauw, waarom denk je dat ik deze gif post mi gado goes.
Tot over een week of watquote:Op donderdag 25 december 2014 23:25 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hij doet er toch niks aan, dus niks aan de hand
ShareXquote:
ik zie 1 slechte quote. die van jou.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:26 schreef Blackings het volgende:
terrasneger haal weg en verontschuldig je misschien dat je gratie krijgt en 1 maand ban.
quote:
ja dat weet ik, is fok!'s schuldquote:Op donderdag 25 december 2014 23:26 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik zie 1 slechte quote. die van jou.
net nog vol bakkie ijs opquote:Op donderdag 25 december 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Ja heel de dag gevreten en nu tyfus veel honger
hoink hoink hoinkquote:Op donderdag 25 december 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
#viesdikquote:Op donderdag 25 december 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |