komt wol goedquote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles is toch al kapot , op mij zit geen wief te wachten
awh.... weet je, een vriendin is niet zaligmakend hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vroeger... ook niks.
nooit wat mee gehad
misschien als ik een vriendin had
maar die heb ik niet
Vooral met de verkeerde schoonmoederquote:Op donderdag 25 december 2014 20:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
awh.... weet je, een vriendin is niet zaligmakend hoor
Stiekem vond je het wel leuk, maar durf je dat hier niet toe te geven.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
gourmetten overleefd
het was superkut
oma die overal om ging zeuren
fantastisch
Bejaarden zeuren altijdquote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
gourmetten overleefd
het was superkut
oma die overal om ging zeuren
fantastisch
at nietquote:Op donderdag 25 december 2014 20:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
awh.... weet je, een vriendin is niet zaligmakend hoor
das waarquote:Op donderdag 25 december 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hoor ik al zo voak ,
nee dan moar lekker op de koffie bie de koningin
steeds spetters tegen m'n hand/arm toen ik mijn vlees moest omdraaien. een keertje zelfs vloog er een spetter net onder m'n oog. steeds naar de keuken moeten lopen om vlees te pakken omdat er niet genoeg plek was op de tafel. iedere 5 minuten 4 hapjes. oma die overal om zeurt.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stiekem vond je het wel leuk, maar durf je dat hier niet toe te geven.
Zo zo, wat een struggles. Echt verschrikkelijk hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
steeds spetters tegen m'n hand/arm toen ik mijn vlees moest omdraaien. een keertje zelfs vloog er een spetter net onder m'n oog. steeds naar de keuken moeten lopen om vlees te pakken omdat er niet genoeg plek was op de tafel. iedere 5 minuten 4 hapjes. oma die overal om zeurt.
je hebt gelijk, stiekem vond ik het heerlijk
Ik had de stille hoop dat je als een levende fakkel door de woonkamer heen rendequote:Op donderdag 25 december 2014 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
steeds spetters tegen m'n hand/arm toen ik mijn vlees moest omdraaien. een keertje zelfs vloog er een spetter net onder m'n oog. steeds naar de keuken moeten lopen om vlees te pakken omdat er niet genoeg plek was op de tafel. iedere 5 minuten 4 hapjes. oma die overal om zeurt.
je hebt gelijk, stiekem vond ik het heerlijk
hoger kunnen de struggles niet worden bij een fok! autistquote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo zo, wat een struggles. Echt verschrikkelijk hoor.
als het de meest empatische user niet isquote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik had de stille hoop dat je als een levende fakkel door de woonkamer heen rende
Ik zou met je meegeleefd hebben hoor, auw geroepen dit datquote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het de meest empatische user niet is
had je op het minst niet op mij gepist om het vuur uit te krijgen?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zou met je meegeleefd hebben hoor, auw geroepen dit dat
Ik zou echt elke dag zo op je pissen, zonder moeite, behalve als je in de fik staatquote:Op donderdag 25 december 2014 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je op het minst niet op mij gepist om het vuur uit te krijgen?
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zou echt elke dag zo op je pissen, zonder moeite, behalve als je in de fik staat
We doen alleen aan kontplassenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je op het minst niet op mij gepist om het vuur uit te krijgen?
dat vind ik fijn want ik heb een enorme pisfetisjquote:Op donderdag 25 december 2014 20:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zou echt elke dag zo op je pissen, zonder moeite, behalve als je in de fik staat
wie is deze gast die niet fatsoenlijk kan typen?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bezint voordat ge voordat ik voor jouw nog mot zittn
10 jaar voor gezetenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bezint voordat ge voordat ik voor jouw nog mot zittn
Een nieuwe hier in deze reeks denk ikquote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie is deze gast die niet fatsoenlijk kan typen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |