Oh ging me meer om dat topic dat erboven staat. Iemand heeft op het verkeerde knopje geklikt denk ikquote:
90% was al weg voordat ik er aan begon.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En het mooiste van alles is: jij mag het nu allemaal gaan sluiten
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ging me meer om dat topic dat erboven staat. Iemand heeft op het verkeerde knopje geklikt denk ik
ShareX?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
Dat programmaatje om snel screenshots te fixen is echt chill trouwens
Frank is dronken zei hij net inderdaadquote:
mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gado mi gadoquote:Op donderdag 25 december 2014 23:23 schreef Blackings het volgende:
[..]
mi gado, dit is banwaardig, hiervoor krijgt men soms maandenlange bans.
gyazoquote:
shift+appeltje+4quote:
Moest drie keer kijken wat ik nu aan het kijken was. Dacht eerst dat hij agressieve teelbalkanker had.quote:
Ben je doofquote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef terrastegel het volgende:
Dm's mogen toch gewoon openbaar gemaakt worden?
ik weet nog de tijden dat ik printscreen moest doen, in paint plakken, stukje uitsnijden wat ik wil laten zien en uploaden naar photobucket ofzoquote:
Nog een leuke kerst gehad, tot?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben wwggejaagd.
Het was leuk jullie tr kennen
HAHAHAquote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef terrastegel het volgende:
Dm's mogen toch gewoon openbaar gemaakt worden?
wauw, waarom denk je dat ik deze gif post mi gado goes.quote:
?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:25 schreef Blackings het volgende:
[..]
wauw, waarom denk je dat ik deze gif post mi gado goes.
Tot over een week of watquote:Op donderdag 25 december 2014 23:25 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hij doet er toch niks aan, dus niks aan de hand
ShareXquote:
ik zie 1 slechte quote. die van jou.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:26 schreef Blackings het volgende:
terrasneger haal weg en verontschuldig je misschien dat je gratie krijgt en 1 maand ban.
quote:
ja dat weet ik, is fok!'s schuldquote:Op donderdag 25 december 2014 23:26 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik zie 1 slechte quote. die van jou.
net nog vol bakkie ijs opquote:Op donderdag 25 december 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Ja heel de dag gevreten en nu tyfus veel honger
hoink hoink hoinkquote:Op donderdag 25 december 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
#viesdikquote:Op donderdag 25 december 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |