Ja, dat deed ik. Of ja, ik keek op de nieuwe topics pagina.quote:
Volgens mij heeft die geen zin om het op te ruimen.quote:
Nou dan is het mooi nu met klbquote:Op donderdag 25 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die geen zin om het op te ruimen.
?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gaan ze het Assen topic verwijderen![]()
Terwijl Guus keihard afging
verdwijnt vanzelf wel johquote:Op donderdag 25 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die geen zin om het op te ruimen.
Welk topic was dit?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2182025
Hm, ik zie weinig interessants met google cachequote:Op donderdag 25 december 2014 23:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2182025
Je ben een aasgier gij.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Inderdaad ik wilde serieus net een boer'nmeid postenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel tr gemaakt uiteraardquote:Op donderdag 25 december 2014 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad ik wilde serieus net een boer'nmeid posten
Deze
[ afbeelding ]
en ik ben stiekem voluntarist, dus dit wordt nietsquote:Op donderdag 25 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan niet, moet morgen al met vogeltjesdans vechten.
Cool, ik doe mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan niet, moet morgen al met vogeltjesdans vechten.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:13 schreef terrastegel het volgende:
Godverdomme net fittie met Zelfscanner aan het maken en dan wordt dat topic weggeflikkerd
gekke hacker die deadprezquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
Waarom? Kerstgedachte enzo.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:14 schreef Blackings het volgende:
[..]
gekke hacker die deadprezecht ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
heb je die pic nog?quote:
welke?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je die pic nog?
honen niet die
overzichtstopic uit de ATquote:
zoveel is relatief.quote:
Eindhoven is een mooie plek om iemand de tyfus in te schoppen.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eindhoven, morgenavond bij de Starbucks voor.
Hoe was die van jou, dat is een belangrijkere vraagquote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
En hoe was de eerste kerstdag liebe leute?
Veel gegeten, veel gedronken.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afgesproken met vd om te vechten, ga je mee?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sehr gut, lekker lemming gemaaktquote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Met kerst heeft Frankie daar ook wel last vanquote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om strontlazerus alle nieuwjaarbager na te lopen en te sluiten met 'gevatte' posts die de volgende dag met hoofdpijn toch niet zo gevat waren.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hangen is slecht voor je hart.
Vooral in 't Philips stadionquote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eindhoven is een mooie plek om iemand de tyfus in te schoppen.
familie op bezoek == kut.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoe was die van jou, dat is een belangrijkere vraag
Dat is het antwoord. Morgen weer een dag, dat is het vervelende.quote:
o versquote:
nicequote:
was echt 5 paginas vol denk ik lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |