SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/live.htmlHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
1 van de meest succesvolle Nederlandse artiesten allertijden mensen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja, zou Gers daar ooit overheen gaan, dat succes?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:07 schreef Fred_B het volgende:
1 van de meest succesvolle Nederlandse artiesten allertijden mensen.![]()
Daar ga ik wel vanuit ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, zou Gers daar ooit overheen gaan, dat succes?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik doe er niet aanquote:Op donderdag 25 december 2014 19:08 schreef Grutsk het volgende:
Zijn jullie al klaar met het kerstdiner of moeten jullie nog?![]()
Half klaar. Zit nu Tangled te kijken met m'n nichtjesquote:Op donderdag 25 december 2014 19:08 schreef Grutsk het volgende:
Zijn jullie al klaar met het kerstdiner of moeten jullie nog?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
1913 Het Kleine Cafe Aan De Haven Vader Abraham 1976
1912 Tell Me Baby Red Hot Chili Peppers 2006
1911 Killing Me Softly Fugees 1996
1910 Wintertime Kayak 1974![]()
1909 I Want To Hold Your Hand The Beatles 1964
1908 In The Army Now Status Quo 1986
1907 Man Down Rihanna 2011
1906 Butterfly Jason Mraz 2009
1905 Lovers In Japan Coldplay 2009
1904 Bombay Golden Earring 1976
1903 The Guitar Man Bread 1972
1902 Hey St. Peter Flash & The Pan 1977
Mager uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wij hadden een kerstlunch dit keerquote:Op donderdag 25 december 2014 19:08 schreef Grutsk het volgende:
Zijn jullie al klaar met het kerstdiner of moeten jullie nog?
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
net boekenkool stamppot gegetenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:08 schreef Grutsk het volgende:
Zijn jullie al klaar met het kerstdiner of moeten jullie nog?![]()
doe niet aan kerstdinersZe smelten de kazen!![]()
Kerstdiner was 24 dec.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vorig jaar was dit eruit, niet erg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik eet dat morgenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
net boerenkool stamppot gegeten![]()
doe niet aan kerstdiners![]()
De andere is 'die doos' van de Smurfenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Goed dat je er even bij vermeldt wie van de 2 vader Abraham is, ik zat te twijfelen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hee, even 2 plaatjes geskipt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
goeie actiequote:Op donderdag 25 december 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, even 2 plaatjes geskipt![]()
1913 Het Kleine Cafe Aan De Haven Vader Abraham 1976
1912 Tell Me Baby Red Hot Chili Peppers 2006
1911 Killing Me Softly Fugees 1996
1910 Wintertime Kayak 1974
Zal ze niet missen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In tegenstelling tot die ander blijft Vader Abraham er redelijk hetzelfde uitzien.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Goed dat je er even bij vermeldt wie van de 2 vader Abraham is, ik zat te twijfelenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Zie, ze passen prima op radio2quote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef Fred_B het volgende:
Typisch Red Hot Chilli Peppers-plaatje dit.![]()
Is dit echt RHCPquote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zie, ze passen prima op radio2
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Pierre speelde al voor opa (Zou het erg zijn lieve opa?) in de jaren '70quote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die ander blijft Vader Abraham er redelijk hetzelfde uitzien.
Ik dacht Kano.quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haandrikman-man-man[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zitten er midden in. Jij?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:08 schreef Grutsk het volgende:
Zijn jullie al klaar met het kerstdiner of moeten jullie nog?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
I Wanna Hold Your Hand wordt vast scherp gezet...![]()
Zouden die gasten nog geld krijgen voor hun gepruts, dag in, dag uit?![]()
Matig liedje dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fok!ken tijdens het kerstdiner, gezellig hoor :pquote:
Ik ben al klaar. Vandaag simpel gehouden, morgen iets uitgebreider.![]()
Haha, ik heb echt niks met RHCP.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het wel heel erg grappig dat de 2 dames dachten dat het de Peppers waren![]()
Met Kayak dus kennelijk ook niks...quote:Op donderdag 25 december 2014 19:16 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, ik heb echt niks met RHCP.![]()
![]()
En dat kan ik me dan nog voorstellen, zeker van een 20jarigequote:Op donderdag 25 december 2014 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Kayak dus kennelijk ook niks...![]()
Kortsluiting in mijn hoofd, want ik ken allebei de nummers ook gewoonquote:Op donderdag 25 december 2014 19:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het RHCP was uitgaand van het lijstje![]()
Ik vind alle jaren 60 meuk dan weer wel geweldig!quote:Op donderdag 25 december 2014 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En dat kan ik me dan nog voorstellen, zeker van een 20jarige
Maar dat terzijde![]()
![]()
Als ze hem overslaan, dan komt het met mij niet meer goed vandaagquote:
Kayak en The Beatles is wel héél lastig door elkaar te halenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze hem overslaan, dan komt het met mij niet meer goed vandaag![]()
![]()
Nou, de Peppers en Kayak zekerquote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Kayak en The Beatles is wel héél lastig door elkaar te halen![]()
Niet meer dan Kayak en RHCPquote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Kayak en The Beatles is wel héél lastig door elkaar te halen
Ik heb ze allebei in dit uur anders al gehoord...quote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Kayak en The Beatles is wel héél lastig door elkaar te halen![]()
Inderdaad, Kayak heeft tenminste wel een goede drummerquote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Kayak en The Beatles is wel héél lastig door elkaar te halen
Badum tssssssquote:Op donderdag 25 december 2014 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, Kayak heeft tenminste wel een goede drummer![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, Kayak heeft tenminste wel een goede drummer!
Ze smelten de kazen!![]()
Maar die stopt er volgend jaar mee...quote:Op donderdag 25 december 2014 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, Kayak heeft tenminste wel een goede drummer![]()
![]()
Wat klinkt Kayak apart....Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Komm, gib mir deine Hand!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
En als toetje Coldplayquote:Op donderdag 25 december 2014 19:21 schreef Grutsk het volgende:
Straks Rihanna en Jason Mraz na elkaar![]()
Je weet het niet, kan best dat Hotel California nu komt.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oh, ik zie ze er voor aan om toch Queen als laatste te draaienquote:Op donderdag 25 december 2014 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet het niet, kan best dat Hotel California nu komt.![]()
Hoop het niet want dan heb ik een black-out gehad voor een weekquote:Op donderdag 25 december 2014 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet het niet, kan best dat Hotel California nu komt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Top2000 the shuffle.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoop het niet want dan heb ik een black-out gehad voor een weekOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
heb geen top2000 op. gooien ze dingen door elkaar?quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
heb geen top2000 op. gooien ze dingen door elkaar?
Hier in het topic ook trouwens.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
heb geen top2000 op. gooien ze dingen door elkaar?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Tussen de gerechten doorquote:Op donderdag 25 december 2014 19:15 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Fok!ken tijdens het kerstdiner, gezellig hoor :p
Ik ben al klaar. Vandaag simpel gehouden, morgen iets uitgebreider.Blijft toch een goede plaats om je verbazing te uiten, bijv over Rihanna in de lijst
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ohh handig.. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen danquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Jongons, is dit nu echt nodig?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja, prima nummer, grote hit geweest paar jaar terug. Hoort er ook in.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jongons, is dit nu echt nodig?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hoorde net alweer de vijfde beatles. Die crashen tamelijk hard.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nou Kayak was twee nrs te vroeg en nu niet opnieuw, dus we zijn weer synchroon.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ohh handig.. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen danOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, de nummers die tot nu toe zijn gedraaid zijn allemaal zo'n 500 plaatsen gezakt...quote:Op donderdag 25 december 2014 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoorde net alweer de vijfde beatles. Die crashen tamelijk hard.![]()
Top2000 opnieuw laten beginnenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou Kayak was twee nrs te vroeg en nu niet opnieuw, dus we zijn weer synchroon.dit kan niet
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Denk jij. Dit is Coldplay hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou Kayak was twee nrs te vroeg en nu niet opnieuw, dus we zijn weer synchroon.![]()
Die stonden er altijd zoveel in, kunnen alleen maar verliezen.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoorde net alweer de vijfde beatles. Die crashen tamelijk hard.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Denk jij. Dit is Coldplay hoor
OMG PANIEK STRESS IEDEREEN COMPLEET VAN DE LEG ALLUSZtwitter:NPORadio2 twitterde op donderdag 25-12-2014 om 19:31:36Nummer 1912 (Peppers) en 1910 (Kayak) zijn in omgekeerde volgorde gedraaid dit uur. Met excuses voor het ongemak. reageer retweet
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Dit hoeft er van mij volgend jaar niet in.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
er gaan gedwongen ontslagen vallenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:36 schreef Zaktabak het volgende:
OMG PANIEK STRESS IEDEREEN COMPLEET VAN DE LEG ALLUSZtwitter:NPORadio2 twitterde op donderdag 25-12-2014 om 19:31:36Nummer 1912 (Peppers) en 1910 (Kayak) zijn in omgekeerde volgorde gedraaid dit uur. Met excuses voor het ongemak. reageer retweet
Ze smelten de kazen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |