Motorpsycho is fijn, ook livequote:Op donderdag 25 december 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lekker. Noise
Motorpsycho is hardly noise.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lekker. Noise
Ik moet zeggen dat ik zelf van iets expirimenteler houd.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Motorpsycho is fijn, ook live
Mwah, wel een beetje.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Motorpsycho is hardly noise.
Ze maken jaren '70 rock, niet iets dat ik met noise associeer.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:11 schreef laxus13 het volgende:
Zo ik ga ook maar eens gezellig doen met Famillie enzo
Laters
Bij In The Court of...quote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ken King Crimson serieus niet. Waar te beginnen als je ze wil ontdekken?
Thanksquote:Op donderdag 25 december 2014 14:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij In The Court of...
De eigenaar van "mijn " lokale platenboer is diehard Crimson fan en heeft me hier aan geholpen, heb inmiddels een plaat of 6. Erg mooie muziek maar je moet er wel je tijd voor nemen. Hun muziek is ook niet altijd hetzelfde, Islands bijvoorbeeld is een heel rustige jazzy plaat. Heel anders dan In The Court of..
Zeker eens proberen
Ben trouwens meer een fan van progrock dan van symfo, dat is niet helemaal mijn ding. Wat te zeikerig
Het is wel erg langdradig en onwennig voor nieuwkomers ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:12 schreef Chiappucci het volgende:
Dit vind ik toch weinig aan. En het duurt ook nog zo lang...
Zoals het hoort bij echte prog rockquote:Op donderdag 25 december 2014 14:12 schreef Chiappucci het volgende:
En het duurt ook nog zo lang...
12 minuten intens genieten is niet langquote:Op donderdag 25 december 2014 14:12 schreef Chiappucci het volgende:
your welcomequote:
Napalm Death al 100.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
The Ramones hadden nu al 6 nummers gespeeld.
* glittertje39 gaat naast hem staanquote:Op donderdag 25 december 2014 14:13 schreef asco het volgende:
Nou als ik ooit voor die trein sta weet ik wat ik moet luisteren. Jezus zeg.
Eensquote:Op donderdag 25 december 2014 14:12 schreef Chiappucci het volgende:
Haha. Dit vind ik wel wat hebben dus komt goedquote:Op donderdag 25 december 2014 14:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
your welcome
in the court of en in the wake of zijn het beste om mee te beginnen, die zijn wat toegankelijker dan dit
12 minuten met je vinger tussen de deur welquote:Op donderdag 25 december 2014 14:14 schreef Knip het volgende:
[..]
12 minuten intens genieten is niet lang
Zaten ook leuk verwerkt in een Foo Fighters docu. Iets over een auditie waar ze twintig nummers in een half uur speeldenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
The Ramones hadden nu al 6 nummers gespeeld.
Het eerste deel vind ik nerveus, het tweede deel maakt alles goed.quote:
Een saxofoon maakt zelden iets goedquote:Op donderdag 25 december 2014 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het eerste deel vind ik nerveus, het tweede deel maakt alles goed.
Doe erg snel zappen.quote:
Tweede deel maakt inderdaad een hoop goed. Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het eerste deel vind ik nerveus, het tweede deel maakt alles goed.
Doei.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:17 schreef Jahr00n het volgende:
god god god wat de fuck is dit voor teringherrie
gelijk maar weer op 3fm gezet
Dit was King Crimson hoor, niet Yes.quote:
Genot he? Al vind ik hun debuutalbum het fijnst.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was King Crimson hoor, niet Yes.
Haha die komen nu wat een toeval!quote:Op donderdag 25 december 2014 14:18 schreef asco het volgende:
Doe nu maar Abba ofzo om ff op te vrolijken.
Achja, sommige mensen halen Boston en REO Speedwagon door elkaar.quote:
Ga jij nu mensen verbeteren met bands door elkaar halen?quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha die komen nu wat een toeval!
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:19 schreef datismijnmening het volgende:
ABBAGeforceerde vrolijkheid door je strot geduwd krijgen
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha. Dit vind ik wel wat hebben dus komt goed
Ik ga wel even een dansje wagen hoor.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ga jij nu mensen verbeteren met bands door elkaar halen?
Dat verscheen op Cultura 24.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wordt er gestofzuigd dan?
geniaal, zoals het hoortquote:
Nee, The Jesus and Mary Chain.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stofzuiger? Komt Dotan nu al dan?
Terecht dansje.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga wel even een dansje wagen hoor.
Ik niet eens stiekem.quote:
Doe je mee?quote:
Das alweer een tijdje terug.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:21 schreef PippenScottie het volgende:
ABBA is 1 miljard dollar geboden voor een comeback tour.
Hebben nee gezegd...
quote:
Zeker, ook op gestemdquote:Op donderdag 25 december 2014 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genot he? Al vind ik hun debuutalbum het fijnst.
Geld hebben ze in principe ook niet nodigquote:Op donderdag 25 december 2014 14:21 schreef PippenScottie het volgende:
ABBA is 1 miljard dollar geboden voor een comeback tour.
Hebben nee gezegd...
Moet toch mobiel FOK!kenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weer mensen met een telefoon in beeld.
De dag dat die in de top 2000 staan, eet ik mijn stofzuiger op!quote:Op donderdag 25 december 2014 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, The Jesus and Mary Chain.
In principe zeggen niet veel mensen nee tegen 1 miljard dollar. Das best heul veul geld.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Geld hebben ze in principe ook niet nodig
Altijd dat gezeik van die mislukte rapperquote:Op donderdag 25 december 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoor net dat ABBA uit elkaar is. Zo traag is jullie internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |