quote:Op donderdag 25 december 2014 13:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hun eerste album In The Court Of The Crimson King uit 1969
Thanks.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
21st Century Schizoid Man

Rush moet er veeeeeel vaker inquote:Op donderdag 25 december 2014 13:59 schreef Fretwork het volgende:
Robert Fripp, staat Rush eigenlijk vaak in de lijst?

Gaat je kitschelaar zometeen af?quote:

quote:Op donderdag 25 december 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:Nummer 55, moet minder fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger

Bij KC? Nee daar niet hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat je kitschelaar zometeen af?

Zegt deze pic je niets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Orthodoxe kerk telt anders.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:01 schreef Sked het volgende:
In Moskou hebben ze wel een witte ker--
wat, begin januari?

Eerder Emerson, Lake & Palmer dan. En Van der Graaf generator.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:01 schreef PippenScottie het volgende:
King Crimson past wat een beetje in het hokje Yes/Genesis met Peter Gabriel toch?
Heb alle rockstromingen van de afgelopen 40 jaar geprobeerd, maar symphonische rock en ik zijn nooit vriendjes geworden.

Hèhè, kan je nagaan op een echt drumstel. Geldt trouwens ook voor Rushquote:Op donderdag 25 december 2014 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat nummer is zo moeilijk in Guitar Hero (op drums)

quote:Op donderdag 25 december 2014 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zegt deze pic je niets?Ja dat komt me wel bekend voor, maar echt plaatsen kan ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb deze week ook mijn leermomenten nodig.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!

Hou je hart dan maar vast voor Firth Of Fifth van Genesisquote:

Vlak voor zessenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar hoe laat komt Firth of Fifth nu![]()
Geen zin om de krant erbij te pakken.

Tegen zessen.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Laatste nummer van 17:00 t/m 18:00quote:Op donderdag 25 december 2014 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Da's niet zo irritant prog, da's gewoon mooi.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hou je hart dan maar vast voor Firth Of Fifth van Genesis

Dat is dan ook niet zo raar met 1 van de beste drummers ooit.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hèhè, kan je nagaan op een echt drumstel. Geldt trouwens ook voor Rush

Ik ben er nu fan vanquote:Op donderdag 25 december 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeger was ik fan van Dream Theater. Vrij diehard.

Tot ziens, fijne feestdagenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben er zo vandoor mensen, veel luisterplezier en tot later!

Daaagquote:Op donderdag 25 december 2014 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

quote:Op donderdag 25 december 2014 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Klopt, ik vind dat Pearl drumstellen hun naam moet veranderen naar Peart, om hem te eren.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo raar met 1 van de beste drummers ooit.

Beetje Motorpsycho-achtige dingen.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Symphonische rock vind ik vaak nog prima te doen, maar echte prog, nee danku.

Jaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tony Levin zat toch ook in Liquid Tension Expiriment? Acid Rain vond ik wel een lekkere instrumental.

Dat vind ik wel lekker. Noisequote:Op donderdag 25 december 2014 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje Motorpsycho-achtige dingen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |