12 minuten intens genieten is niet langquote:Op donderdag 25 december 2014 14:12 schreef Chiappucci het volgende:
Dit vind ik toch weinig aan. En het duurt ook nog zo lang...
your welcomequote:
Napalm Death al 100.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
The Ramones hadden nu al 6 nummers gespeeld.
* glittertje39 gaat naast hem staanquote:Op donderdag 25 december 2014 14:13 schreef asco het volgende:
Nou als ik ooit voor die trein sta weet ik wat ik moet luisteren. Jezus zeg.
Eensquote:Op donderdag 25 december 2014 14:12 schreef Chiappucci het volgende:
Dit vind ik toch weinig aan. En het duurt ook nog zo lang...
Haha. Dit vind ik wel wat hebben dus komt goedquote:Op donderdag 25 december 2014 14:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
your welcome
in the court of en in the wake of zijn het beste om mee te beginnen, die zijn wat toegankelijker dan dit
12 minuten met je vinger tussen de deur welquote:Op donderdag 25 december 2014 14:14 schreef Knip het volgende:
[..]
12 minuten intens genieten is niet lang
Zaten ook leuk verwerkt in een Foo Fighters docu. Iets over een auditie waar ze twintig nummers in een half uur speeldenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
The Ramones hadden nu al 6 nummers gespeeld.
Het eerste deel vind ik nerveus, het tweede deel maakt alles goed.quote:
Een saxofoon maakt zelden iets goedquote:Op donderdag 25 december 2014 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het eerste deel vind ik nerveus, het tweede deel maakt alles goed.
Doe erg snel zappen.quote:
Tweede deel maakt inderdaad een hoop goed. Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het eerste deel vind ik nerveus, het tweede deel maakt alles goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |