SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
quote:Op donderdag 25 december 2014 03:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zal ff dickpick maken, dan wordt ie legendarisch
lol, herkenbaar.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
klopt, dit is net zo'n whatsappgesprek dat je tegen beter in in leven probeert te houden
kansloos dus
:$quote:Op donderdag 25 december 2014 03:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
behalve dat ik nu wel in goed gezelschap ben uiteraard
>_>quote:
quote:
Ik doelde ook op jou.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
behalve dat ik nu wel in goed gezelschap ben uiteraard
Jullie zijn geen vermaak om te lezen.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:35 schreef Blackings het volgende:
Altijd die stinkende lurkers weer
nou en bedanktquote:Op donderdag 25 december 2014 03:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jullie zijn geen vermaak om te lezen.
jij bent wel vermaak om te neuken. gr.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jullie zijn geen vermaak om te lezen.
bietje homo in de late nacht kan gewoon tochquote:Op donderdag 25 december 2014 03:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
interesseert me ook geen fck eigenlijk
i guess, al doe ik niet aan kontsex, dus voordat je gekke ideeėn krijgtquote:Op donderdag 25 december 2014 03:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
bietje homo in de late nacht kan gewoon toch
That escalated quicklyquote:Op donderdag 25 december 2014 03:41 schreef Blackings het volgende:
[..]
jij bent wel vermaak om te neuken. gr.
heb je niemand van je school die dat voor je kan doen?quote:Op donderdag 25 december 2014 03:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet ook nog stageplek regelen, kutleven
hoi baasquote:
ja en neequote:Op donderdag 25 december 2014 03:45 schreef Blackings het volgende:
[..]
heb je niemand van je school die dat voor je kan doen?
heb je mijn stem ontvangen?quote:
je bent homoquote:Op donderdag 25 december 2014 03:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dus als jullie even vertellen wat er mis is met me
nee in je moederquote:Op donderdag 25 december 2014 03:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij komt vast en zeker het gros van de tijd in ONZ?
ZO DIE ZIT #REKT #ONZSTYLE #RIPHAAN33quote:
voor je struggles moet je in R&P wezen grquote:Op donderdag 25 december 2014 03:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
te simpel allemaal ga een ander vervelen
of in klbquote:Op donderdag 25 december 2014 03:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
voor je struggles moet je in R&P wezen gr
jaquote:Op donderdag 25 december 2014 03:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn er eigenlijk echt mensen die dat grappig vinden zulke "grapjes"?
hermann is een speciaal typ.quote:
neger ik zat al in KLB voordat het helemaal naar de kloten ging en er geen hol meer te doen was.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
ZO DIE ZIT #REKT #ONZSTYLE #RIPHAAN33
weet ikquote:Op donderdag 25 december 2014 03:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
neger ik zat al in KLB voordat het helemaal naar de kloten ging en er geen hol meer te doen was.
zie hier de teloorgang van KLBquote:
weer zo'n user die uit het niets moet vertellen dat hij al langer zijn leven vergooit op fok! dan wijquote:Op donderdag 25 december 2014 03:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
neger ik zat al in KLB voordat het helemaal naar de kloten ging en er geen hol meer te doen was.
lolquote:Op donderdag 25 december 2014 03:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer zo'n user die uit het niets moet vertellen dat hij al langer zijn leven vergooit op fok! dan wij
/care
nee een user die komt melden dat hij te dom is om een stageplek te regelen (nohomo)quote:Op donderdag 25 december 2014 03:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer zo'n user die uit het niets moet vertellen dat hij al langer zijn leven vergooit op fok! dan wij
/care
ja dat is dochferdomme het probleem.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
who cares in welke sectie het gepost wordt..
het woord cared nog in de mond nemen na de beef met klb sc :$quote:Op donderdag 25 december 2014 03:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
KLB / koptelefoon versterker
thezappa cared ook niet in welke sectie hij zit
ik constateer iets, heel wat andersquote:Op donderdag 25 december 2014 03:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
nee een user die komt melden dat hij te dom is om een stageplek te regelen (nohomo)
[..]
ja dat is dochferdomme het probleem.
ik ben toch verdomme geen stakerquote:
die heb ik niet gevolgd. vond het sneu gedoe en care sowieso niet echtquote:Op donderdag 25 december 2014 04:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
het woord cared nog in de mond nemen na de beef met klb sc :$
chroestjov niet biggie zien doenquote:Op donderdag 25 december 2014 04:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heb ik niet gevolgd. vond het sneu gedoe en care sowieso niet echt
ik ben klbquote:Op donderdag 25 december 2014 03:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
KLB / koptelefoon versterker
thezappa cared ook niet in welke sectie hij zit
de echte leef nergens om geef.quote:Op donderdag 25 december 2014 04:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heb ik niet gevolgd. vond het sneu gedoe en care sowieso niet echt
ja, die schijnen allebei zo gevat te zijn enzo.. ik zag gewoon twee kneusjes een heleboel woorden zeggenquote:Op donderdag 25 december 2014 04:03 schreef Blackings het volgende:
[..]
chroestjov niet biggie zien doen
hoink niet zien afgaan
niet gecared hebben om de cares
zal me echt aan de kont oxiderenquote:Op donderdag 25 december 2014 04:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
de echte leef nergens om geef.
Yolo life ja toch?
dit, angstquote:Op donderdag 25 december 2014 04:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, die schijnen allebei zo gevat te zijn enzo.. ik zag gewoon twee kneusjes een heleboel woorden zeggen
Ja dit zei ik toen ook, "gevat", mi gadoquote:Op donderdag 25 december 2014 04:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, die schijnen allebei zo gevat te zijn enzo.. ik zag gewoon twee kneusjes een heleboel woorden zeggen
de angst en de haat zijn vertrouwderquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 04:06 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ja dit zei ik toen ook, "gevat", mi gado!
ja , interlequteelquote:Op donderdag 25 december 2014 04:07 schreef Blackings het volgende:
[..]
de angst en de haat zijn vertrouwder
beter blijf je bij hip hopquote:Op donderdag 25 december 2014 04:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik niet veel dit
ik mag geen hip hop meer luisteruh.. na 25 is niet goedquote:Op donderdag 25 december 2014 04:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, is wat vertrouwder
van wie niet?quote:Op donderdag 25 december 2014 04:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik mag geen hip hop meer luisteruh.. na 25 is niet goed
ja, daaarom geloof ik minder, luister jij wel muziek?quote:Op donderdag 25 december 2014 04:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een lul die allah
ik luister altijd muziekquote:Op donderdag 25 december 2014 04:15 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja, daaarom geloof ik minder, luister jij wel muziek?
hoe oud ben je dan? emn wat luister jequote:Op donderdag 25 december 2014 04:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister altijd muziek
22, van alles wat maar vooral hiphop en trancequote:Op donderdag 25 december 2014 04:18 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan? emn wat luister je
Ik heb werkelijk nog nooit van je gehoord zelfsquote:Op donderdag 25 december 2014 08:18 schreef TorroFernandes het volgende:
Heeft er al iemand op mij gestemd?
Slimquote:Op donderdag 25 december 2014 10:17 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem helemaal uit elkaar moeten halen en dan stuk per stuk doorfaxen.
En van mij?quote:Op donderdag 25 december 2014 10:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit van je gehoord zelfs
Ik ben TorroFernandes, aangenaam.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit van je gehoord zelfs
quote:Op donderdag 25 december 2014 10:23 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik ben TorroFernandes, aangenaam.
Fixed. Raar dat jij nog niet helemaal snapt hoe de emoticons hier werken. Je bent toch al een tijdje lid.quote:
Quotes aanpassenquote:Op donderdag 25 december 2014 10:33 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik wil graag uit de kast komen maar ik weet niet hoe
quote:Op donderdag 25 december 2014 10:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Daar wil ik je wel mee helpen hoor.
Ik mag geen onderscheid makenquote:Op donderdag 25 december 2014 10:54 schreef terrastegel het volgende:
He jongens, pest de nieuwe eens niet zo. Dat mag pas als hij zich als een klootzak gedraagt hier.
Gluurbuurquote:Op donderdag 25 december 2014 11:09 schreef terrastegel het volgende:
Godverdomme, dat andere SC topic is echt poep. Dat topic is open van 23 december
Voel je jezelf beter of zo?quote:Op donderdag 25 december 2014 11:09 schreef terrastegel het volgende:
Godverdomme, dat andere SC topic is echt poep. Dat topic is open van 23 december
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:09 schreef terrastegel het volgende:
En dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 11:32 schreef Toto69 het volgende:
Zo, ik ben ook weer wakker. Nog 36.5 uur
Ga je nu menen dat ik afging ja? Ik werd gvd verbaal gegangraped.quote:Op donderdag 25 december 2014 04:03 schreef Blackings het volgende:
[..]
chroestjov niet biggie zien doen
hoink niet zien afgaan
niet gecared hebben om de cares
Lolquote:Op donderdag 25 december 2014 11:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[ afbeelding ]
Door Willoow
hihaho
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 11:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[ afbeelding ]
Door Willoow
hihaho
Vet! Lego blijft altijd cool.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik ga zo deze in elkaar zetten
[ afbeelding ]
Legaal lego bouwen op je 38e
Je moet niet zo zielig doen en niet biggie.quote:Op donderdag 25 december 2014 04:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
meer dan een koutje gevat hebben ze niet
Lego Chimera. Kun je lego bouwen, neem je hun poepste lijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn enige pluspunt als ik denk aan een kind, Lego en Playmobil bouwen en doen alsof je jezelf niet vermaakt.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij vindt het mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lego Chimera. Kun je lego bouwen, neem je hun poepste lijn.
Jij snapt hemquote:Op donderdag 25 december 2014 11:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is mijn enige pluspunt als ik denk aan een kind, Lego en Playmobil bouwen en doen alsof je jezelf niet vermaakt.
Je kan wel merken dat jij aan de LSD heb gezeten. Lego Friends.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja hij vindt het mooihahaha ik vind zelf lego friends leuker... maar "dat is voor meisjes" hahahaha
Kan je nog doen als je ooit een meisje krijgt.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja hij vindt het mooihahaha ik vind zelf lego friends leuker... maar "dat is voor meisjes" hahahaha
FLIKKER OP MAN KLOOTZAKquote:Op donderdag 25 december 2014 11:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat jij aan de LSD heb gezeten. Lego Friends.![]()
City, pirates en castle niet kiezen.
Nee we zijn zo geschrokken, we houden het bij 1quote:Op donderdag 25 december 2014 11:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan je nog doen als je ooit een meisje krijgt.
Als je lievelingskleur roze is en je graag tutu's draagt ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
FLIKKER OP MAN KLOOTZAK
lego friends is baas
Met zo'n mini kapsalon waar je je minifiguurtjes kunt knippen en met zo'n lief klein hondje met een strikjeen een lieve pony ook met strikje
NOU EN???????quote:Op donderdag 25 december 2014 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je lievelingskleur roze is en je graag tutu's draagt ja.
Oversprong reactie is voor lafaards!quote:Op donderdag 25 december 2014 11:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
Nou de sfeer is er weer helemaal uit hier gvd Hoink
Je weet wie hieronder gaat lijden he
... juist
Teun
waar is ie
Vind ik knap want ik had beiden niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:54 schreef Catkiller het volgende:
Beter dan die treintjes of Star Wars Lego hoor, dan krijg je net zo'n auti als hoink namelijk.
Nu wel dus?quote:Op donderdag 25 december 2014 11:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind ik knap want ik had beiden niet.
JIJ OOK EENDquote:Op donderdag 25 december 2014 11:54 schreef eend112 het volgende:
VROLIJK KERSTFEEST MIJN BESTE VRIENDEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vergelijk mij niet met die oude mongool.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee vogeltjesdans, nu ook niet.
Zeg mij niet wat te doen je bent mijn moeder niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef Catkiller het volgende:
Vergelijk mij niet met die oude mongool.
Hetzelfde man.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:54 schreef eend112 het volgende:
VROLIJK KERSTFEEST MIJN BESTE VRIENDEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd wat er op nummer 1 staat.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goeie muziek, niet alles, maar wel veel.
Weet je dat echt niet?quote:Op donderdag 25 december 2014 12:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er op nummer 1 staat.
Mijn sarcasmeradar werkt niet dus ik laat het maar zo.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Geen idee.
ja girls onlyquote:Op woensdag 24 december 2014 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij ik en aberella moeten nog een app oprichten!
Ja, madelieff net toch niet droplul. Had je borsten kunnen "vergelijken".quote:Op donderdag 25 december 2014 12:43 schreef Toto69 het volgende:
Dat weet heel FOK! wel, net als S_Z =annabel93
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, madelieff net toch niet droplul. Had je borsten kunnen "vergelijken".
Understatement van 2014.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij is dan ook niet het licht der natie.
maakt niet uit, supergirl kent alle kloons welquote:Op donderdag 25 december 2014 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, madelieff net toch niet droplul. Had je borsten kunnen "vergelijken".
Alsof die jou daarvan had weerhouden. Ze is zelf ook van de vrouwen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:51 schreef madeliefff het volgende:
maakt niet uit, supergirl kent alle kloons wel
DANK JE LIEVE SCHATquote:
JIJ OOK VROLIJKE KERSTquote:Op donderdag 25 december 2014 12:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik keeeen die helemaal niet dus niet sws niet dan
Is het nog wel hetzelfde als je nu beste wensen krijgt nadat je erom gevraagd hebt?quote:
HAD IK TOCH AL GEZEGD MANGquote:
Kerstdiner bij jou dit jaar?quote:
Nee, bij nieuwe schoonfamilie en god we hadden twintig minuten geleden al weg gemoeten.quote:
Beetje hetzelfde als seks nadat je er veelvuldig om gevraagd hebt, nog steeds wel oké.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is het nog wel hetzelfde als je nu beste wensen krijgt nadat je erom gevraagd hebt?
Beta's vragen om seks, alpha's nemen het, voederbeta.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als seks nadat je er veelvuldig om gevraagd hebt, nog steeds wel oké.
En als ze begint te gillen en huilen, wat dan? Doorgaan om je dominantie aan te tonen of stoppen?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beta's vragen om seks, alpha's nemen het, voederbeta.
Dat hangt enkel en alleen af van je eigen behoeften.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En als ze begint te gillen en huilen, wat dan? Doorgaan om je dominantie aan te tonen of stoppen?
Hoe dan ook, ik moet racen. Adjeu.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op donderdag 25 december 2014 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik moet racen. Adjeu.
Wowquote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoi.quote:
Ja, met jou?quote:
Ja, dan moet je maar hier komenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, want jij bent hier en ik ben daar.
Huh.
Je weet dat dat niet kanquote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar hier komen
Ik kan ook niet weg. Vanavond familiegedoe enzo.quote:
Dan kom je na de kerst.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik kan ook niet weg. Vanavond familiegedoe enzo.
Ik durft nietquote:
En er zijn nu geen garage's open natuurlijkquote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef Remqo het volgende:
Kut. Ik krijg mijn auto niet meer aan de praat
Nou ja zegquote:Op donderdag 25 december 2014 14:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik durft niet
[..]
En er zijn nu geen garage's open natuurlijk
Ow, echt waar?quote:
En nu?quote:
Dat komt er nog eens bij...quote:Op donderdag 25 december 2014 14:43 schreef Willoow het volgende:
En er zijn nu geen garage's open natuurlijk
Owquote:Op donderdag 25 december 2014 14:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ik je dringend spreken op Whatsapp
Moet je ver weg nog vandaag? (of morgen)quote:
Ja..quote:Op donderdag 25 december 2014 14:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow
[..]
Moet je ver weg nog vandaag? (of morgen)
Kan wel het hele kerstweekend na ga denken hoe ik maandag op werk moet komen.quote:
Ik stuur nooit dreigementen.quote:
Neequote:
Ligt er aan of de vrouw in kwestie zich niet als een slachtoffer wil laten afschilderen.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En als ze begint te gillen en huilen, wat dan? Doorgaan om je dominantie aan te tonen of stoppen?
Dat hele gesprek kwam volgens mij voort omdat jij mijn naaktfoto's dreigde te publicerenquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat hele gesprek kwam volgens mij voort omdat jij mijn naaktfoto's dreigde te publiceren
Welquote:
Klim dan in de bootquote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb het onkerstelijke gevoel uit de boot te vallen.
kerstliedjes luisteren, altijd gezellig tochquote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef ntm het volgende:
Ik verveel me altijd met kerst, wie ook?
quote:
Overdag wel, 's avonds vind ik wel gezelligquote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef ntm het volgende:
quote:
Never. Op dit dooie moment na.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef ntm het volgende:
:S stommerd.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Overdag wel, 's avonds vind ik wel gezellig
[..]
Het zijn altijd dezelfde liedjes, heb ze al genoeg gehoord op werk. Skyradio staat daar aanquote:Op donderdag 25 december 2014 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kerstliedjes luisteren, altijd gezellig toch
's avonds met familie?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Overdag wel, 's avonds vind ik wel gezellig
[..]
quote:
vanochtend kerstontbijt gehad terwijl de top 2000 opstondquote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde liedjes, heb ze al genoeg gehoord op werk. Skyradio staat daar aan
Ja echt dood en uitgestorven, 2 dagen lang.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Never. Op dit dooie moment na.
Je worden minder vaak herhaald als de gemiddelde zomerhit.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde liedjes, heb ze al genoeg gehoord op werk. Skyradio staat daar aan
Ook niet fijn neequote:Op donderdag 25 december 2014 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vanochtend kerstontbijt gehad terwijl de top 2000 opstond
Gisteravond wel. Vanavond met andere familie wat minderquote:
Komt niet meer goed met ons.quote:
Ik houd gewoon niet zo van kerstliedjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je worden minder vaak herhaald als de gemiddelde zomerhit.
Hou je niet van belletjes?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:05 schreef ntm het volgende:
Ik houd gewoon niet zo van kerstliedjes.
Oh leuk, kerst met vrienden vieren hoor je ook niet vaakquote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gisteravond wel. Vanavond met andere familie wat minderEn morgen met vrienden is ook leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guilty pleasure is datquote:
Kan ook heel veel dickpics van jou hier neergooien hoor.quote:
dan wordt je gebanaandquote:Op donderdag 25 december 2014 15:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan ook heel veel dickpics van jou hier neergooien hoor.
Doe maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan ook heel veel dickpics van jou hier neergooien hoor.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb vandaag de santa tell me clip 10 keer al gezien, wat krijg ik daar een warm kerstgevoel vanquote:
Het is het waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is het waard.gadverdamme wat een vieze penerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het altijd wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
Ik snap het nooit zo goed, meeste mensen zijn niet gelovig in Nederland. Maar kerst is ineens heilig en iedereen viert het
Een paar dagen vrij zegt niemand nee tegen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
Ik snap het nooit zo goed, meeste mensen zijn niet gelovig in Nederland. Maar kerst is ineens heilig en iedereen viert het
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is het waard.Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is uit.
Meer dan genoeg idd. Is meer een excuus om de hele familie weer te zien, het hele gelovige ervan is niks meer waardquote:Op donderdag 25 december 2014 15:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar 1 keer per jaar
Dat vraag je Willoow maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom lijkt je piemel op een roze, kleinere versie van de pokemon weepinbell?
Het was nooit 'aan' geweestquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze jouw piemel precies nagetekend hoor, ook op maat en alles
Hahaquote:Op donderdag 25 december 2014 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom lijkt je piemel op een roze, kleinere versie van de pokemon weepinbell?
Kloptquote:Op donderdag 25 december 2014 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze jouw piemel precies nagetekend hoor, ook op maat en alles
Het is de gedachte en de traditie van kerst, een lichtpuntje in de donkere dagen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
Ja, dat is voor iedereen anders. Ik heb er zelf niks mee omdat ik niet christelijk ben en ik heb geen familie in Nederland. Heb alleen mijn ouders in NL. Wel schoonfamilie waar ik uitgenodigd was, maar heb het aardig druk komende dagen. Werken met kerst is dan weer extra voordeel, lekker uitbetaald krijgenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk eigenlijk.
Alsof dat ooit wel zo was.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg idd. Is meer een excuus om de hele familie weer te zien, het hele gelovige ervan is niks meer waard
Nee ik ook niet hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een paar dagen vrij zegt niemand nee tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |