Hoe dan ook, ik moet racen. Adjeu.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beta's vragen om seks, alpha's nemen het, voederbeta.
Veel plezierquote:Op donderdag 25 december 2014 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik moet racen. Adjeu.
Wowquote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beta's vragen om seks, alpha's nemen het, voederbeta.
Hoi.quote:
Ja, met jou?quote:
Ja, dan moet je maar hier komenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, want jij bent hier en ik ben daar.
Huh.
Je weet dat dat niet kanquote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar hier komen
Ik kan ook niet weg. Vanavond familiegedoe enzo.quote:
Dan kom je na de kerst.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik kan ook niet weg. Vanavond familiegedoe enzo.
Ik durft nietquote:
En er zijn nu geen garage's open natuurlijkquote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef Remqo het volgende:
Kut. Ik krijg mijn auto niet meer aan de praat
Nou ja zegquote:Op donderdag 25 december 2014 14:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik durft niet
[..]
En er zijn nu geen garage's open natuurlijk
Ow, echt waar?quote:
En nu?quote:
Dat komt er nog eens bij...quote:Op donderdag 25 december 2014 14:43 schreef Willoow het volgende:
En er zijn nu geen garage's open natuurlijk
Owquote:Op donderdag 25 december 2014 14:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ik je dringend spreken op Whatsapp
Moet je ver weg nog vandaag? (of morgen)quote:
Ja..quote:Op donderdag 25 december 2014 14:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow
[..]
Moet je ver weg nog vandaag? (of morgen)
Kan wel het hele kerstweekend na ga denken hoe ik maandag op werk moet komen.quote:
Ik stuur nooit dreigementen.quote:
Neequote:
Ligt er aan of de vrouw in kwestie zich niet als een slachtoffer wil laten afschilderen.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En als ze begint te gillen en huilen, wat dan? Doorgaan om je dominantie aan te tonen of stoppen?
Dat hele gesprek kwam volgens mij voort omdat jij mijn naaktfoto's dreigde te publicerenquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat hele gesprek kwam volgens mij voort omdat jij mijn naaktfoto's dreigde te publiceren
Welquote:
Klim dan in de bootquote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb het onkerstelijke gevoel uit de boot te vallen.
kerstliedjes luisteren, altijd gezellig tochquote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef ntm het volgende:
Ik verveel me altijd met kerst, wie ook?
quote:
Overdag wel, 's avonds vind ik wel gezelligquote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef ntm het volgende:
quote:
Never. Op dit dooie moment na.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef ntm het volgende:
:S stommerd.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Overdag wel, 's avonds vind ik wel gezellig
[..]
Het zijn altijd dezelfde liedjes, heb ze al genoeg gehoord op werk. Skyradio staat daar aanquote:Op donderdag 25 december 2014 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kerstliedjes luisteren, altijd gezellig toch
's avonds met familie?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Overdag wel, 's avonds vind ik wel gezellig
[..]
quote:
vanochtend kerstontbijt gehad terwijl de top 2000 opstondquote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde liedjes, heb ze al genoeg gehoord op werk. Skyradio staat daar aan
Ja echt dood en uitgestorven, 2 dagen lang.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Never. Op dit dooie moment na.
Je worden minder vaak herhaald als de gemiddelde zomerhit.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde liedjes, heb ze al genoeg gehoord op werk. Skyradio staat daar aan
Ook niet fijn neequote:Op donderdag 25 december 2014 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vanochtend kerstontbijt gehad terwijl de top 2000 opstond
Gisteravond wel. Vanavond met andere familie wat minderquote:
Komt niet meer goed met ons.quote:
Ik houd gewoon niet zo van kerstliedjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je worden minder vaak herhaald als de gemiddelde zomerhit.
Hou je niet van belletjes?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:05 schreef ntm het volgende:
Ik houd gewoon niet zo van kerstliedjes.
Oh leuk, kerst met vrienden vieren hoor je ook niet vaakquote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gisteravond wel. Vanavond met andere familie wat minderEn morgen met vrienden is ook leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guilty pleasure is datquote:
Kan ook heel veel dickpics van jou hier neergooien hoor.quote:
dan wordt je gebanaandquote:Op donderdag 25 december 2014 15:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan ook heel veel dickpics van jou hier neergooien hoor.
Doe maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan ook heel veel dickpics van jou hier neergooien hoor.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb vandaag de santa tell me clip 10 keer al gezien, wat krijg ik daar een warm kerstgevoel vanquote:
Het is het waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is het waard.gadverdamme wat een vieze penerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het altijd wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
Ik snap het nooit zo goed, meeste mensen zijn niet gelovig in Nederland. Maar kerst is ineens heilig en iedereen viert het
Een paar dagen vrij zegt niemand nee tegen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
Ik snap het nooit zo goed, meeste mensen zijn niet gelovig in Nederland. Maar kerst is ineens heilig en iedereen viert het
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is het waard.Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is uit.
Meer dan genoeg idd. Is meer een excuus om de hele familie weer te zien, het hele gelovige ervan is niks meer waardquote:Op donderdag 25 december 2014 15:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar 1 keer per jaar
Dat vraag je Willoow maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom lijkt je piemel op een roze, kleinere versie van de pokemon weepinbell?
Het was nooit 'aan' geweestquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze jouw piemel precies nagetekend hoor, ook op maat en alles
Hahaquote:Op donderdag 25 december 2014 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom lijkt je piemel op een roze, kleinere versie van de pokemon weepinbell?
Kloptquote:Op donderdag 25 december 2014 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze jouw piemel precies nagetekend hoor, ook op maat en alles
Het is de gedachte en de traditie van kerst, een lichtpuntje in de donkere dagen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
Ja, dat is voor iedereen anders. Ik heb er zelf niks mee omdat ik niet christelijk ben en ik heb geen familie in Nederland. Heb alleen mijn ouders in NL. Wel schoonfamilie waar ik uitgenodigd was, maar heb het aardig druk komende dagen. Werken met kerst is dan weer extra voordeel, lekker uitbetaald krijgenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk eigenlijk.
Alsof dat ooit wel zo was.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg idd. Is meer een excuus om de hele familie weer te zien, het hele gelovige ervan is niks meer waard
Nee ik ook niet hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een paar dagen vrij zegt niemand nee tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |