Owquote:Op donderdag 25 december 2014 14:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ik je dringend spreken op Whatsapp
Moet je ver weg nog vandaag? (of morgen)quote:
Ja..quote:Op donderdag 25 december 2014 14:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow
[..]
Moet je ver weg nog vandaag? (of morgen)
Kan wel het hele kerstweekend na ga denken hoe ik maandag op werk moet komen.quote:
Ik stuur nooit dreigementen.quote:
Neequote:
Ligt er aan of de vrouw in kwestie zich niet als een slachtoffer wil laten afschilderen.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En als ze begint te gillen en huilen, wat dan? Doorgaan om je dominantie aan te tonen of stoppen?
Dat hele gesprek kwam volgens mij voort omdat jij mijn naaktfoto's dreigde te publicerenquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat hele gesprek kwam volgens mij voort omdat jij mijn naaktfoto's dreigde te publiceren
Welquote:
Klim dan in de bootquote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb het onkerstelijke gevoel uit de boot te vallen.
kerstliedjes luisteren, altijd gezellig tochquote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef ntm het volgende:
Ik verveel me altijd met kerst, wie ook?
quote:
Overdag wel, 's avonds vind ik wel gezelligquote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef ntm het volgende:
quote:
Never. Op dit dooie moment na.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef ntm het volgende:
:S stommerd.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Overdag wel, 's avonds vind ik wel gezellig
[..]
Het zijn altijd dezelfde liedjes, heb ze al genoeg gehoord op werk. Skyradio staat daar aanquote:Op donderdag 25 december 2014 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kerstliedjes luisteren, altijd gezellig toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |