's avonds met familie?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Overdag wel, 's avonds vind ik wel gezellig
[..]
quote:
vanochtend kerstontbijt gehad terwijl de top 2000 opstondquote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde liedjes, heb ze al genoeg gehoord op werk. Skyradio staat daar aan
Ja echt dood en uitgestorven, 2 dagen lang.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Never. Op dit dooie moment na.
Je worden minder vaak herhaald als de gemiddelde zomerhit.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde liedjes, heb ze al genoeg gehoord op werk. Skyradio staat daar aan
Ook niet fijn neequote:Op donderdag 25 december 2014 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vanochtend kerstontbijt gehad terwijl de top 2000 opstond
Gisteravond wel. Vanavond met andere familie wat minderquote:
Komt niet meer goed met ons.quote:
Ik houd gewoon niet zo van kerstliedjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je worden minder vaak herhaald als de gemiddelde zomerhit.
Hou je niet van belletjes?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:05 schreef ntm het volgende:
Ik houd gewoon niet zo van kerstliedjes.
Oh leuk, kerst met vrienden vieren hoor je ook niet vaakquote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gisteravond wel. Vanavond met andere familie wat minderEn morgen met vrienden is ook leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guilty pleasure is datquote:
Kan ook heel veel dickpics van jou hier neergooien hoor.quote:
dan wordt je gebanaandquote:Op donderdag 25 december 2014 15:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan ook heel veel dickpics van jou hier neergooien hoor.
Doe maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan ook heel veel dickpics van jou hier neergooien hoor.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |