weet ikquote:Op donderdag 25 december 2014 03:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
neger ik zat al in KLB voordat het helemaal naar de kloten ging en er geen hol meer te doen was.
zie hier de teloorgang van KLBquote:
weer zo'n user die uit het niets moet vertellen dat hij al langer zijn leven vergooit op fok! dan wijquote:Op donderdag 25 december 2014 03:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
neger ik zat al in KLB voordat het helemaal naar de kloten ging en er geen hol meer te doen was.
lolquote:Op donderdag 25 december 2014 03:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer zo'n user die uit het niets moet vertellen dat hij al langer zijn leven vergooit op fok! dan wij
/care
nee een user die komt melden dat hij te dom is om een stageplek te regelen (nohomo)quote:Op donderdag 25 december 2014 03:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer zo'n user die uit het niets moet vertellen dat hij al langer zijn leven vergooit op fok! dan wij
/care
ja dat is dochferdomme het probleem.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
who cares in welke sectie het gepost wordt..
het woord cared nog in de mond nemen na de beef met klb sc :$quote:Op donderdag 25 december 2014 03:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
KLB / koptelefoon versterker
thezappa cared ook niet in welke sectie hij zit
ik constateer iets, heel wat andersquote:Op donderdag 25 december 2014 03:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
nee een user die komt melden dat hij te dom is om een stageplek te regelen (nohomo)
[..]
ja dat is dochferdomme het probleem.
ik ben toch verdomme geen stakerquote:
die heb ik niet gevolgd. vond het sneu gedoe en care sowieso niet echtquote:Op donderdag 25 december 2014 04:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
het woord cared nog in de mond nemen na de beef met klb sc :$
chroestjov niet biggie zien doenquote:Op donderdag 25 december 2014 04:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heb ik niet gevolgd. vond het sneu gedoe en care sowieso niet echt
ik ben klbquote:Op donderdag 25 december 2014 03:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
KLB / koptelefoon versterker
thezappa cared ook niet in welke sectie hij zit
de echte leef nergens om geef.quote:Op donderdag 25 december 2014 04:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heb ik niet gevolgd. vond het sneu gedoe en care sowieso niet echt
ja, die schijnen allebei zo gevat te zijn enzo.. ik zag gewoon twee kneusjes een heleboel woorden zeggenquote:Op donderdag 25 december 2014 04:03 schreef Blackings het volgende:
[..]
chroestjov niet biggie zien doen
hoink niet zien afgaan
niet gecared hebben om de cares
zal me echt aan de kont oxiderenquote:Op donderdag 25 december 2014 04:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
de echte leef nergens om geef.
Yolo life ja toch?
dit, angstquote:Op donderdag 25 december 2014 04:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, die schijnen allebei zo gevat te zijn enzo.. ik zag gewoon twee kneusjes een heleboel woorden zeggen
Ja dit zei ik toen ook, "gevat", mi gadoquote:Op donderdag 25 december 2014 04:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, die schijnen allebei zo gevat te zijn enzo.. ik zag gewoon twee kneusjes een heleboel woorden zeggen
de angst en de haat zijn vertrouwderquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 04:06 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ja dit zei ik toen ook, "gevat", mi gado!
ja , interlequteelquote:Op donderdag 25 december 2014 04:07 schreef Blackings het volgende:
[..]
de angst en de haat zijn vertrouwder
beter blijf je bij hip hopquote:Op donderdag 25 december 2014 04:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik niet veel dit
ik mag geen hip hop meer luisteruh.. na 25 is niet goedquote:Op donderdag 25 december 2014 04:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, is wat vertrouwder
van wie niet?quote:Op donderdag 25 december 2014 04:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik mag geen hip hop meer luisteruh.. na 25 is niet goed
ja, daaarom geloof ik minder, luister jij wel muziek?quote:Op donderdag 25 december 2014 04:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een lul die allah
ik luister altijd muziekquote:Op donderdag 25 december 2014 04:15 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja, daaarom geloof ik minder, luister jij wel muziek?
hoe oud ben je dan? emn wat luister jequote:Op donderdag 25 december 2014 04:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister altijd muziek
22, van alles wat maar vooral hiphop en trancequote:Op donderdag 25 december 2014 04:18 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan? emn wat luister je
Ik heb werkelijk nog nooit van je gehoord zelfsquote:Op donderdag 25 december 2014 08:18 schreef TorroFernandes het volgende:
Heeft er al iemand op mij gestemd?
Slimquote:Op donderdag 25 december 2014 10:17 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem helemaal uit elkaar moeten halen en dan stuk per stuk doorfaxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |