Aangezien het nog steeds na de oorlog is....ga je gang.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:38 schreef MadMaster het volgende:
Na de oorlog zou je met pek ingesmeerd zijn...
Veren heeft 'ie al...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien het nog steeds na de oorlog is....ga je gang.
Ben je nog steeds ziek van dat kleine stukkie taart dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:05 schreef sig000 het volgende:
Ik kan voorlopig geen slagroom meer zien.
Jij ook!quote:
Ik ben paarsquote:
Dan moet je inademenquote:
Fuck you, lucht ook opquote:
Jazeker. Jij ook?quote:
Wat ben je weer liefquote:
Ja ben nu aan het werk en we hebben lekkere kerstkoekjes.quote:
Lekker! Sfeer ook gezellig? Of zijn er mensen die liever ergens anders waren en die dit duidelijk laten blijken?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ben nu aan het werk en we hebben lekkere kerstkoekjes.
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
ah nee, er staat gewoon ''doen'' dat leuks verzint mijn hoofd erbij
wat ga je doen dan? of is dat een rare vraag?quote:
Sfeer maken we zelf want het is verder een kale boel anders hier.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Lekker! Sfeer ook gezellig? Of zijn er mensen die liever ergens anders waren en die dit duidelijk laten blijken?
Vanavond heb ik met mijn dochter en haar vriendinnetje gegeten. Ze vonden het gourmetten fantastisch! (Ze zijn 7 en 8)quote:Op woensdag 24 december 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wat ga je doen dan? of is dat een rare vraag?
ik ga helemaal niks doen, of tenminste niks speciaals, beetje cocoonen ....
Dat bedoelde ik ook. Leuk!quote:Op woensdag 24 december 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Sfeer maken we zelf want het is verder een kale boel anders hier.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 24 december 2014 21:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Vanavond heb ik met mijn dochter en haar vriendinnetje gegeten. Ze vonden het gourmetten fantastisch! (Ze zijn 7 en 8)
Morgenochtend lekker sporten. Hierna naar mijn ouders (met dochterlief). Bakken, koken, eten.
2e kerstdag eten met mijn besties (al 21 jaar) en aanhang.
Dan heb ik ook nog allerlei leuke dingen op het programma voor de rest van de vakantie. Schaatsen, naar de film Frozen, kerstkermis, dansen (dit is zonder dochter overigens)........ genoeg te doen!
quote:
vrijdagmiddag naar de kerstinloop maar ik las net dat ik me aan had moeten melden vķķr 22 dec....quote:Op woensdag 24 december 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
Wat voor ''leuks'' gaan jullie doen dan?
jammer, dan ben je te laat...quote:Op woensdag 24 december 2014 22:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vrijdagmiddag naar de kerstinloop maar ik las net dat ik me aan had moeten melden vķķr 22 dec....
Mijn zus woont daar vlakbijquote:
omdat het kanquote:
ja en mijn zwager is daar ookquote:
Heb je eigenlijk alweer een vent, Nikky? En hoe is het contact met de vader van je dochter nu?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:58 schreef nikky het volgende:
Vanavond heb ik met mijn dochter en haar vriendinnetje gegeten. Ze vonden het gourmetten fantastisch! (Ze zijn 7 en 8)
Morgenochtend lekker sporten. Hierna naar mijn ouders (met dochterlief). Bakken, koken, eten.
Dan heb ik ook nog allerlei leuke dingen op het programma voor de rest van de vakantie. Schaatsen, naar de film Frozen, kerstkermis, dansen (dit is zonder dochter overigens)........ genoeg te doen!
Luisterliedjesquote:
Wat voor sport(en)?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:58 schreef nikky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |