Welnee, het blijft geen feestquote:Op woensdag 24 december 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees is er toch weer even tussenuit of zo ?
Ze maakt het nu af als een grapje. Haar dochter kreeg ook een speeltje. Ik zou mijn ouders nooit meer onder ogen komen. En dat is geen grapje.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat? Dat je een fleshlite dinges kado geeft aan je 17 jarige zoon?
Ach als grapje... ik kan me er nou ook weer niet druk over maken, of ik het zelf
zou doen? Nee dat denk ik niet...
Op de Ava van MMquote:Op woensdag 24 december 2014 17:43 schreef Deisyy het volgende:
En Fann, waar moet ik op stemmen (link pls).
Andere generatie. Tijden veranderen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze maakt het nu af als een grapje. Haar dochter kreeg ook een speeltje. Ik zou mijn ouders nooit meer onder ogen komen. En dat is geen grapje.
Not done, mijn mening. Beetje tokkie.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Andere generatie. Tijden veranderen.
Mag jij vinden.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Not done, mijn mening. Beetje tokkie.
Ik doe de mijne wel weer normaal want ik vind het toch niet zo...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:52 schreef FANN het volgende:
Dees en Chufi ik ga jullie écht door elkaar halen zo hoor!
Héél graag, ik kan dat niet aan met mijn autische breinquote:Op woensdag 24 december 2014 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe de mijne wel weer normaal want ik vind het toch niet zo...
Ik heb ooit een triootje gehad met een moeder en een dochter samen. Dat is pas tokkie.quote:
Ok ik werd zelf ook een beetje gestoord, want ook Soury had haar kerstmuts even op ..quote:Op woensdag 24 december 2014 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Héél graag, ik kan dat niet aan met mijn autische brein
Nee joh. Soury kent ze al langer dan vandaag.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:03 schreef FANN het volgende:
Chocotof heeft zich toch niet meteen laten afschrikken hoop ik
Viespeukquote:Op woensdag 24 december 2014 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ooit een triootje gehad met een moeder en een dochter samen. Dat is pas tokkie.
Durf sindsdien niet meer samen met m'n moeder en zusje in 1 kamer te zijn.
Oh... dan is het goedquote:Op woensdag 24 december 2014 18:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh. Soury kent ze al langer dan vandaag.
Bovendien is ze wel erger gewend.
Jouw brein raakte ook in de war?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik werd zelf ook een beetje gestoord, want ook Soury had haar kerstmuts even op ..
Die heb ik niet eens, kan je nagaan ...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mijn Wetenschappelijk brein deed ook gek
Gewoon een overeenkomstquote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens, kan je nagaan ...
Nee joh....is al 100 jaar geleden toen ik nog niet antiek en schokkerig was. Bovendien waren het Amerikanen.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Viespeuk![]()
Zie je nog wel eens dan trouwens, lijkt me wel een vreemd![]()
Een trio met mijn moeder lijkt me nog vreemder trouwens![]()
als ze nog geleefd had dan heh
Ik heb nog een restje in 5 min klaar ...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:10 schreef FANN het volgende:
Ik heb trek in mijn banaantoetje, maar ik ga het maar niet doen,
ik ga eerst koken
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg nou watik dacht dat ik tegen Dees zat te lullen
Ze leken sprekend op elkaarquote:Op woensdag 24 december 2014 18:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan me er wat bij voorstellen, ik zit vaak mobiel en dan zie ik geen avatars
Dan had ik nog een keer verkeerd gekliktquote:Op woensdag 24 december 2014 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah,,,, je bent weer de oude![]()
nu ga ik koken, anders val ik van mijn graat
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nu ga ik kakken, anders val ik van mijn graat
quote:
Nog steeds in Nederland?quote:
Aangezien het nog steeds na de oorlog is....ga je gang.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:38 schreef MadMaster het volgende:
Na de oorlog zou je met pek ingesmeerd zijn...
Veren heeft 'ie al...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien het nog steeds na de oorlog is....ga je gang.
Ben je nog steeds ziek van dat kleine stukkie taart dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:05 schreef sig000 het volgende:
Ik kan voorlopig geen slagroom meer zien.
Jij ook!quote:
Ik ben paarsquote:
Dan moet je inademenquote:
Fuck you, lucht ook opquote:
Jazeker. Jij ook?quote:
Wat ben je weer liefquote:
Ja ben nu aan het werk en we hebben lekkere kerstkoekjes.quote:
Lekker! Sfeer ook gezellig? Of zijn er mensen die liever ergens anders waren en die dit duidelijk laten blijken?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ben nu aan het werk en we hebben lekkere kerstkoekjes.
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
ah nee, er staat gewoon ''doen'' dat leuks verzint mijn hoofd erbij
wat ga je doen dan? of is dat een rare vraag?quote:
Sfeer maken we zelf want het is verder een kale boel anders hier.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Lekker! Sfeer ook gezellig? Of zijn er mensen die liever ergens anders waren en die dit duidelijk laten blijken?
Vanavond heb ik met mijn dochter en haar vriendinnetje gegeten. Ze vonden het gourmetten fantastisch! (Ze zijn 7 en 8)quote:Op woensdag 24 december 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wat ga je doen dan? of is dat een rare vraag?
ik ga helemaal niks doen, of tenminste niks speciaals, beetje cocoonen ....
Dat bedoelde ik ook. Leuk!quote:Op woensdag 24 december 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Sfeer maken we zelf want het is verder een kale boel anders hier.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 24 december 2014 21:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Vanavond heb ik met mijn dochter en haar vriendinnetje gegeten. Ze vonden het gourmetten fantastisch! (Ze zijn 7 en 8)
Morgenochtend lekker sporten. Hierna naar mijn ouders (met dochterlief). Bakken, koken, eten.
2e kerstdag eten met mijn besties (al 21 jaar) en aanhang.
Dan heb ik ook nog allerlei leuke dingen op het programma voor de rest van de vakantie. Schaatsen, naar de film Frozen, kerstkermis, dansen (dit is zonder dochter overigens)........ genoeg te doen!
quote:
vrijdagmiddag naar de kerstinloop maar ik las net dat ik me aan had moeten melden vóór 22 dec....quote:Op woensdag 24 december 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
Wat voor ''leuks'' gaan jullie doen dan?
jammer, dan ben je te laat...quote:Op woensdag 24 december 2014 22:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vrijdagmiddag naar de kerstinloop maar ik las net dat ik me aan had moeten melden vóór 22 dec....
Mijn zus woont daar vlakbijquote:
omdat het kanquote:
ja en mijn zwager is daar ookquote:
Heb je eigenlijk alweer een vent, Nikky? En hoe is het contact met de vader van je dochter nu?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:58 schreef nikky het volgende:
Vanavond heb ik met mijn dochter en haar vriendinnetje gegeten. Ze vonden het gourmetten fantastisch! (Ze zijn 7 en 8)
Morgenochtend lekker sporten. Hierna naar mijn ouders (met dochterlief). Bakken, koken, eten.
Dan heb ik ook nog allerlei leuke dingen op het programma voor de rest van de vakantie. Schaatsen, naar de film Frozen, kerstkermis, dansen (dit is zonder dochter overigens)........ genoeg te doen!
Luisterliedjesquote:
Wat voor sport(en)?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:58 schreef nikky het volgende:
[..]
eigen tekstenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |