Niet de eerste keer... Veel weigeraars... Ik zeg verbieden!!!! ONVEILIG!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Stond klaar met een "confettiekanon", probeerde het op op juiste moment te openen maar faalde er hard in en sloeg het dan maar kapot
Niet de eerste keer... Veel weigeraars... Ik zeg verbieden!!!! ONVEILIG!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Stond klaar met een "confettiekanon", probeerde het op op juiste moment te openen maar faalde er hard in en sloeg het dan maar kapot
gras is groenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ga je moeder commanderen snotneus.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wij jou ook
Ga eens naar het juiste topic
Google+quote:Op woensdag 24 december 2014 15:57 schreef Roland010 het volgende:
https://plus.google.com/115173236810030327333/posts
Kunnen jullie allemaal deze loser rapporteren voor spam bij Google Plus?
Ik overrule jou met ruim 3 jaar,quote:Op woensdag 24 december 2014 16:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Ga je moeder commanderen snotneus.
laat staan live...quote:Op woensdag 24 december 2014 16:01 schreef Roland010 het volgende:
Wat een heerlijk nummer toch, van Daft Punk en Pharrell
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
laat staan live...
*verkapte-ik ben naar het concert geweest-post
HAHA dertigerquote:Op woensdag 24 december 2014 16:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik overrule jou met ruim 3 jaar,
alleen om Gary Fomdeck gelachen inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:07 schreef Kyran het volgende:
Ik vond dit jaar wel een beetje "te braaf". Geen echt maffe dingen gebeurd en dat komt waarschijnlijk omdat alles zo geregisseerd is nu. Nog steeds genoten hoor, maar net iets te tam.
Joey ligt met leukemie in het ziekenhuis en had graag gekomen om Gerard te zien, maar het ging heel slecht met hem.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Joey ligt met leukemie in het ziekenhuis en had graag gekomen om Gerard te zien, maar het ging heel slecht met hem.
Zoontje van die man is fan van Ekdom maar ligt ziek in Sophia Kinderziekenhuis. Wilde vandaag meegaan maar is te zwak.quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat deed me meer dan een reportage van Corton.
Nee.quote:
Leukemie, gaat heel slecht, wilde eigenlijk naar het Glazen Huis om zijn held Gerard te zien.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
De helft gemist wat is er met die Joey?
Nogal!quote:Op woensdag 24 december 2014 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat deed me meer dan een reportage van Corton.
Huil het er maar uit Fylaxje!quote:
volgens mij wel jaquote:Op woensdag 24 december 2014 16:15 schreef Platina het volgende:
Is de fout in de TT opzettelijk of...?
Karton echt een kwaliteitsloze woordgrap verder trouwens.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat zo niet heftiger klinken dan een Karton-reportage. Niet vergelijkbaar ook.
(ook niet minder heftig overigens)
Sja...quote:Op woensdag 24 december 2014 16:15 schreef Platina het volgende:
Mwah, we zitten op FOK!quote:Op woensdag 24 december 2014 16:15 schreef Platina het volgende:
Dat vind ik dan weer niet zo boeiendquote:Op woensdag 24 december 2014 16:17 schreef heloef het volgende:
Over emotionele momenten gesproken, kan iemand nog herinneren dat Gerard een meisje belde die haar vriend was kwijtgeraakt. Haar vriendinnen stonden toen voor het huis te janken.
Sorry al kwam ik terug van het 6 gangen kerstdiner. Als iemand je heel graag wil zien maar dat kan niet omdat hij ligt te vechten tegen kanker. Ik zou alsnog janken.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:16 schreef muzas het volgende:
Na zo'n klein weekje zijn die mannen natuurlijk ook erg gevoelig voor allerhande emoties.
Laat dan maar zittenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:18 schreef Qunix het volgende:
Als je het volgt wist je dat Sander loten verkocht.........
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 16:15 schreef Platina het volgende:
Evengoed, maar kan me zo voorstellen dat het bij die jongens helemaal binnenkomt.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry al kwam ik terug van het 6 gangen kerstdiner. Als iemand je heel graag wil zien maar dat kan niet omdat hij ligt te vechten tegen kanker. Ik zou alsnog janken.
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:21 schreef Againzender het volgende:
Hier naast mij: 'wie van wie?!'
HAHAHAHAHA IK WEET DAT DIT GALANTIS!quote:Op woensdag 24 december 2014 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
IK DENK DAT DIT GALANTIS HAHAHAHAHA
xDquote:
denk t welquote:Op woensdag 24 december 2014 16:26 schreef Qunix het volgende:
Zou 'ie nu de stream bekijken in Hollywood?
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:26 schreef Qunix het volgende:
nee, hij is terug naar bedquote:Op woensdag 24 december 2014 16:26 schreef Qunix het volgende:
Ga jij even buitenspelen ofzoquote:Op woensdag 24 december 2014 16:26 schreef Fylax het volgende:
SPRINGENNNNNNNNN YOUUU AND III GEEF ALLESS
sterker nog, hij post mee in dit topicquote:Op woensdag 24 december 2014 16:26 schreef Qunix het volgende:
Krijgt dan vast een melding vanquote:Op woensdag 24 december 2014 16:26 schreef Qunix het volgende:
Dat is iedere editie met Coen.quote:
Dat kan inderdaad zo zijn ja...quote:Op woensdag 24 december 2014 16:27 schreef PG18 het volgende:
[..]
Krijgt dan vast een melding van
This stream is only available for people in the Netherlands.
*2014quote:
basicmerk?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:30 schreef Paul het volgende:
Zo bier is aardig leeggeroofd in de supermarkt in m'n dorpje
Hier kopen ze gewoon genoeg in.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:30 schreef Paul het volgende:
Zo bier is aardig leeggeroofd in de supermarkt in m'n dorpje
Dat zou alleen zo zijn als hij ermee in zou stemmen.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:31 schreef Kyran het volgende:
Volgende keer als Coen meedoet begin ik met ¤1000 en iedere keer dat die handjes in de lucht, of waar is dit feestje roept gaat er ¤10 af.
Denk dat die aan het einde mij geld schuldig gaat zijn ....
Eens.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:33 schreef JaneDoe het volgende:
dat is het kutte van de laatste dag, al die optredens tussendoor
Vermoedelijk niet nee.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:34 schreef Zaktabak het volgende:
Komt de micromanager nog langs met de tussenstand?
Kwart voor 6.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:34 schreef Zaktabak het volgende:
Komt de micromanager nog langs met de tussenstand?
Hebben ze een verzoek gedaan om Living Doll aan te vragen dan? En er zijn honderden andere platen die we niet te horen krijgen. Daar is TOP SR voor.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:40 schreef JaneDoe het volgende:
niet dat ik er op zit te wachten...
maar dan doneer je en doe je een verzoek voor living doll en dan draaien ze em niet eens![]()
want we weten dan een hoop ria's em aangevraagd hebben
draai em dan idd 's nacht terwijl gerard slaapt zoals iemand hier al opperde
Klinkt goed.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, de garnalencocktail, salade, tomatensoep, empanada's, wraps met tonijn en pestokip zijn klaar
en dat heb je allemaal zelf gemaakt?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, de garnalencocktail, salade, tomatensoep, empanada's, wraps met tonijn en pestokip zijn klaar
Standaard zooi.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja, ik ben geen meesterkok, daar moet je Pietverdriet en RobinOok voor hebben.quote:
Ja. Met z'n tweeen hier.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en dat heb je allemaal zelf gemaakt?
Ik begin zo aan de sproitjes met gehaktbal.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, ik ben geen meesterkok, daar moet je Pietverdriet en RobinOok voor hebben.
voor de patatten met frikadel?quote:
ja, of een kroketjequote:Op woensdag 24 december 2014 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
voor de patatten met frikadel?
Een uur later.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
normaal komen ze toch altijd rond 16.45 met de verrassende extra tussenstand?
quote:
Ja wat is het nouquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:29 schreef D. het volgende:
een 3FM reeks
Is dit een Serious Request napraat topic?
Ah joh, hij komt helemaal niet veel in dit gebeuren voor. Ik vind 'm wel grappigquote:Op woensdag 24 december 2014 16:47 schreef JaneDoe het volgende:
ach gut, giel had weer aandacht nodig
Het sneeuwt hier.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel mooi liedje hoor, dat Winter.
Frans Duijts, geniale kerelquote:Op woensdag 24 december 2014 16:49 schreef Fylax het volgende:
Veel op geboden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://veiling.3fm.nl/sl(...)roduct[slideshow]/0/
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:49 schreef Fylax het volgende:
Veel op geboden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://veiling.3fm.nl/sl(...)roduct[slideshow]/0/
die is de hele week los en leuk gezellig en lief en vrolijkquote:Op woensdag 24 december 2014 16:49 schreef PG18 het volgende:
Domien komt nu pas los op de laatste dag?
Volgend jaar iig nog een keer in Heerlen...quote:Op woensdag 24 december 2014 16:50 schreef Snowballed het volgende:
"Het allerlaatste veilingtv pakje ooit"
Houd veilingtv dan op volgend jaar.. of bedoeld ie dat het glazen huis nooit meer komt..?
En stinken joh...quote:Op woensdag 24 december 2014 16:50 schreef miieejj het volgende:
[..]
die is de hele week los en leuk gezellig en lief en vrolijk
Denk het eerste, aangezien Serious Request voor volgend jaar al bevestigd is.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:50 schreef Snowballed het volgende:
"Het allerlaatste veilingtv pakje ooit"
Houd veilingtv dan op volgend jaar.. of bedoeld ie dat het glazen huis nooit meer komt..?
Zaktabak ookquote:Op woensdag 24 december 2014 16:48 schreef Zaktabak het volgende:
Veiling TV heeft ook zijn gloriedagen wel gehad.
Ah, mooi op één dag iedereen ontslaanquote:Op woensdag 24 december 2014 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie Wilbert spelen?
https://veiling.3fm.nl/baas-van-3fm-voor-n-dag
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, mooi op één dag iedereen ontslaan.
dan wil ik het persoonlijk ook ruiken of domien stinkt.. Hahaquote:
Die lijkt mij serieus wel een keertje leukquote:Op woensdag 24 december 2014 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie Wilbert spelen?
https://veiling.3fm.nl/baas-van-3fm-voor-n-dag
Poeh he wat een backfire johquote:
Goedkoopste 2e hands op martkplaats is ook ¤10.quote:
Gourmettenquote:
Je spreekt uit ervaring?quote:
Ik kom bij jou etenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met de hele familie om een pan staan is ook weer zo wat. Tenzij het fondue is natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GourmettenPleur het gewoon in een pan, veel makkelijker!
Eenmalig dan.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:54 schreef Snowballed het volgende:
Ik weet nog wel een veilingitem dat goed zal lopen trouwens:
Ekstra weekend terug op de radio...
Nee, was in het nieuws. Komkommertijd.quote:
Je stort het op één rekening. Dan kan het niet dubbel natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe tellen ze eigenlijk dat geld, bedoel alleen wat echt binnen komt op de rekening of ook van die cheques en hoe zorg je er dan voor dat je niets dubbel telt
Iedereen is nou ook weg om snel achter de schermen een "het gaat niet om het record maar om de goede hulp en dat is ook prachtig"-speech te schrijven.quote:
En je hele huis staat blauw van de rook.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de hele familie om een pan staan is ook weer zo wat. Tenzij het fondue is natuurlijk.
Mensen bbqen ook regelmatig in huis...quote:Op woensdag 24 december 2014 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, was in het nieuws. Komkommertijd.
Alles in de frituurquote:Op woensdag 24 december 2014 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En je hele huis staat blauw van de rook.
Daar is geloof ik juist het gourmetten voor uitgevonden.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mensen bbqen ook regelmatig in huis...![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)arbecue-in-huis.html
WTF, om het huis te verwarmenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mensen bbqen ook regelmatig in huis...![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)arbecue-in-huis.html
je moet ook een raampje open doenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En je hele huis staat blauw van de rook.
Ja maar dat geeft niet zo'n lekkere rooksmaak...quote:Op woensdag 24 december 2014 16:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar is geloof ik juist het gourmetten voor uitgevonden.
Ja, de Stichting Nederlandse Publieke Omroep Radio 2 Top 2000 gaat weer een fest der herkenning worden!quote:
kom maar op met Darudequote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, de Stichting Nederlandse Publieke Omroep Radio 2 Top 2000 gaat weer een fest der herkenning worden!
Ja, niemand doet meer watquote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef PG18 het volgende:
'Ondertussen in het land'-filmpjes zijn ook al sinds vrijdag op.
Maar als je nu 700 ton stort staat het er niet over 5 minuten opquote:Op woensdag 24 december 2014 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je stort het op één rekening. Dan kan het niet dubbel natuurlijk.
quote:
Ik ben heel erg Giel.quote:
Gewoon een kwestie van goede boekhouding.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maar als je nu 700 ton stort staat het er niet over 5 minuten opdus dan tellen ze de cheques soms wel en soms niet, ofzo :S
quote:
Eindstand klopt toch niets van, de rest van de week zal er nog steeds geld binnenkomen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maar als je nu 700 ton stort staat het er niet over 5 minuten opdus dan tellen ze de cheques soms wel en soms niet, ofzo :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |