quote:Op donderdag 25 december 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heeft Adele Bloemendaal hier nou weer mee te maken?
Ik Stockholm Syndrome..quote:Op donderdag 25 december 2014 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik had New Born als vrije keuze
JONGENS HET BEGINT BIJNA!!?#%$£%%!!
Hahaquote:Op donderdag 25 december 2014 11:12 schreef Fretwork het volgende:
Bij mijn schoonmoeder de radio alvast gekaapt
Ze zijn nog in de veronderstelling dat we gewoon Skyradio luisteren met al die kersthits..
We hebben geen levenquote:Op donderdag 25 december 2014 11:14 schreef Tijn het volgende:
Hoe zijn jullie in vredesnaam al in deel #15 voordat de uitzending überhaupt begonnen is?
Hyper hyperquote:Op donderdag 25 december 2014 11:14 schreef Tijn het volgende:
Hoe zijn jullie in vredesnaam al in deel #15 voordat de uitzending überhaupt begonnen is?
Discussie over de lijst, de quiz, dat kekke staat in de top 2000-dingetje, slowchat, discussie over discussies, discussie over de snelheid van het topic... enz.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:14 schreef Tijn het volgende:
Effe dimmen, sprak deze bijna vijftig jaar oude jongere...quote:Op donderdag 25 december 2014 11:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inderdaad, 35-50 is verantwoordelijk voor de grootste bende aan melodramatische pokkenummers in de lijst. Zie Adele..
Dit was toch ook een reclameliedje?quote:Op donderdag 25 december 2014 11:24 schreef glittertje39 het volgende:
shake up the happiness...ik word er een beetje treurig van
in ieder geval geen reclame die is blijven "hangen"quote:Op donderdag 25 december 2014 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit was toch ook een reclameliedje?
Het is wel iets voor coca colaquote:Op donderdag 25 december 2014 11:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
in ieder geval geen reclame die is blijven "hangen"
Kijk hier even bij oudejaarsavond op NPO2 (vooral het fotootje erbij) en klik het dan eens aanquote:Op donderdag 25 december 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heeft Adele Bloemendaal hier nou weer mee te maken?
Adele Bloemendaal is een fantastisch mens.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kijk hier even bij oudejaarsavond op NPO2 (vooral het fotootje erbij) en klik het dan eens aan
http://www.npo.nl/specials/vier-de-feestdagen-met-de-npo
Dat moet een Volvo zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Chris Rea rijdt ook al jaren naar huis he.
Dakloos, maar tegen beter weten in toch doen...quote:Op donderdag 25 december 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Chris Rea rijdt ook al jaren naar huis he.
Om 12:00 volgens mijn Digitale TV-gids.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:39 schreef asco het volgende:
Wanneer schakelt dat Cultura eens over?
Monitor-geluid.
Ik zie Roger Waters.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:39 schreef asco het volgende:
Wanneer schakelt dat Cultura eens over?
Monitor-geluid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 11:44 schreef glittertje39 het volgende:
QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Je lijkt wel een wijfquote:Op donderdag 25 december 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een kwartier. Wat spannend![]()
![]()
quote:
Doe eens normaal johquote:Op donderdag 25 december 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een kwartier. Wat spannend![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 11:44 schreef glittertje39 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Stijn. Ik zal het niet meer doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |