Dat moet een Volvo zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Chris Rea rijdt ook al jaren naar huis he.
Dakloos, maar tegen beter weten in toch doen...quote:Op donderdag 25 december 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Chris Rea rijdt ook al jaren naar huis he.
Om 12:00 volgens mijn Digitale TV-gids.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:39 schreef asco het volgende:
Wanneer schakelt dat Cultura eens over?
Monitor-geluid.
Ik zie Roger Waters.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:39 schreef asco het volgende:
Wanneer schakelt dat Cultura eens over?
Monitor-geluid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 11:44 schreef glittertje39 het volgende:
QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Je lijkt wel een wijfquote:Op donderdag 25 december 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een kwartier. Wat spannend![]()
![]()
quote:
Doe eens normaal johquote:Op donderdag 25 december 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een kwartier. Wat spannend![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 11:44 schreef glittertje39 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Stijn. Ik zal het niet meer doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |