quote:Op donderdag 25 december 2014 09:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, als ik zoiets hoor, heb ik meer iets van: "ik blijf wel ff doorslapen"![]()
Maar goed, iedereen heeft recht op een eigen meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 10:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 10:18 schreef Fred_B het volgende:
Prima uur om mee te beginnen
[ afbeelding ]
Sure!quote:Op donderdag 25 december 2014 10:18 schreef Fred_B het volgende:
Prima uur om mee te beginnen
[ afbeelding ]
Ik loop er nog steeds op!quote:Op donderdag 25 december 2014 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure!
Ik ben gek op Dr. Martens...
Goede smaakquote:Op donderdag 25 december 2014 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure!
Ik ben gek op Dr. Martens...
4 keer in de eerste 36 nummers lijkt me wat overdreven...quote:Op donderdag 25 december 2014 09:34 schreef glittertje39 het volgende:
Coldplay![]()
Kan ik het nu nog zeggen zonder afgeslacht te worden?
Überhaupt in de lijst lijkt me wat overdreven..quote:Op donderdag 25 december 2014 10:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
4 keer in de eerste 36 nummers lijkt me wat overdreven...
Deze posts gaan Johannes en ik bundelen.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
2000 Stevie Wonder Master Blaster (Jammin')
1999 Madonna Borderline
1998 The Who Substitute![]()
1997 Barclay James Harvest Titles
1996 Backstreet Boys As Long As You Love Me![]()
1995 Smokie Living Next Door To Alice
1994 Grand Funk RailroadSome Kind Of Wonderful![]()
1993 Joan Jett & The Blackhearts I Love Rock 'N' Roll![]()
![]()
1992 The Beatles Back In The USSR![]()
![]()
1991 The Motors Airport![]()
1990 Miley Cyrus Wrecking Ball
1989 H. Brood & H. Vrienten Als Je Wint
1988 The Hollies Bus Stop
Jammer genoeg kan je niet stemmen op Stockholm Syndrome, New Born of Citizen Erased...quote:Op donderdag 25 december 2014 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Muse staat ook lekker hoog en terecht![]()
Nieuw album volgend jaar
http://www.radio2.nl/top2000quote:
Jij lag toch ziek? Alle bacterieen ook meteen omzeep!quote:Op donderdag 25 december 2014 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had liever dat plaatje van Miley niet bij mijn ontbijt gehad, mag ze voortaan onder een spoiler?
Klopt. Ze staan er wel met de 'verkeerde' nummers in. Starlight vind ik niet zo bijzonder bijv.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan je niet stemmen op Stockholm Syndrome, New Born of Citizen Erased...
Daar ben ik het wel mee eens. Sterker nog: Onder de 35 niet mogen stemmen lijkt me nog een beter idee.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:53 schreef Uccie het volgende:
http://www.radio2.nl/top2000
Rechts in het scherm...ene Truus die wil dat er onder de 18 niet gestemd mag worden
Vul ik volgend jaar gewoon in dat ik 35 ben. Alsof ik geen top 2000 aller tijden kan opstellen omdat ik jong ben.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Sterker nog: Onder de 35 niet mogen stemmen lijkt me nog een beter idee.
Ik ga ook maar eens wat tweets versturen. Lijkt me wel een topshow.
Titles ken je wel als je hem hoort. Of als je de lyrics leest.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:00 schreef Uccie het volgende:
2000 Master Blaster (Jammin') Stevie Wonder
1999 Borderline Madonna
1998 Substitute The Who
1997 Titles Barclay James Harvest
1996 As Long As You Love Me Backstreet Boys
1995 Living Next Door To Alice Smokie
1994 Some Kind Of Wonderful Grand Funk Railroad
1993 I Love Rock 'N' Roll Joan Jett & The Blackhearts
1992 Back In The USSR The Beatles
1991 Airport The Motors
1990 Wrecking Ball Miley Cyrus
1989 Als Je Wint H. Brood & H. Vrienten
1988 Bus Stop The Hollies
Terechte klacht, wat een vies wijf.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had liever dat plaatje van Miley niet bij mijn ontbijt gehad, mag ze voortaan onder een spoiler?
Gelukkig val ik volgend jaar in je doelgroep....alhoewel, je kent mijn wansmaak een klein beetje.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Sterker nog: Onder de 35 niet mogen stemmen lijkt me nog een beter idee.
Ik ga ook maar eens wat tweets versturen. Lijkt me wel een topshow.
Ik ga even goegelen...quote:Op donderdag 25 december 2014 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Titles ken je wel als je hem hoort. Of als je de lyrics leest.
Alleen per post stemmen en verplicht een copie van je ID meesturen. Sluit ook ander sjoemelen meer uit.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vul ik volgend jaar gewoon in dat ik 35 ben. Alsof ik geen top 2000 aller tijden kan opstellen omdat ik jong ben.
Onschuldige meisjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met Miley.
Gewoon naar een bejaardentehuis met een kopieerapparaat.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen per post stemmen en verplicht een copie van je ID meesturen. Sluit ook ander sjoemelen meer uit.
Past wel bij de tijdsgeest dat je je overal moet legitimeren.
De ironie...quote:
Die 35 was dan ook niet zomaar willekeurig gekozen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:01 schreef Uccie het volgende:
Gelukkig val ik volgend jaar in je doelgroep....alhoewel, je kent mijn wansmaak een klein beetje.
Inderdaad, 35-50 is verantwoordelijk voor de grootste bende aan melodramatische pokkenummers in de lijst. Zie Adele..quote:Op donderdag 25 december 2014 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vul ik volgend jaar gewoon in dat ik 35 ben. Alsof ik geen top 2000 aller tijden kan opstellen omdat ik jong ben.
Hey hey, dat doen vrouwen ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inderdaad, 35-50 is verantwoordelijk voor de grootste bende aan melodramatische pokkenummers in de lijst. Zie Adele..
Niets mis met Adelequote:
ik had New Born als vrije keuzequote:Op donderdag 25 december 2014 10:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan je niet stemmen op Stockholm Syndrome, New Born of Citizen Erased...
Wat heeft Adele Bloemendaal hier nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 25 december 2014 11:06 schreef Fretwork het volgende:
Inderdaad, 35-50 is verantwoordelijk voor de grootste bende aan melodramatische pokkenummers in de lijst. Zie Adele..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |