quote:Op donderdag 25 december 2014 09:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, als ik zoiets hoor, heb ik meer iets van: "ik blijf wel ff doorslapen"![]()
Maar goed, iedereen heeft recht op een eigen meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 10:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 10:18 schreef Fred_B het volgende:
Prima uur om mee te beginnen
[ afbeelding ]
Sure!quote:Op donderdag 25 december 2014 10:18 schreef Fred_B het volgende:
Prima uur om mee te beginnen
[ afbeelding ]
Ik loop er nog steeds op!quote:Op donderdag 25 december 2014 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure!
Ik ben gek op Dr. Martens...
Goede smaakquote:Op donderdag 25 december 2014 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure!
Ik ben gek op Dr. Martens...
4 keer in de eerste 36 nummers lijkt me wat overdreven...quote:Op donderdag 25 december 2014 09:34 schreef glittertje39 het volgende:
Coldplay![]()
Kan ik het nu nog zeggen zonder afgeslacht te worden?
Überhaupt in de lijst lijkt me wat overdreven..quote:Op donderdag 25 december 2014 10:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
4 keer in de eerste 36 nummers lijkt me wat overdreven...
Deze posts gaan Johannes en ik bundelen.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
2000 Stevie Wonder Master Blaster (Jammin')
1999 Madonna Borderline
1998 The Who Substitute![]()
1997 Barclay James Harvest Titles
1996 Backstreet Boys As Long As You Love Me![]()
1995 Smokie Living Next Door To Alice
1994 Grand Funk RailroadSome Kind Of Wonderful![]()
1993 Joan Jett & The Blackhearts I Love Rock 'N' Roll![]()
![]()
1992 The Beatles Back In The USSR![]()
![]()
1991 The Motors Airport![]()
1990 Miley Cyrus Wrecking Ball
1989 H. Brood & H. Vrienten Als Je Wint
1988 The Hollies Bus Stop
Jammer genoeg kan je niet stemmen op Stockholm Syndrome, New Born of Citizen Erased...quote:Op donderdag 25 december 2014 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Muse staat ook lekker hoog en terecht![]()
Nieuw album volgend jaar
http://www.radio2.nl/top2000quote:
Jij lag toch ziek? Alle bacterieen ook meteen omzeep!quote:Op donderdag 25 december 2014 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had liever dat plaatje van Miley niet bij mijn ontbijt gehad, mag ze voortaan onder een spoiler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |