quote:Op donderdag 25 december 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heeft Adele Bloemendaal hier nou weer mee te maken?
Ik Stockholm Syndrome..quote:Op donderdag 25 december 2014 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik had New Born als vrije keuze
JONGENS HET BEGINT BIJNA!!?#%$£%%!!
Hahaquote:Op donderdag 25 december 2014 11:12 schreef Fretwork het volgende:
Bij mijn schoonmoeder de radio alvast gekaapt
Ze zijn nog in de veronderstelling dat we gewoon Skyradio luisteren met al die kersthits..
We hebben geen levenquote:Op donderdag 25 december 2014 11:14 schreef Tijn het volgende:
Hoe zijn jullie in vredesnaam al in deel #15 voordat de uitzending überhaupt begonnen is?
Hyper hyperquote:Op donderdag 25 december 2014 11:14 schreef Tijn het volgende:
Hoe zijn jullie in vredesnaam al in deel #15 voordat de uitzending überhaupt begonnen is?
Discussie over de lijst, de quiz, dat kekke staat in de top 2000-dingetje, slowchat, discussie over discussies, discussie over de snelheid van het topic... enz.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:14 schreef Tijn het volgende:
Effe dimmen, sprak deze bijna vijftig jaar oude jongere...quote:Op donderdag 25 december 2014 11:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inderdaad, 35-50 is verantwoordelijk voor de grootste bende aan melodramatische pokkenummers in de lijst. Zie Adele..
Dit was toch ook een reclameliedje?quote:Op donderdag 25 december 2014 11:24 schreef glittertje39 het volgende:
shake up the happiness...ik word er een beetje treurig van
in ieder geval geen reclame die is blijven "hangen"quote:Op donderdag 25 december 2014 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit was toch ook een reclameliedje?
Het is wel iets voor coca colaquote:Op donderdag 25 december 2014 11:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
in ieder geval geen reclame die is blijven "hangen"
Kijk hier even bij oudejaarsavond op NPO2 (vooral het fotootje erbij) en klik het dan eens aanquote:Op donderdag 25 december 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heeft Adele Bloemendaal hier nou weer mee te maken?
Adele Bloemendaal is een fantastisch mens.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kijk hier even bij oudejaarsavond op NPO2 (vooral het fotootje erbij) en klik het dan eens aan
http://www.npo.nl/specials/vier-de-feestdagen-met-de-npo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |