Ik kijk soms zo veel dat Netflix het aftellen onderbreekt en vraagt 'are you still watching?'quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:26 schreef Brammie1 het volgende:
Ik kan ook echt niet bingewatchen. Hoe leuk ik een serie ook vind, na 1 of 2 afleveringen wil ik gewoon wat anders.
Dat aftellen naar de volgende aflevering tijdens de aftiteling kan je uitzetten, heb ik ook gedaan.
jaloers! Wou dat ik er nog aan moest beginnenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:36 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
OK ga ik er dit weekend maar eens een begin mee maken. Thnx
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik kijk soms zo veel dat Netflix het aftellen onderbreekt en vraagt 'are you still watching?'
Bijna dagelijks, ga maar eens 3 afleveringen Modern Family kijken. Bij de 4de krijg je het al en dan ben je net een uurtje aan het kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik kijk soms zo veel dat Netflix het aftellen onderbreekt en vraagt 'are you still watching?'
Bij Breaking Bad Skins en Marco Polo had ik dat ook. Bij andere series zo als Arrow kijk ik af en toe eens een aflevering.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:52 schreef karr-1 het volgende:
Bingewatching is heel gevaarlijk idd. Elke keer denk ik "ik kijk maar 1 aflevering" en dan is het afgelopen en telt hij af naar de volgende en denk ik "oke eentje nog dan" etc
Gewoon allebei. Ik heb eerst de Deense gezien en pas aan de Amerikaanse begonnen. Ik wilde die eerst niet kijken, want hetzelfde, Amerikaans etc. Maar achteraf vind ik die nog beter dan de Deense. De eerste aflevering is identiek, maar daarna wordt het toch wel heel anders. Ik zou ze gewoon allebei kijken en dan beginnen met de Deense. Dan begrijp je veel steken onder water in de Amerikaanse beter (de truien van Linden en Lund komt zelfs nog even meedoen in de USA versie).quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:21 schreef Em31 het volgende:
Ik wil graag beginnen aan The Killing, maar echt geen idee met welke en waarom. Wat raden jullie aan, de Deense of Amerikaanse?
Ik vind hem erg goed. Ik heb ook lang getwijfeld vanwege onder meer het logo enzo, maar op advies van een collega toch gekeken. En in 24 uur helemaal uitgekekenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:29 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Is Fargo zo goed? Ik lette alleen maar op de opmaak van logo enzo. Leek mij niks maar hoor er meer mensen positief over. Misschien toch maar eens aan beginnen
Ik kan je geen reden geven.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:00 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd gewordenWaarom zou je hier 100 euro aan uitgeven, terwijl er ook een Chromecast is van 35 euro? Iemand die me kan uitleggen wat de meerwaarde is? (ik ben een gadgetnerd, als jullie me weten te overtuigen, wil ik er ook eentje
)
Even in de gaten houden. Als ik internationale toegang verlies, zeg ik m'n abonnement op.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Chrizs het volgende:
http://gizmodo.com/it-loo(...)-pirating-1677277648
Ja, de entertainmentindustrie loopt altijd achter en is zo ontzettend bang om geld te verliezen... Zelfs na al die jaren (Metallica vs. Napster) loopt het nog steeds niet 100% en zijn er artiesten die hun muziek van bijvoorbeeld Spotify halen omdat ze de vergoeding te laag vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Alsof mensen die eenmaal Netflix hebben ontdekt (of downloaden) ooit nog een film of serie op tv zullen kijken. Het huidige systeem is achterhaald en in plaats van met de ontwikkelingen mee te gaan, blijven ze hangen in het oude gedachtegoed stammend uit het tijdperk van de langspeelplaat(en zelfs toen kopieerde men van alles op cassettebandjes).
Hallo Taylor Swift!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, de entertainmentindustrie loopt altijd achter en is zo ontzettend bang om geld te verliezen... Zelfs na al die jaren (Metallica vs. Napster) loopt het nog steeds niet 100% en zijn er artiesten die hun muziek van bijvoorbeeld Spotify halen omdat ze de vergoeding te laag vinden.
Die staan er geen van alle op....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:30 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
The Missing / The Fall / The Affair.
Spiral, Millennium trilogiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Allebei al alles van gezien. Maar inderdaad wel wat ik zoek zoiets.
Heb beide gezien, from dusk till dawn is inderdaad "vreemd". (ligt in lijn met de film)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef karr-1 het volgende:
2 af;leveringen gezien van de Dusk Till Dawn serie, maar ik begrijp er geen zak van. Dus maar doorgeskipt naar Homeland. Nu 2 afleveringen gezien, maar ik denk dat dit wel een goeie kan worden.
Ik wacht het af, zit nu ongeveer halverwege seizoen 1quote:Op zondag 4 januari 2015 12:13 schreef kever678 het volgende:
[..]
Heb beide gezien, from dusk till dawn is inderdaad "vreemd". (ligt in lijn met de film)
Homeland wordt echter waardeloos na het eerste seizoen.
Dit slaat nergens op. Seizoen 2 is nog gewoon heel goed, 3 iets minder maar 4 schijnt weer top te zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:13 schreef kever678 het volgende:
[..]
Heb beide gezien, from dusk till dawn is inderdaad "vreemd". (ligt in lijn met de film)
Homeland wordt echter waardeloos na het eerste seizoen.
Dat zeg jij verkeerd. Dit alles hierboven vind jij. Een ander kan een andere mening hebbenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Seizoen 2 is nog gewoon heel goed, 3 iets minder maar 4 schijnt weer top te zijn.
Oftewel gewoon een hele leuke serie.
Vind ik wel meevallen hoor, het blijft een goede serie. Vanaf vanavond seizoen 4! Gewoon op televisie...quote:Op zondag 4 januari 2015 12:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik wacht het af, zit nu ongeveer halverwege seizoen 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |