Even in de gaten houden. Als ik internationale toegang verlies, zeg ik m'n abonnement op.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Chrizs het volgende:
http://gizmodo.com/it-loo(...)-pirating-1677277648
Ja, de entertainmentindustrie loopt altijd achter en is zo ontzettend bang om geld te verliezen... Zelfs na al die jaren (Metallica vs. Napster) loopt het nog steeds niet 100% en zijn er artiesten die hun muziek van bijvoorbeeld Spotify halen omdat ze de vergoeding te laag vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Alsof mensen die eenmaal Netflix hebben ontdekt (of downloaden) ooit nog een film of serie op tv zullen kijken. Het huidige systeem is achterhaald en in plaats van met de ontwikkelingen mee te gaan, blijven ze hangen in het oude gedachtegoed stammend uit het tijdperk van de langspeelplaat(en zelfs toen kopieerde men van alles op cassettebandjes).
Hallo Taylor Swift!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, de entertainmentindustrie loopt altijd achter en is zo ontzettend bang om geld te verliezen... Zelfs na al die jaren (Metallica vs. Napster) loopt het nog steeds niet 100% en zijn er artiesten die hun muziek van bijvoorbeeld Spotify halen omdat ze de vergoeding te laag vinden.
Die staan er geen van alle op....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:30 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
The Missing / The Fall / The Affair.
Spiral, Millennium trilogiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Allebei al alles van gezien. Maar inderdaad wel wat ik zoek zoiets.
Heb beide gezien, from dusk till dawn is inderdaad "vreemd". (ligt in lijn met de film)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef karr-1 het volgende:
2 af;leveringen gezien van de Dusk Till Dawn serie, maar ik begrijp er geen zak van. Dus maar doorgeskipt naar Homeland. Nu 2 afleveringen gezien, maar ik denk dat dit wel een goeie kan worden.
Ik wacht het af, zit nu ongeveer halverwege seizoen 1quote:Op zondag 4 januari 2015 12:13 schreef kever678 het volgende:
[..]
Heb beide gezien, from dusk till dawn is inderdaad "vreemd". (ligt in lijn met de film)
Homeland wordt echter waardeloos na het eerste seizoen.
Dit slaat nergens op. Seizoen 2 is nog gewoon heel goed, 3 iets minder maar 4 schijnt weer top te zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:13 schreef kever678 het volgende:
[..]
Heb beide gezien, from dusk till dawn is inderdaad "vreemd". (ligt in lijn met de film)
Dat zeg jij verkeerd. Dit alles hierboven vind jij. Een ander kan een andere mening hebbenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Seizoen 2 is nog gewoon heel goed, 3 iets minder maar 4 schijnt weer top te zijn.
Oftewel gewoon een hele leuke serie.
Vind ik wel meevallen hoor, het blijft een goede serie. Vanaf vanavond seizoen 4! Gewoon op televisie...quote:Op zondag 4 januari 2015 12:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik wacht het af, zit nu ongeveer halverwege seizoen 1
Drom dusk till dawn begon tof en was ook tof met die twee broers tot ze een club binnengaan en alles driehonderd graden draait.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:13 schreef kever678 het volgende:
[..]
Dan vallen sherlock Holmes en dexter zeker af?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:50 schreef E-Dubble het volgende:
Vroeger veel law&order gekeken en iets recenter csi en nu ben ik een beetje opzoek naar een soortgelijke serie, ofja actie/detective. Iemand die me iets kan aanraden op netflix? vereiste zijn alleen dat het zich in de tegenwoordige tijd afspeelt en enigszins realistisch is.
maar voor hoe lang nog...quote:Op zondag 4 januari 2015 16:03 schreef Copycat het volgende:
Hier doet Unblock het nog steeds prima. Op iPad en iPhone, rechtstreeks of via AppleTV streamend naar tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ja, je kunt tegelijk kijken op twee apparaten. Wel kun je veel meer apparaten aanmelden, maar slechts twee ervan kunnen gelijktijdig een stream starten.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoe kijk je Netflix op je macbook? Gaat dat gewoon via je internetbrowser?
En als je het abonnement hebt voor twee schermen, betekend dat dan dat je ook 2 verschillende films/series kan kijken op het zelfde moment?
Ik ben met de USA versie begonnen. Drie afleveringen achter elkaar gekeken en ik blijf kijken!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:21 schreef Em31 het volgende:
Ik wil graag beginnen aan The Killing, maar echt geen idee met welke en waarom. Wat raden jullie aan, de Deense of Amerikaanse?
Eens! Daarvoor was het een topper, vanaf dat moment nam het niveau snel af.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Drom dusk till dawn begon tof en was ook tof met die twee broers tot ze een club binnengaan en alles driehonderd graden draait.
Ik kwam dit bericht vandaag tegen:quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Het allergrootste manko op dit ogenblik is het feit dat je niet kunt cachen en een film later offline kunt kijken.
Ik zit nogal veel in vliegtuigen, of hotels met brak internet, en dat zou echt heer-lijk zijn. Maar ik denk niet dat NetFlix dit ooit aan gaat bieden, helaas
quote:Netflix is niet van plan om het mogelijk te maken series en films ook offline beschikbaar te maken.
Dat zegt Netflix tegen Techradar. "Het gaat nooit gebeuren", aldus Netflix-topman Cliff Edwards.
Veel streamingdiensten bieden wel al de mogelijkheid om shows te downloaden zodat die later kunnen worden bekeken zonder internetverbinding. Volgens Netflix is dat echter een "kortetermijnsoplossing voor een groter probleem".
Dat probleem is volgens Netflix de beschikbaarheid en kwaliteit van wifiverbindingen. De streamingdienst gaat er van uit dat de beschikbaarheid van goede wifiverbindingen de komende jaren sterk zal toenemen. Over vijf jaar zal er niemand meer vragen om de mogelijkheid om te downloaden, denkt Netflix.
Edwards gaat verder dan Netflix-ceo Reed Hastings eerder dit jaar deed in gesprek met NU.nl. Hij zei dat het voor gebruikers "ingewikkeld" zou zijn als sommige series wel offline beschikbaar zijn, maar anderen niet.
bron
Nee, ik snap het ook welquote:Op zondag 4 januari 2015 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat gaat niet gebeuren. Het hele model van Netflix is op streaming gebaseerd. Offline kijken zou het duurder maken, dan willen studio's meer geld zien voor hun licenties.
gewoon via safari of andere browser van je voorkeur.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
En als je het abonnement hebt voor twee schermen, betekend dat dan dat je ook 2 verschillende films/series kan kijken op het zelfde moment?
Jup ben nu aan het kijken. Gaat zeer snelquote:Op zondag 4 januari 2015 22:28 schreef Soohr het volgende:
[..]
gewoon via safari of andere browser van je voorkeur.
werkt als een tierelier
Bron?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:02 schreef SunChaser het volgende:
Netflix heeft de eerste vpn gebruikers afgesloten
Je kan als je n unblock account hebt maar 1 ander land kiezen. Het tweede scherm moet of de gekozen regio meekijken of Nederland indien de dns op t tweede scherm niet is ingesteld op het ip adres op dat momentyquote:Op zondag 4 januari 2015 18:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Bron of troll??quote:Op maandag 5 januari 2015 10:02 schreef SunChaser het volgende:
Netflix heeft de eerste vpn gebruikers afgesloten
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef SunChaser het volgende:
http://www.engadget.com/2015/01/03/netflix-clamps-down-on-vpns/
quote:Update: Netflix tells us that there's been "no change" in the way it handles VPNs, so you shouldn't have to worry about the company getting tough any time soon. With that said, these blocking errors started showing up in the past few weeks, so it's not clear what would have prompted them.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |