Even in de gaten houden. Als ik internationale toegang verlies, zeg ik m'n abonnement op.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Chrizs het volgende:
http://gizmodo.com/it-loo(...)-pirating-1677277648
Ja, de entertainmentindustrie loopt altijd achter en is zo ontzettend bang om geld te verliezen... Zelfs na al die jaren (Metallica vs. Napster) loopt het nog steeds niet 100% en zijn er artiesten die hun muziek van bijvoorbeeld Spotify halen omdat ze de vergoeding te laag vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Alsof mensen die eenmaal Netflix hebben ontdekt (of downloaden) ooit nog een film of serie op tv zullen kijken. Het huidige systeem is achterhaald en in plaats van met de ontwikkelingen mee te gaan, blijven ze hangen in het oude gedachtegoed stammend uit het tijdperk van de langspeelplaat(en zelfs toen kopieerde men van alles op cassettebandjes).
Hallo Taylor Swift!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, de entertainmentindustrie loopt altijd achter en is zo ontzettend bang om geld te verliezen... Zelfs na al die jaren (Metallica vs. Napster) loopt het nog steeds niet 100% en zijn er artiesten die hun muziek van bijvoorbeeld Spotify halen omdat ze de vergoeding te laag vinden.
Die staan er geen van alle op....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:30 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
The Missing / The Fall / The Affair.
Spiral, Millennium trilogiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Allebei al alles van gezien. Maar inderdaad wel wat ik zoek zoiets.
Heb beide gezien, from dusk till dawn is inderdaad "vreemd". (ligt in lijn met de film)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef karr-1 het volgende:
2 af;leveringen gezien van de Dusk Till Dawn serie, maar ik begrijp er geen zak van. Dus maar doorgeskipt naar Homeland. Nu 2 afleveringen gezien, maar ik denk dat dit wel een goeie kan worden.
Ik wacht het af, zit nu ongeveer halverwege seizoen 1quote:Op zondag 4 januari 2015 12:13 schreef kever678 het volgende:
[..]
Heb beide gezien, from dusk till dawn is inderdaad "vreemd". (ligt in lijn met de film)
Homeland wordt echter waardeloos na het eerste seizoen.
Dit slaat nergens op. Seizoen 2 is nog gewoon heel goed, 3 iets minder maar 4 schijnt weer top te zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:13 schreef kever678 het volgende:
[..]
Heb beide gezien, from dusk till dawn is inderdaad "vreemd". (ligt in lijn met de film)
Dat zeg jij verkeerd. Dit alles hierboven vind jij. Een ander kan een andere mening hebbenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Seizoen 2 is nog gewoon heel goed, 3 iets minder maar 4 schijnt weer top te zijn.
Oftewel gewoon een hele leuke serie.
Vind ik wel meevallen hoor, het blijft een goede serie. Vanaf vanavond seizoen 4! Gewoon op televisie...quote:Op zondag 4 januari 2015 12:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik wacht het af, zit nu ongeveer halverwege seizoen 1
Drom dusk till dawn begon tof en was ook tof met die twee broers tot ze een club binnengaan en alles driehonderd graden draait.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:13 schreef kever678 het volgende:
[..]
Dan vallen sherlock Holmes en dexter zeker af?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:50 schreef E-Dubble het volgende:
Vroeger veel law&order gekeken en iets recenter csi en nu ben ik een beetje opzoek naar een soortgelijke serie, ofja actie/detective. Iemand die me iets kan aanraden op netflix? vereiste zijn alleen dat het zich in de tegenwoordige tijd afspeelt en enigszins realistisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |