Geen idee wat het is, maar als ik US Netflix op mijn tv kan kijken heb ik daar zeker wat geld voor overquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je eventueel een paar euro's over voor een dingetje zoals een WDTV live? Kan je ook Netflix op draaien. Werkt bij mij al anderhalf jaar als een zonnetje.
Die categorieën wisselen inderdaad. Het is dan ook gewoon een soort van voorpagina, die een willekeurige selectie laat zien. Je moet door een losse categorie bladeren om gerichter een bepaald soort film te zoeken. Helaas biedt de PS3 app die mogelijkheid niet. Maar je kunt wel de app op de PS3 besturen vanaf je telefoon of tablet, gebruik makend van de veel betere navigatie daarop (waaronder categorieën )quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:32 schreef planethugo het volgende:
ik zag die gay categorie bij de amerikaanse versie wel staan en daar stonden behoorlijk wat films in. Ook lesbische
Maar die categorieën vind ik sowieso wel wat vreemd (op de ps3 app), elke keer zijn dat weer compleet andere categorieën.
Hmmm dan kan het ook daar aan liggen. Ik heb geen idee, het viel me alleen opquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij hebben het ook en zijn niet gay, maar hebben wel apple tv.
Voor zover ik weet hebben wij gewoon de Nederlandsequote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:32 schreef planethugo het volgende:
ik zag die gay categorie bij de amerikaanse versie wel staan en daar stonden behoorlijk wat films in. Ook lesbische
Maar die categorieën vind ik sowieso wel wat vreemd (op de ps3 app), elke keer zijn dat weer compleet andere categorieën.
Het is een klein kastje waarop je o.a. kan streamen vanaf je pc (leest dus bestanden van de harde schijf en speelt ze af op je tv) maar heeft ook de Netflix app. Het werkt via ethernet en wifi en je koppelt het aan je tv. Je DNS kan je dus ook hierop aanpassen zodat je met unblock aan de slag kan en zo de US content kan kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar als ik US Netflix op mijn tv kan kijken heb ik daar zeker wat geld voor over
Opgezet om te zien hoe slecht het isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is ook nog Starving Games
[ afbeelding ]
Dat is de juiste instelling, je moet het zeker niet kijken met hoge verwachtingenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Opgezet om te zien hoe slecht het is
Is dat een parody?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Yups. Behoorlijk flauw, maar stiekem nog een beetje grappig als je de echte film gezien hebtquote:
Dat dus. Zeker een aanrader. Wou dat ik die had gekocht in plaats van Apple tvquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is een klein kastje waarop je o.a. kan streamen vanaf je pc (leest dus bestanden van de harde schijf en speelt ze af op je tv) maar heeft ook de Netflix app. Het werkt via ethernet en wifi en je koppelt het aan je tv. Je DNS kan je dus ook hierop aanpassen zodat je met unblock aan de slag kan en zo de US content kan kijken.
Hoezo, bij Apple tv kun je ook de dns veranderen en dan via unblock.us even regio kiezen, klaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus. Zeker een aanrader. Wou dat ik die had gekocht in plaats van Apple tv
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoezo, bij Apple tv kun je ook de dns veranderen en dan via unblock.us even regio kiezen, klaar
Ja, dat weet ik welquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Bij Apple tv kun je dat soort dingen ook gewoon aanpassen.
Vond The Hunger games beterquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb n mediaplayer voor gedownloade films en Apple tv voor netflix, YouTube en alles wat ik stream vanaf mijn ipadquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weet ik welMaar bedoelde meer ten aanzien van het afspelen van bestanden via je computer. Dat is bij een WDTV Live toch veel praktischer dan bij Apple TV. Ten aanzien van Netflix heb ik niks op te merken want dat gaat gewoon prima icm Unblock US.
Okquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ik heb n mediaplayer voor gedownloade films en Apple tv voor netflix, YouTube en alles wat ik stream vanaf mijn ipad
een Chromecast kan dat toch ook?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is een klein kastje waarop je o.a. kan streamen vanaf je pc (leest dus bestanden van de harde schijf en speelt ze af op je tv) maar heeft ook de Netflix app. Het werkt via ethernet en wifi en je koppelt het aan je tv. Je DNS kan je dus ook hierop aanpassen zodat je met unblock aan de slag kan en zo de US content kan kijken.
Heb ik ook. M'n vriend kan zo uren achter elkaar series kijken, ik zelf maximaal twee afleveringen, ben te onrustig in zo lang stil te blijven zittenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 07:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan dat echt niet, dat heel lang achter elkaar kijken. Na 2 afleveringen stop ik er weer mee, maakt niet uit hoe goed het is. Ik ben gewoon niet zo'n goede bankhanger, denk ik
The bridge en Forbrydelsen, dat is het origineel van the killing.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Hmm, bijna klaar met Broadchurch. Nog iemand tips voor een nieuwe serie in het genre crime/detective/thriller?
Net achter de rug Broadchurch, The Killing USA, Fargo. Iets in dat genre?
Nu ben ik wel benieuwd gewordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat kan best, ik gaf maar een (van de vele) optie(s).
Allebei al alles van gezien. Maar inderdaad wel wat ik zoek zoiets.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:02 schreef aeindje het volgende:
[..]
The bridge en Forbrydelsen, dat is het origineel van the killing.
Is Fargo zo goed? Ik lette alleen maar op de opmaak van logo enzo. Leek mij niks maar hoor er meer mensen positief over. Misschien toch maar eens aan beginnenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef RoelerMF het volgende:
Vanmiddag begonnen aan Fargo, nu met moeite na 7 afleveringen uitgezet, fantastische serie. Sinds wanneer werkt dat Binge watching op de Apple TV voor Netflix? Dat is extreem slecht voor je nachtrust namelijk
The Missing / The Fall / The Affair.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Hmm, bijna klaar met Broadchurch. Nog iemand tips voor een nieuwe serie in het genre crime/detective/thriller?
Net achter de rug Broadchurch, The Killing USA, Fargo. Iets in dat genre?
Fargo is heel goed. Spannend, maar ook absurde humor. En geweldig acteerwerk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:29 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Is Fargo zo goed? Ik lette alleen maar op de opmaak van logo enzo. Leek mij niks maar hoor er meer mensen positief over. Misschien toch maar eens aan beginnen
Die heb ik nog niet gezien, ga ik proberen, bedankt!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:30 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
The Missing / The Fall / The Affair.
OK ga ik er dit weekend maar eens een begin mee maken. Thnxquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Fargo is heel goed. Spannend, maar ook absurde humor. En geweldig acteerwerk.
Ik kijk soms zo veel dat Netflix het aftellen onderbreekt en vraagt 'are you still watching?'quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:26 schreef Brammie1 het volgende:
Ik kan ook echt niet bingewatchen. Hoe leuk ik een serie ook vind, na 1 of 2 afleveringen wil ik gewoon wat anders.
Dat aftellen naar de volgende aflevering tijdens de aftiteling kan je uitzetten, heb ik ook gedaan.
jaloers! Wou dat ik er nog aan moest beginnenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:36 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
OK ga ik er dit weekend maar eens een begin mee maken. Thnx
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik kijk soms zo veel dat Netflix het aftellen onderbreekt en vraagt 'are you still watching?'
Bijna dagelijks, ga maar eens 3 afleveringen Modern Family kijken. Bij de 4de krijg je het al en dan ben je net een uurtje aan het kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik kijk soms zo veel dat Netflix het aftellen onderbreekt en vraagt 'are you still watching?'
Bij Breaking Bad Skins en Marco Polo had ik dat ook. Bij andere series zo als Arrow kijk ik af en toe eens een aflevering.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:52 schreef karr-1 het volgende:
Bingewatching is heel gevaarlijk idd. Elke keer denk ik "ik kijk maar 1 aflevering" en dan is het afgelopen en telt hij af naar de volgende en denk ik "oke eentje nog dan" etc
Gewoon allebei. Ik heb eerst de Deense gezien en pas aan de Amerikaanse begonnen. Ik wilde die eerst niet kijken, want hetzelfde, Amerikaans etc. Maar achteraf vind ik die nog beter dan de Deense. De eerste aflevering is identiek, maar daarna wordt het toch wel heel anders. Ik zou ze gewoon allebei kijken en dan beginnen met de Deense. Dan begrijp je veel steken onder water in de Amerikaanse beter (de truien van Linden en Lund komt zelfs nog even meedoen in de USA versie).quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:21 schreef Em31 het volgende:
Ik wil graag beginnen aan The Killing, maar echt geen idee met welke en waarom. Wat raden jullie aan, de Deense of Amerikaanse?
Ik vind hem erg goed. Ik heb ook lang getwijfeld vanwege onder meer het logo enzo, maar op advies van een collega toch gekeken. En in 24 uur helemaal uitgekekenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:29 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Is Fargo zo goed? Ik lette alleen maar op de opmaak van logo enzo. Leek mij niks maar hoor er meer mensen positief over. Misschien toch maar eens aan beginnen
Ik kan je geen reden geven.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:00 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd gewordenWaarom zou je hier 100 euro aan uitgeven, terwijl er ook een Chromecast is van 35 euro? Iemand die me kan uitleggen wat de meerwaarde is? (ik ben een gadgetnerd, als jullie me weten te overtuigen, wil ik er ook eentje
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |