SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Nee je zit de hele tijd dat van gisteren terug te halen, terwijl jij niet het 'slachtoffer' bent. Dan vraag ik me toch af wat je er mee probeert te bereiken.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit is het enige waaraan jij denkt, je bent hier gewoon irritant aanwezig en je bent een viespeuk.
Tief nu maar op.
wa danquote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef terrastegel het volgende:
Ik weet al waarom deadprez hier niet meer is
Dm nummerquote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef Fylax het volgende:
ey ik wil ook in de whatsapp groepsapp
Tyf op met je kloontje.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Nee je zit de hele tijd dat van gisteren terug te halen, terwijl jij niet het 'slachtoffer' bent. Dan vraag ik me toch af wat je er mee probeert te bereiken.
Je bent irritant aanwezig en ik heb iets tegen jouw persoonlijkheid.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Nee je zit de hele tijd dat van gisteren terug te halen, terwijl jij niet het 'slachtoffer' bent. Dan vraag ik me toch af wat je er mee probeert te bereiken.
Waar wil je me tr'en dan? Je whiteknight heeft al een tr over me gemaakt.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef DjeDje het volgende:
PL, als ik jou tr dan kan je het echt bekijken.
Ga heen met je kloontje ransaap.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:27 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Waar wil je me tr'en dan? Je whiteknight heeft al een tr over me gemaakt.
Ik heb DjeDje meer gebasht dan je vader jouw gezicht bashte toen je kleine was.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:27 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niets irritants gedaan totdat jij weer begon. Dan ga ik je natuurlijk niet negeren.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je bent irritant aanwezig en ik heb iets tegen jouw persoonlijkheid.
Daarom laat ik mijn repulsiviteit richting jou merken.
Is dat je PUA strategie?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik heb DjeDje meer gebasht dan je vader jouw gezicht bashte toen je kleine was.
overal. Maar het gaat constant over mij. Alsof je obsessed bent.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:27 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Wat kom je nu doen anders dan voor DjeDje's aandacht kliere.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef PuurLouter het volgende:
Ik heb vandaag niets irritants gedaan totdat jij weer begon. Dan ga ik je natuurlijk niet negeren.Zoek het meer bij jezelf vent.
Nee, ik vind wie jij bent irritant.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niets irritants gedaan totdat jij weer begon. Dan ga ik je natuurlijk niet negeren.Zoek het meer bij jezelf vent.
Je whiteknight begint er de hele tijd over.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
overal. Maar het gaat constant over mij. Alsof je obsessed bent.
Beter veilen ze gielquote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ah, een plant op de 3FM-veiling, echt fantastisch
Nope.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Je whiteknight begint er de hele tijd over.
Ik was over retroforum aan het praten.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat kom je nu doen anders dan voor DjeDje's aandacht kliere.
Op anderen afgeven omdat je seksueel gefrustreerd bent?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, ik vind wie jij bent irritant.
Dat gaat nooit veranderen waarschijnlijk, en iedere keer dat ik jou zie ga ik even zeggen dat je een tyfusdebiel bent.
Wij zolderkamerautisten zijn niet gewend met vrouwen om te gaan. Neem het niet al te persoonlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
overal. Maar het gaat constant over mij. Alsof je obsessed bent.
Nee ik doe er niet aan.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De jouwe is regelmatig DjeDje's naam noemen?
Uh, hoezo seksueel gefrustreerd? Reflecteer je jouw struggles op mij?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Op anderen afgeven omdat je seksueel gefrustreerd bent?
Ja, ze kunnen beter in de andere SC fittie gaan houdenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
retronet trollen was veul leuker dan deze saaie fittie bijwonen
Quote maar even waar je begon.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nope.
Ik begin over jou, ik mention DjeDje nooit.
Doe zelf ofzoquote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Quote maar even waar je begon.
Rot opquote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Quote maar even waar je begon.
Je postgemiddelde zegt al genoeg.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Blackings het volgende:
[..]
Uh, hoezo seksueel gefrustreerd? Reflecteer je jouw struggles op mij?
Jij stalkt wijven op internetforums.
Van wie ben je een kloon?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Blackings het volgende:
Ik ben trouwens done met deze discussie, ik ga er niet meer op in.
Ik post bijna alleen in de late avond / nacht dus het zegt vrij weinigquote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Je postgemiddelde zegt al genoeg.
Beter flikker ju nu echt gewoon opquote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
daedprezquote:
Wanna-be ajacied442quote:
Wat dan? tong80 is ook een vrouwenmagneet.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik sta boven Stinho vandaag.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
Wanna-be ajacied442!!!!!!!!!!!
Neem nou niet het laatste beetje hoop weg bij de FOK!kers met gigantisch minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:38 schreef terrastegel het volgende:
Ja want postgemiddelde op dit forum zegt ook echt alles
als je hier even enkele topics meedraait zie je al snel dat je per topic veel aan het posten bent.
Jij wil vandaag als 1e eindigen zie ik?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
PuurLouter post minder en kijkt meer omdat hij niet welkom is grgr.
Uhm, ik moet morgen niet werken en ik hoef niks te doen dus goed idee ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij wil vandaag als 1e eindigen zie ik?
Welk werk?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:41 schreef Blackings het volgende:
[..]
Uhm, ik moet morgen niet werken en ik hoef niks te doen dus goed idee ja.
Lol noh, kassa.quote:
Hermann is vies dikquote:
Hoe bedoel jequote:
Ik heb nog nooit een kassa van de andere kant gezien.quote:
Stoeptegels branden niet vriend.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Blackings het volgende:
Hermann ik heb je naam en faam gegeven op FOK! als je over me tweet steek ik je stoeptegels in brand gr.
je moet posts beter lezenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kassa van de andere kant gezien.
Of ga je gewoon mobiel met wifi dan of wat?
Spiritusfles eropquote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Stoeptegels branden niet vriend.
ik had naam en faam lang voordat ik jou überhaupt heb zien posten, mattiequote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Blackings het volgende:
Hermann ik heb je naam en faam gegeven op FOK! als je over me tweet steek ik je stoeptegels in brand gr.
flashback, toen ik 10 was deed ik dit met matties bij een battieboi lolquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jochies achter de kassaaltijd zo sneu
Ik zei dat ik morgen niet hoefde te werkenquote:
Als je ze ff pijpt heb je gratis boodschappen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas iddquote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zei dat ik morgen niet hoefde te werken
Ik ben bezig met opleiding, en ik ben altijd blij.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef PuurLouter het volgende:
Is blackings zo´n chagrijnige kassamedwerker die het zonde vindt dat hij nooit een opleiding heeft gedaan?
idd guus bietje ogen fixen met je vwoquote:
Nee, sloeries als jij willen we achter de kassa hebbenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doet dat je ego goed als je dat kan geloven?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef PuurLouter het volgende:
Is blackings zo´n chagrijnige kassamedwerker die het zonde vindt dat hij nooit een opleiding heeft gedaan?
Tuurlijk beetje nummer voor achterop de bon vragen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, sloeries als jij willen we achter de kassa hebben
Het past wel in m'n beeld over hem.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doet dat je ego goed als je dat kan geloven?
Ikquote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
wie wilt hier in mijn laatste tweet van vanavond, gaat naar veule volgers
Hoeveel volgers?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
wie wilt hier in mijn laatste tweet van vanavond, gaat naar veule volgers
Dat geloof ik als je normaal gesproken ook aan waanbeelden lijdt.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het past wel in m'n beeld over hem.
omdat jij graag fame wilt, gun ik je nietquote:Op woensdag 24 december 2014 00:51 schreef Blackings het volgende:
waarom niet mijn quote, die was veel harder.
Ik heb wel wat beters te doen dan achter de kassa te zitten gelukkigquote:Op woensdag 24 december 2014 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, sloeries als jij willen we achter de kassa hebben
Wat doe je?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan achter de kassa te zitten gelukkig
Piemels zuigen verdient beter zegt?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
Toen je nog geen diploma had was je zeker managerquote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Cool, wat voor bedrijf dan chef?quote:
Mannen neuken inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gaat je geen fuck aan, fok is mijn uitlaatklep en niet mijn netwerkplekquote:Op woensdag 24 december 2014 00:54 schreef Blackings het volgende:
[..]
Cool, wat voor bedrijf dan chef?
staat op twitter grgrquote:Op woensdag 24 december 2014 00:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gaat je geen fuck aan, fok is mijn uitlaatklep en niet mijn netwerkplek
Als dame van lichte zeden heb je hier anders wel een enorme potentieele klantenpoel.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:55 schreef -supergirl- het volgende:
Lol gelijk agressief reageren doe maar gewoon rustig.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ga je neuken met djedje danquote:Op woensdag 24 december 2014 00:57 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zal het even verpesten voor jullie. Ik ben sinds een paar weken omgeslagen naar lesbienne. Dus houd de leuken grapjss maar voor je.
Omgeslagen naar lesbienne. Ik zou die zin nog even nakijken in je groene boekje.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:57 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zal het even verpesten voor jullie. Ik ben sinds een paar weken omgeslagen naar lesbienne. Dus houd de leuken grapjss maar voor je.
Ik vind vrouwen ook geil.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:57 schreef -supergirl- het volgende:
beetje scissoren tochquote:Op woensdag 24 december 2014 00:59 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Hoe kunnen vrouwen onderling neuken?
met voorbinddildo's etcquote:Op woensdag 24 december 2014 00:59 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Hoe kunnen vrouwen onderling neuken?
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:57 schreef -supergirl- het volgende:
Ik lurk.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en je komt precies nu aan
als dat niet genoeg bewijs is
Ik wil geen geslachtsgemeenschap meer tot aan de oven als ik 100 ben. Misschien ga ik ooit nog het klooster inquote:
Maar je was toch niet getrouwd en hebt al gemeenschap gehad?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil geen geslachtsgemeenschap meer tot aan de oven als ik 100 ben. Misschien ga ik ooit nog het klooster in
hoiquote:Op woensdag 24 december 2014 01:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil geen geslachtsgemeenschap meer tot aan de oven als ik 100 ben. Misschien ga ik ooit nog het klooster in
Nee zit er met in een heb internetquote:Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker Drake geluisterd in de bus, Mortie?
Nu nog een medicijn tegen typaids.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zit er met in een heb internet
ik dacht ff dat ik teveel cocaļne had gebruikt toen ik zijn post lasquote:Op woensdag 24 december 2014 01:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu nog een medicijn tegen typaids.
Mendozaquote:Op woensdag 24 december 2014 01:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar fa2 mortie waar ga je nu heen?
Homo!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga naar bed voordat ik ook uit word gescholden door een chickie
HOMOFIEL!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga naar bed voordat ik ook uit word gescholden door een chickie
Voor dat gayplaatje zou je een ban moeten krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:17 schreef PuurLouter het volgende:
Ik ga ook slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zijn nummer. U jelly son?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoera jongens, Susteren is terug.
Ja, heel erg. Ik wil ook met kastflikkers uit Echt-Susteren bellen.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer. U jelly son?
Je hebt geluk dat ik niet in de buurt ben. Zou je dit wel aflerenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik praatte tegen je klootzak
Waarom als dp akkoord gaat?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:28 schreef Blackings het volgende:
zo'n kik groepchat zou ik toch nog dope vinden.
als dp akkoord gaat maak ik aan.
Wie moeten er anderss in :/quote:
dat sowieso welquote:
Waar?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een gezeik weer in dit topic
Als je iets kwijt wil ga je maar je radio shit doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:33 schreef Blackings het volgende:
maar bepaalde dingen kan je hier niet zeggen enzo dunno het is toch iets anders x;
Die eerste paar pagina's als je niet sarcastisch bentquote:
lol je snapt het niet laatmaar.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je iets kwijt wil ga je maar je radio shit doen.
Ik ben net pas online dus nee niet sarcastisch.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die eerste paar pagina's als je niet sarcastisch bent
hoiquote:
Ach ja, vroeger...quote:Op woensdag 24 december 2014 01:37 schreef Blackings het volgende:
Vroeger was deadprez standaard aan het baggeren in KLB als je in de avond kwam.
vroegah hadden de blauw en rood niks te maken met onze fittiesquote:Op woensdag 24 december 2014 01:38 schreef Blackings het volgende:
vroeger werden er 3 bans uitgedeeld bij fitties.
dit is niet eens een opstootje.
Oh ik dacht omdat lachsmiley hihiquote:Op woensdag 24 december 2014 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben net pas online dus nee niet sarcastisch.
rood en blauw niet betrokken bij fittie = geen fittiequote:Op woensdag 24 december 2014 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
vroegah hadden de blauw en rood niks te maken met onze fitties
hihihiquote:Op woensdag 24 december 2014 01:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ik dacht omdat lachsmiley hihi
Zomer 2013 ja. Jammer dat k toen nog noep wasquote:
zwarte piet is overduidelijk een racistische traditiequote:Op woensdag 24 december 2014 01:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
rood en blauw niet betrokken bij fittie = geen fittie
geen admins bashen
danny niet even op z'n plek zetten over pietenprobleem
Haterzgonnah8quote:
guus_ongeluk8?quote:
Nee manquote:
Ja, nogal.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee man![]()
Ben wel tegen zwarte piet maar Quincy is echt zo'n kneus
nee 13quote:
racist gespot mi gadoquote:Op woensdag 24 december 2014 01:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee man![]()
Ben wel tegen zwarte piet maar Quincy is echt zo'n kneus
quinsy is gewoon een skkltjjquote:
Waarom adoreer je ze dan netquote:
antiautoritair gedragquote:Op woensdag 24 december 2014 01:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom adoreer je ze dan net
okquote:
Weet je wie ook cute isquote:
je kk moederquote:
Emosjoneel liedje tochquote:Op woensdag 24 december 2014 01:45 schreef Blackings het volgende:
die gozer die ging janken om irene moors mi gado
Tr gemachtquote:
Haha heb m al gemacht.quote:
Kijk m spacenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:46 schreef Blackings het volgende:
lol heus gooi je tr gedraag je kil
nee, ik laat tranen om lil wayne niet om deze fopnegerin.quote:
Kleine Waynequote:Op woensdag 24 december 2014 01:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
nee, ik laat tranen om lil wayne niet om deze fopnegerin.
Kan niet eens want was een fatoequote:
je moeder is een fatoequote:Op woensdag 24 december 2014 01:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan niet eens want was een fatoe
Deze manquote:Op woensdag 24 december 2014 01:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zomer 2013 ja. Jammer dat k toen nog noep was
ik ben sowieso benieuwd of die stinkende lurkers ook TRs gooien.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan niet eens want was een fatoe
Ik ga even voor je kijkenquote:
Een wattesquote:
Moest lachenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:49 schreef deadprez het volgende:
W
nee rustig maar. we zijn beide nog relatief jong we willen bij elkaar zijn we
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:49 schreef deadprez het volgende:
ik heb een vrouw online ontmoet en het waren 3 super leuke dagen.
Nu is het zo dat we beide deze avond niks hadden te doen.
We smsten vandaag constant naar elkaar toe over dat we graag bij elkaar wilde zijn en dat ze me erg graag wilt knuffelen etc etc...
dus ik zeg op een spottende manier ik kom naar je toe. 150km wel te verstaan!!!!
en toen ik op de helft was smste ik haar:
ik: ik moet je iets vertellen......
zij: oeii klinkt niet goed!! wat dan:(?
ik: ben over een drie kwartier bij jou
en eerst schrok ze ff want ze zag het niet aankomen.. Logisch, dat kan.
Vervolgens ging ze helemaal gek doen over jaa wat zijn je intenties dan en je kan omkeren als je alleen wilt neuken blabala
nee rustig maar. we zijn beide nog relatief jong we willen bij elkaar zijn we hebben allebei morgen niets te doen en ik heb een goed humeur vanwege ...........
ja oke snap ik maare nee doe toch maar niet.........
gvd 200km voor niets gereden!!!!!!!!!!!!!!
djakka ??quote:Op woensdag 24 december 2014 01:53 schreef deadprez het volgende:
sja hoe kun je zoiets verwachten!
ik denk dat ze nogal labiel is of dat een vriendin haar om heeft gepraat.
quote:
Hey had je die toen niet voor mij gemaaktquote:
o jaquote:Op woensdag 24 december 2014 01:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
goed verhaal dead
Hey had je die toen niet voor mij gemaakt
Zou je beter zorgen maken omdat iedereen nu weet dat je zwart bentquote:Op woensdag 24 december 2014 01:55 schreef Blackings het volgende:
iedereen denkt nu dat ik op 4chan zit mi gado
Of was dat een anderequote:
Babelhaterquote:Op woensdag 24 december 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou je beter zorgen maken omdat iedereen nu weet dat je zwart bent
Wie ben je eigenlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 01:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
Babelhater
Ik ben blank trouwens
Blackingsquote:
Ik ga deze inzetten bij kutposts van jequote:
Dat gaat moeilijk worden want mijn posts zijn puurlouter kwaliteitquote:Op woensdag 24 december 2014 02:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ga deze inzetten bij kutposts van je
kan gebeuren chefquote:
Gifheld die z'n beeldscherm filmt niet kennenquote:
no new niggas, nigga we dont feel thatquote:Op woensdag 24 december 2014 02:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gifheld die z'n beeldscherm filmt niet kennen
kom dan kkrfaggotquote:Op woensdag 24 december 2014 02:02 schreef Blackings het volgende:
als puurlouter een kloon van deadprez is ga ik deadprez opzoeken en in een sloot duwen
nee, want is geen kloon van jequote:
Hij is wel weg nuquote:Op woensdag 24 december 2014 02:02 schreef Blackings het volgende:
als puurlouter een kloon van deadprez is ga ik deadprez opzoeken en in een sloot duwen
Nou dan.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
nee, want is geen kloon van je
daaromquote:
lolquote:
Ga zo door en ga 1000 posts op een dag hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:08 schreef Blackings het volgende:
Aantal posts voor Blackings voor vandaag tot nu toe: 114
thanks voor de motivatie broerquote:Op woensdag 24 december 2014 02:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga zo door en ga 1000 posts op een dag hebben.
Als een eckte wannabe modquote:
Precies 1000, staat wel geilquote:Op woensdag 24 december 2014 02:10 schreef Blackings het volgende:
[..]
thanks voor de motivatie broer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |