je moet posts beter lezenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kassa van de andere kant gezien.
Of ga je gewoon mobiel met wifi dan of wat?
Spiritusfles eropquote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Stoeptegels branden niet vriend.
ik had naam en faam lang voordat ik jou überhaupt heb zien posten, mattiequote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Blackings het volgende:
Hermann ik heb je naam en faam gegeven op FOK! als je over me tweet steek ik je stoeptegels in brand gr.
flashback, toen ik 10 was deed ik dit met matties bij een battieboi lolquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jochies achter de kassaaltijd zo sneu
Ik zei dat ik morgen niet hoefde te werkenquote:
Als je ze ff pijpt heb je gratis boodschappen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas iddquote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zei dat ik morgen niet hoefde te werken
Ik ben bezig met opleiding, en ik ben altijd blij.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef PuurLouter het volgende:
Is blackings zo´n chagrijnige kassamedwerker die het zonde vindt dat hij nooit een opleiding heeft gedaan?
idd guus bietje ogen fixen met je vwoquote:
Nee, sloeries als jij willen we achter de kassa hebbenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doet dat je ego goed als je dat kan geloven?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef PuurLouter het volgende:
Is blackings zo´n chagrijnige kassamedwerker die het zonde vindt dat hij nooit een opleiding heeft gedaan?
Tuurlijk beetje nummer voor achterop de bon vragen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, sloeries als jij willen we achter de kassa hebben
Het past wel in m'n beeld over hem.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doet dat je ego goed als je dat kan geloven?
Ikquote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
wie wilt hier in mijn laatste tweet van vanavond, gaat naar veule volgers
Hoeveel volgers?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
wie wilt hier in mijn laatste tweet van vanavond, gaat naar veule volgers
Dat geloof ik als je normaal gesproken ook aan waanbeelden lijdt.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het past wel in m'n beeld over hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |