Nope.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Je whiteknight begint er de hele tijd over.
Ik was over retroforum aan het praten.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat kom je nu doen anders dan voor DjeDje's aandacht kliere.
Op anderen afgeven omdat je seksueel gefrustreerd bent?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, ik vind wie jij bent irritant.
Dat gaat nooit veranderen waarschijnlijk, en iedere keer dat ik jou zie ga ik even zeggen dat je een tyfusdebiel bent.
Wij zolderkamerautisten zijn niet gewend met vrouwen om te gaan. Neem het niet al te persoonlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
overal. Maar het gaat constant over mij. Alsof je obsessed bent.
Nee ik doe er niet aan.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De jouwe is regelmatig DjeDje's naam noemen?
Uh, hoezo seksueel gefrustreerd? Reflecteer je jouw struggles op mij?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Op anderen afgeven omdat je seksueel gefrustreerd bent?
Ja, ze kunnen beter in de andere SC fittie gaan houdenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
retronet trollen was veul leuker dan deze saaie fittie bijwonen
Quote maar even waar je begon.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nope.
Ik begin over jou, ik mention DjeDje nooit.
Doe zelf ofzoquote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Quote maar even waar je begon.
Rot opquote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Quote maar even waar je begon.
Je postgemiddelde zegt al genoeg.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Blackings het volgende:
[..]
Uh, hoezo seksueel gefrustreerd? Reflecteer je jouw struggles op mij?
Jij stalkt wijven op internetforums.
Van wie ben je een kloon?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Blackings het volgende:
Ik ben trouwens done met deze discussie, ik ga er niet meer op in.
Ik post bijna alleen in de late avond / nacht dus het zegt vrij weinigquote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Je postgemiddelde zegt al genoeg.
Beter flikker ju nu echt gewoon opquote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
daedprezquote:
Wanna-be ajacied442quote:
Wat dan? tong80 is ook een vrouwenmagneet.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |