Wat een kansloos verhaal zeg. Je inschattingsvermogen kan wat verfijning gebruiken.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:38 schreef hoechst het volgende:
ik heb een vrouw online ontmoet en het waren 3 super leuke dagen.
Nu is het zo dat we beide deze avond niks hadden te doen.
We smsten vandaag constant naar elkaar toe over dat we graag bij elkaar wilde zijn en dat ze me erg graag wilt knuffelen etc etc...
dus ik zeg op een spottende manier ik kom naar je toe. 150km wel te verstaan!!!!
en toen ik op de helft was smste ik haar:
ik: ik moet je iets vertellen......
zij: oeii klinkt niet goed!! wat dan:(?
ik: ben over een drie kwartier bij jou
en eerst schrok ze ff want ze zag het niet aankomen.. Logisch, dat kan.
Vervolgens ging ze helemaal gek doen over jaa wat zijn je intenties dan en je kan omkeren als je alleen wilt neuken blabala
nee rustig maar. we zijn beide nog relatief jong we willen bij elkaar zijn we hebben allebei morgen niets te doen en ik heb een goed humeur vanwege ...........
ja oke snap ik maare nee doe toch maar niet.........
gvd 200km voor niets gereden!!!!!!!!!!!!!!
Beetje afhankelijk van die gesprekkenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:41 schreef NiceHat het volgende:
Je snapt dat het nogal creepy is wat je hebt gedaan?
Romantisch bedoel je!!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:41 schreef NiceHat het volgende:
Je snapt dat het nogal creepy is wat je hebt gedaan?
Nee.quote:
sja hoe kun je zoiets verwachten!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:43 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Zij vond blijkbaar van niet, dus dat heb je verkeerd ingeschat.
Vrouwen komen van venus en mannen van mars enzovoorts...quote:Op woensdag 24 december 2014 01:44 schreef hoechst het volgende:
[..]
sja hoe kun je zoiets verwachten!
ik denk dat ze nogal labiel is of dat een vriendin haar om heeft gepraat.
3 super leuke online dagen!! ik weet al wat je wilt zeggen maar waarom zou je eerst 3 maanden met elkaar appen als blijkt dat het toch helemaal niet ''klikt''quote:Op woensdag 24 december 2014 02:18 schreef Sekhmet het volgende:
Had je haar al eens ontmoet of waren het 3 super leuke online dagen?
Snap ik. Maar voor haar lag het toch wat anders. Online is safe...ontmoeten is een stap verder.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:22 schreef hoechst het volgende:
[..]
3 super leuke online dagen!! ik weet al wat je wilt zeggen maar waarom zou je eerst 3 maanden met elkaar appen als blijkt dat het toch helemaal niet ''klikt''
energie verspilling als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |